שלום ליושבי הפורום

PASS DA MIC1

New member
שלום ליושבי הפורום

אחרי התלבטויות וחיפושים רבים אחרי בית ספר שיתאים לי לעשות את הקורס, הגעתי למסקנה שמבחינת נוחות להגיע ועוד כמה סיבות, עדיף לי בטרנדר בסניף ת"א. עכשיו השאלה שלי היא כזו, אני סטודנט בשנה שלישית, מה שאומר שהעומס גם בהתאם.. הקורס מתחיל ב-9 למרץ שזה יוצא אמנם בחופשת סמסטר אבל מסתיים לו אי שם באמצע הסמסטר לתוך בלאגן של עבודות ומבחנים. כמה עומס יש מבחינת הקורס שלעצמו? הכוונה אם בלמידה של חומר תיאורטי,מבחנים מעשיים וכו'.. הבנתי שיש די הרבה מבחנים במהלך הקורס, האם זה באמת מתאים לסטודנט או שזה ידרוש ממני מספיק כדי לחכות עם הקורס עוד כמה חודשים? תודה מראש מחבר'ה :)
 

PASS DA MIC1

New member
ושאלה נוספת

הבנתי שהשיטה שם לגבי החומר העיוני היא יותר עצמית, שיש ספר אחד גדול שממנו אתה לומד בעיקר למבחנים העיוניים, זה נכון?
 
טוב שלא עשית מקורס ברמנים לימודי רפואה...

העומס תלוי בקורס שאתה עושה. יש קורסים של יום בשבוע ויש קורסים צפופים של 3 פעמים בשבוע, כמו כן יש קורס בסיסי וקורסים יותר רחבים. לגבי מבחנים, אני לא יודעת מה הנוהג בכל בית ספר. אני עשיתי בזמנו בברמאסטר והיו לנו 3 מבחנים - מבחן אמצע, ובסוף מבחן עיוני ומבחן מעשי. את הרוב מלמדים אותך שם, אבל כשאני עשיתי את הקורס היינו צריכים ללמוד את הקוקטיילים בעל פה מהספר, אז פשוט מאוד למדתי 4-5 קוקטיילים בכל יום ובזה נגמר הסיפור. העצה שלי, גש לבית הספר שבו אתה מעוניין ללמוד ותשאל אותם את השאלות האלה. להתעניין ולשאול לא מחייב אותך לכלום ואתה אפילו יכול ללת לשיעור נסיון ולראות מה קורה שם בדיוק. אחרי זה תעשה את ההחלטה אם מתאים לך עם עומס הלימודים שלך כסטודנט או לא. וכמו שכבר ציינתי, קורס ברמנים זה לא ניתוח מוח, אל תקח את זה כל כך קשה!
 

obbb

New member
תשובה

קורס ברמנים הוא בהחלט לא עול עיוני מבחינת לימוד, החומר סה"כ ברור ומובן במיוחד לאור העובדה שהתלמידים מתחברים לאלכוהול, הרמה אינה גבוהה (למרות שאני מעריך שדווקא בברטנדר תהיה רמה עיונית יותר גבוהה משאר בתי הספר) אני עשיתי בזמן אמיתי והיה רק מבחן סוף עיוני ומעשי. צריך לבוא קצת להתאמן על מעשי אבל פעם - פעמיים בשבוע לשעה-שעתיים יספיקו. כמות החומר אינה גבוהה. יש לציין שברטנדר ספציפית לאור הספר המעמיק והמושקע שלהם, יכולים להיות יותר מעמיקים ולדרוש ידע עיוני מעט יותר גבוה, אבל בכל זאת לא רואה איך זה יכול להיות עול של ממש. ממליץ לעשות את הקורס עכשיו ואתה מתכנן לעבוד כי צריך להשתפשף וזה לא קל ועדיף להתחיל כמה שיותר מוקדם.
 
למעלה