שלום לדיאנה ומשתתפי הפורום,
כתבתי כאן בעבר על הילד שאצלי בגן עם בעיית שפה חמורה מאד, וחוסר תקשורת עם הילדים, רציתי לעדכן ולהתייעץ- הילד כבר בן שלוש, לא דיבר בכלל והראה התנהגות של ילד קטן ביותר, הוא הופנה על ידי במהירות לאבחון ובאמת הוא כרגע מטופל ע"י קלינאית תקשורת וריפוי בעיסוק. אבל עם הזמן כשכל הילדים מסתגלים לגן, וכן גדלים ומתנהגים כילדי גן, הפער בינו לשאר הילדים גדל מאד, הוא מתקשר איתם רק ע"י צעקות, ורק אם הם מנסים לקחת ממנו משהו או שהוא רוצה משהו שנמצא אצל ילד אחר, זה כל הקשר שלו אליהם. הוא מסרב לעבוד בחומרים לצייר להדביק וכו´ הוא מתעקש ואם לא מקבל מתחיל לבכות, הוא יושב במפגש אבל אין קשר בין הנאמר לבין תגובתו, נראה שהוא צריך מסגרת הרבה יותר קטנה ופרטנית אבל להורים אין שום מודעות ונראה להם שגם הריפוי בעיסוק לא נחוץ. אני ממש בבעיה כי בעיקר אין יכולת להורים להבין שיש פה בעיה אמיתית ולא רק עניין של זמן. תודה על ההקשבה.......
כתבתי כאן בעבר על הילד שאצלי בגן עם בעיית שפה חמורה מאד, וחוסר תקשורת עם הילדים, רציתי לעדכן ולהתייעץ- הילד כבר בן שלוש, לא דיבר בכלל והראה התנהגות של ילד קטן ביותר, הוא הופנה על ידי במהירות לאבחון ובאמת הוא כרגע מטופל ע"י קלינאית תקשורת וריפוי בעיסוק. אבל עם הזמן כשכל הילדים מסתגלים לגן, וכן גדלים ומתנהגים כילדי גן, הפער בינו לשאר הילדים גדל מאד, הוא מתקשר איתם רק ע"י צעקות, ורק אם הם מנסים לקחת ממנו משהו או שהוא רוצה משהו שנמצא אצל ילד אחר, זה כל הקשר שלו אליהם. הוא מסרב לעבוד בחומרים לצייר להדביק וכו´ הוא מתעקש ואם לא מקבל מתחיל לבכות, הוא יושב במפגש אבל אין קשר בין הנאמר לבין תגובתו, נראה שהוא צריך מסגרת הרבה יותר קטנה ופרטנית אבל להורים אין שום מודעות ונראה להם שגם הריפוי בעיסוק לא נחוץ. אני ממש בבעיה כי בעיקר אין יכולת להורים להבין שיש פה בעיה אמיתית ולא רק עניין של זמן. תודה על ההקשבה.......