שלום , יש לי שאלה :

שלום , יש לי שאלה :

רציתי לדעת מתי רכבת ישראל תשדרג את עצמה " לרכבת חשמלית " ואם מישהו יודע מה קורה ברמת השידרוג למסילות ולקרונות .
 

fireman

New member
רכבת ישראל מנסה

לשדרג את עצמה לתשתית חשמלית, כמו שזה נראה בינתיים זה זוחל. הרעיון הראשוני הוא שהקו המהיר מירושלים לתל אביב יהיה קו מחושמל. איפה בדיוק זה עומד אני אשאיר את זכות התשובה לאלו שבאמת מתעניינים בנושא החשמול. לגבי הציוד, רוב הציוד שיש היום ברכבת ישראל כולל הקרונות של סימנס שאמורים להגיע בשנה הבאה ככל הנראה מתאימים להפעלה חשמלית, אם לא ייתכן שידרשו בהתאמות קלות, קטרי הJT42BW יכולים להיות מוסבים להפעלה חשמלית ע"י החלפת יחידת ההספק (הגנרטור) ביחידת שנאים שתוזן מרשת החשמל וכך להניע את הרכבת. לגבי הקרונועים הסיפור קצת יותר מורכב ויתכן כי הם יישארו מופעלי דיזל עד סוף ימיהם.
 
ערן: קבל תיקון קטן: רק קטרים 742 עד 766

יכולים להיות מוסבים לחשמל. העשרה הראשונים 731 - 740 לא ניתן להסב אותם. אז להיכן נעלם לי בדרך 741 ? באמת "שאלה טובה"... הקרונועים לא יוסבו לחשמל לעולם. אני עומד על המרפסת העגולה ומחפש אותך ! איפה אתה יא נוצה?
 

fireman

New member
741 מת.

אני על המרפסת....
נ.ב ברוכים המצטרפים סוף סוף.
 
וככל הנראה גם 739 מת...

לגבי 741 סופי, לגבי 739 לא סופי. אני נכנס מדי פעם לכאן. תודה רבה !!!
 
למעלה