שלום לכולם אולי מישהו יכול לעזור לי
שלום לכולם אני מחפש מידע הודות נתוני חשיפה לפרסומות במדיות השונות. כביכול כמה חשיפה או כמה אנשים ראוים את הפרסומת פר דולר. אם למישהו יש פיסת מידע שיכולה לעזור לי אני אשמח. בנוסף אני יודע שעלות פרסומת בטלויזיה עולה כ400 דולר לנקודת רייטינג. מה שלא הבנתי זה האם מחשבים את העלות מראש לפי אחוז הרייטינג של התוכנית שבמהלכה תוקרן הפרסומת. או האם החישוב נעשה רטרואקטיבי כאשר משלמים לפי הרייטינג שהיה בזמן הפרסומת. דוגמא להמחשת השאלה. לתוכנית של רפי גינת יש 25% רייטינג במהלך הפרסומות הרייטינג כידוע צונח , בפרסומת של קוקה קולה היה רייטינג של 15% , לפי החישוב בשיטה הראשונה פרסומת תעלה 10 אלף דולר. לפי חישוב בשיטה השניה עלות הפרסומת תהייה 6 אלף דולר. מישהו יודע באיזה שיטה משתמשים? ושאלה אחרונה המחיר הוא פר פרסומת אחת או סידרה? דרך אגב מישהו יודע איך זה עובד ברדיו? בתודה מראש עופר
שלום לכולם אני מחפש מידע הודות נתוני חשיפה לפרסומות במדיות השונות. כביכול כמה חשיפה או כמה אנשים ראוים את הפרסומת פר דולר. אם למישהו יש פיסת מידע שיכולה לעזור לי אני אשמח. בנוסף אני יודע שעלות פרסומת בטלויזיה עולה כ400 דולר לנקודת רייטינג. מה שלא הבנתי זה האם מחשבים את העלות מראש לפי אחוז הרייטינג של התוכנית שבמהלכה תוקרן הפרסומת. או האם החישוב נעשה רטרואקטיבי כאשר משלמים לפי הרייטינג שהיה בזמן הפרסומת. דוגמא להמחשת השאלה. לתוכנית של רפי גינת יש 25% רייטינג במהלך הפרסומות הרייטינג כידוע צונח , בפרסומת של קוקה קולה היה רייטינג של 15% , לפי החישוב בשיטה הראשונה פרסומת תעלה 10 אלף דולר. לפי חישוב בשיטה השניה עלות הפרסומת תהייה 6 אלף דולר. מישהו יודע באיזה שיטה משתמשים? ושאלה אחרונה המחיר הוא פר פרסומת אחת או סידרה? דרך אגב מישהו יודע איך זה עובד ברדיו? בתודה מראש עופר