שלום לאנשי הפורום היקרים!

badboy3919

New member
שלום לאנשי הפורום היקרים!

כן, אני יודע שחלק כבר שכחו אותי וחלק מופתעים שאני כותב פה אחרי כמעט 3חודשים. בעקבות אותו סיפור שקרה בפורום, החלטתי שהיה עליי להרגע מכל העניין ולחזור כשהרוחות יחלשו, וכך עשיתי. ראיתי שהפורום נכנס לתקופה חלשה יחסית ולכן החלטתי לחזור ולהשתתף בחזרה בדיונים כי האמת שהיתה חסרה לי קצת ההתעסקות בפורום. בינתיים, אני מקווה להיות פה כמה שיותר בתקופה הזאת, שהיא די לא קלה. אני בסוף יב' והלחץ הוא די גדול והדרישות עוד יותר ככה שאני מקווה לנצל את הזמן הפנוי כדי לכתוב בפורום (אבל לא רק :) ). זהו. שבת שלום
 
אני שמחה מאוד שחזרת../images/Emo24.gif

נשמח להתעדכן בכל מה שקורה בעולם הכדורגל (אם בכלל קורה, אני והבבורות שלי בנושא). אגב איזה בגרויות יש ב-יב? האם זה משתנה מבית ספר אחד לאחר?
 

ba r2 0 1 0

New member
ברוך השב../images/Emo70.gif../images/Emo13.gif

בדיוק השבוע דיברתי עם ליאור ושאלתי עלייך.... לא הבנתי לאן נעלמת ככה... נו אז מה אתה אומר על הפועל כפר-סבא? הנדנה תמישך עוד הרבה זמן?
 

badboy3919

New member
תודה לכולכם על קבלת הפנים הנחמדה...

אז כן, כמו שרובכם יודעים (חוץ מליאור :) ) הפועל כפר סבא נמצאת במצב די גרוע. היא נמצאת במקום האחרון בליגה כשנותרו עוד 10 מחזורים לסיום. תיאורתית אפשר עוד להשאר אך המצב שהקבוצה נמצאת בו לא מאפשר לחשוב על האופציה אפילו. בשבת האחרונה (בעצם, זה היה אתמול) הקבוצה יצאה למחשק חוץ שאמור להיות הכי קשה העונה, נגד האלופה מכבי חיפה, אך מסתבר שהקבוצה שלנו יודעת לעשות את הדברים הנכונים בזמנים לא נכונים, הם הצליחו לכבוש בדקה ה-93 ולסיים את המשחק בתיקו 1-1. מיותר לציין שהנקודה לא ממש תשפיע על ההשארות אבל לסיים בכבוד את העונה לא מזיק. בקשר לבגרויות- יש כמה דברים שונים מתיכון לתיכון, למשל יש תיכונים שעושים את הבגרות באזרחות ו\או תנ"ך ביב' ואנחנו כבר עשינו את שתי הבגרויות שנה שעברה ולעומת זאת יש תיכונים שבהם מסיימים ללמוד היסטוריה ביא' אבל אצלנו (ברבין למי שלא יודע) לומדים גם ביב'. זהו לבינתיים :)
 
למעלה