שלום , לגבי אבקות חלבון ותוספי תזונ

ELIELI22

New member
שלום , לגבי אבקות חלבון ותוספי תזונ

שלום , מישהו מכיר אתר (אוביקטיבי ככל שניתן) , שמדבר על סכנות (אם קיימות) באבקות חלבון למינהן ובתוספי מזון למפתחי גוף . ובכלל הייתי רוצה לדעת מה דעתכם בנושא למי שמכיר, את נושא התזונה בתחום . תודה ויום טוב.
 

ELIELI22

New member
יש מחקר שמוכיח זאת ?

יש מידע אוביקטיבי מוכח ? אברהם אבינו ושרה לא אכלו אבקת חלבון .. אדם הקדמון לא אכל אבקת חלבון .. זה מוצר יחסית חדש , זה לא אור שהוא דווקא מזיק , אבל בוודאי מעלה מקום לספק ולשאלה .
 

m0sh3

New member
אין צורך לערוך מחקר

כל המרכיבים באבקת החלבון נמצאים גם בטבע או במוצרים אחרים. אין בהן מרכיב מיוחד כל שהוא. אברהם אביך גם לא אכל גבינה צהובה , זה לא אומר כלום.
 

ELIELI22

New member
זה שכל המרכיבים נמצאים לא עושה את

זה שכל המרכיבים נמצאים לא עושה את תקין . זה כמו לאמר :אם ויטמין X נמצא בפרי Y , ואם אנו אוכלים פרי X ומקבלים ממנו ויטמין Y ללא בעיה, אז מכאן נסיק שאין בעיה שנאכל מוצר Z שמכיל ויטמין X והכל יהיה בסדר . לא מוזכרות כמויות ! לא מוזכרות יכולות קליטה ! לא מוזכר עומס על מסננים בגוף כגון כליות וכבד .. זה לא כזה פשוט גוף האדם היא מערכת מורכבת.
 

tommythecat

New member
לא מכיר משהו כזה

ואני גם לא רואה סיבה שיהיה מחקר כזה. השאלה שלך תלוית הקשר ולא תלוית המוצר עצמו. יוסי
 

m0sh3

New member
ודאי שמוזכרות כמויות

זה המוצר היחיד בעולם שכתובה עליו הכמות של כל חומצת אמינו מתוך החלבון. מה זה יכולות קליטה? זה לא קשור לאבקה בכלל. מה הקשר לעומס על מסננים בגוף? על קוטג' יש מידע כזה? זה מגוחך לשאול כאלה שאלות כי הן תלויות בתזונה היומית ולא באבקה.
 

d_style

New member
בשניצל ממוצע

כמות החלבון גדולה פי 2 מהכמות שבמנת אבקת חלבון סטנדרטית. הבנת?
 
למעלה