שלום! כמה שאלות...

רינת4

New member
שלום! כמה שאלות...

שלום לכם! סוף סוף החלטתי להפסיק לבכות ולהתחיל לעשות משהו עם עצמי. זה אמנם 5 קילוגרמים מיותרים שאני רוצה להוריד ולהרבה אנשים זה לא נחשב הרבה, אבל מבחינתי זה דבר משמעותי ביותר... בכל מקרה, החלטתי לעשות קצת ספורט , שזה אומר הליכות מהירות של שעה. ורציתי לדעת כמה דברים, ואני מאוד אשמח אם תוכלו לענות לי: 1. מתי עדיף? בבוקר או בערב? 2. האם עלי לאכול לפני כן, לשתות משהו, או עדיף על בטן ריקה? 3. מה כדאי לאכול אחר כך? או יותר נכון - מה לא כדאי לאכול אחר כך? 4. אני מכירה אנשים שהולכים למכון כושר ואחר כך טורפים איזה המבורגר. מה עדיף? נגיד לאכול אותו לפני או אחרי? ברור שעדיף לא לאכול בכלל אבל אם יש בולמוס אכילת מתוקים/בשר, עדיף לפני האימון או אחרי? תודה רבה!
 

רינת4

New member
עוד שאלה - בבקשה תענו...

כשמסתכלים על קלוריות, האם זה הדבר היחיד שיש לקחת בחשבון? כלומר - מספר הקלוריות בא ביחס שווה לשומנים למשל? אני אנסח את זה ככה: מה עדיף - מוצר שיש בו למשל 150 קלוריות (למאה גרם) וחמש אחוז שומן, או נגיד 500 קלוריות אבל אחוז שומן אחד? או שזה לא הגיוני שיהיה דבר כזה? אשמח מאוד אם מישהו יוכל לענות לי. תודה
 

tommythecat

New member
"מישהו" כבר טרח וכתב מאמרים

שמכילים תשובות למרבית, אם לא כל, שאלותייך ונמצאים (באופן מפתיע) תחת הקישור בעל השם המבלבל -- "מאמרים". יוסי
 

רינת4

New member
כן, בדקתי את המאמרים *לפני*

שרשמתי כאן את השאלות. וכולי הערכה למי שטרח לכתוב אותם. אבל לצערי לא מצאתי בהם תשובות. אולי לא בדקתי במאמרים הנכונים(למרות שעברתי על כולם), ואתה יכול לכוון אותי. אבל דברים כמו "קח כ 20-30 גרם פחמימות (גלוקוז או מלטודקסטרין) עם מעט חלבון (12-15 גרם כי אי אפשר לקחת רק חומצות אמינו חיוניות) ממש לפני תחילת האימון" - לא ממש עונים לי על השאלה. אני גם לא מדברת על אימונים בחדר כושר או משהו מפרך, אלא על דברים פשוטים כמו הליכה מהירה לשעה... ועל שאלת ההסתכלות על הקלוריות מול הסתכלות על רמת שומנים גם לא מצאתי בשום מקום. אבל זה בסדר. תודה רבה. את הרמז הבנתי ואני כבר אסתדר...
 

tommythecat

New member
המאמר "עקרונות בסיסיים לדיאטה"

בהחלט עונה לשאלה שלך בדבר השומנים והקלוריות. יוסי
 

Daisy let it go

New member
כן, אבל למה לענות בכזאת נחמדות?

חייבים לעקוץ ולענות הציניות כל הזמן? גם אם שאלות כאלה מופיעות הרבה (למרות שאני חושבת שהיא שאלה כמה דברים חשובים שהרבה אנשים שקוראים כאן בסתר היו רוצים לדעת באופן ברור יותר)- נראה לי שאופן התגובה גורם לקוראים פאסיביים שמעוניינים בתשובה לשאלה קטנה לחשוב שוב אם לכתוב כאן הודעה, כי מי יודע, אולי זה לא לרוחם של 'מומחי' הפורום ויחליטו לעקוץ אותו או להגיב בציניות. אחרי הכל, לא מדובר פה בפורום של פאקצות או טינאייג'רים- שאז תגובות כאלו היו פחות מעוררות את זעמי. זהו, הוצאתי שאת שעל ליבי. זה היה מונח שם כבר הרבה זמן. סובלנות- תנסה, זה בריא.
 
כן גם לי היו שאלות ובגלל הציניות

והחוסר חשק באמת לעזור , חיפשתי פורומים אחרים . כנראה שאין לו ממש חשק לענות או לנהל את הפורום . איפוה שאני רואה תשובות כאלו לאחרים - פשוט לא שואלת .
 
למעלה