שלום לכולם, אני מחפשת קשרים בתוך

נויהאחת

New member
שלום לכולם, אני מחפשת קשרים בתוך

חברות, על החיבור הזה אני מתכוונת לשלם עמלה כמובן. מי שיכול ורוצה, מוזמן ליצור עימי קשר דרך המסרים תודה ורד
 

נויהאחת

New member
בודאי, אני מעונינת להציע שרותים

לחברות. לצורך זה צריך קשרים, עבור הקשרים האלה אני מוכנה לשלם עמלה.
 

יונית א

New member
עמימות

נויה שלום אני מקווה שתקבלי את דבריי ברוח טובה, וללא כוונת פגיעה. ההודעה הזו שלך עמומה. ראיתי אותה גם בפורום אחר, וגם שם היא הייתה עמומה במידה דומה. אם את רוצה להשיג משהו- רצוי שתגדירי אותו בצורה חדה וברורה, כדי שמי שיוכל לקדם אותך למטרה יבין את רצונך. נוסח כמו אני עוסקת בXXX בתחומיYYY גם הרצאות וגם טיפול פרטני. אני מעוניינת להרחיב את עסקיי ומחפשת קשרים עם מנהלי כוח אדם, רווחה באירגונים (גדולים/קטנים/פרטיים/ציבוריים/בכל הארץ/רק באיזור X/) עמלה תהיה בהתאם להיקף העיסקה שתיווצר (או כל שיטת תגמול אחרת) את לא חייבת לפרט את הסכומים אלא את השיטה,הרציונל. מידע ממוקד יכול להוביל אותך יותר נכון אל המטרה שאת צריכה ולסנן פניות מיותרות ולא רלוונטיות לך. בוקר טוב ושבוע טוב.
 

missB

New member
מסכימה עם יונית

אם יש לי קשרים בתוך חברה או חברות אני ודאי לא אנצל אותם כדי להביא מישהי זרה שאין לי אפילו מושג מה היא מעוניינת להציע. איך אני אראה בתור ממליצה אם תוכן ההצעה שלך אינו מתאים למקום? אם את רוצה שיעזרו לך להכנס לחברות את צריכה להיות הרבה יותר מפורטת ולשכנע בטיב השירות כדי שיהיה לי אינטרס להציע אותך. פיצוי כספי הוא לא אינטרס מספק במקרה זה.
 

נויהאחת

New member
יונית ומיס b, קבלתי את מה שאמרתן

ואנסה לתקן. אני מנסה להגיע למנהלי כוח אדם בחברות, ולהציע להם לאפשר לעובדים שלהם לקבל אצלי טיפול בהנחה גדולה. יש חברות שבהן מתפרסמת חוברת הטבות, או מזכרים בעניין הטבות שעובדי החברה זכאים להם בקרב כל מיני ספקים (אם זה קורס בנגרות, או טיפולי שיניים או כל דבר אחר). אני בסך הכל מחפשת הזדמנות, להפגש עם האנשים האלה לצורך העניין הזה. השאלות שהעלתן לגבי מי אני ומה אני שווה, יעלו בוודאי בפגישות כאלה, ואני אצטרך לספק הוכחות למה שאני מציגה. מקווה שהבהרתי את עצמי. אגב נושא התגמול הוא הדרך שלי להיות הוגנת, ואני מניחה שהוא יהווה אחוז מסויים ממחזור העבודה שייוצר כתוצאה מקשרים כאלה.
 
אומר לך רק מנסיון אישי שלי...

אף אחד לא יעשה עבורך את הדברים כמו שאת תעשי אותם. גם עמלה לא תשפר את המצב הזה... כדי להמליץ אני צריכה להיות בטוחה אחרי שהרגשתי את הטיפול על עצמי וגם אז...תמיד יש סיכון שאני אמליץ ומי שהמלצתי לו לא יהיה מבסוט. ממליצה לך ללכת בעצמך, הפנים שלך, הקול שלך, הידע שלך, לעשות את העבודה מאלף ועד תו...כך תוכלי לנווט את הדברים בצורה הטובה ביותר. אגב, נניח שהקמפיין מצליח בצורה בלתי רגילה ... האם את ערוכה לקבל כמות גדולה של אנשים? האם חשבת על זה?
 
קשרים למה?

זה לא ברור. קשרים כדי לטפל באנשים? פתאום הניסוח שלך לגמרי שונה, מעורפל... אם את רוצה עזרה, מה שאני רוצה לתת, את צריכה להגיד מה את רוצה... כך שגם אנשים אחרים יבינו... לא צריך להגיע כל כך מהר למסרים... למה להתחבא?
 

נויהאחת

New member
חשבתי שהייתי ברורה, אני אנסה שוב

אני רוצה להציע את השירותים שלי לעובדים של חברות, לשם כך אני צריכה להיפגש עם מנהלי רווחה/כוח אדם. וזו העזרה שאני מבקשת. אני מקווה שהפעם הייתי יותר ברורה
 
אשאל אותך שאלה חכמה

נניח,תאורטית שיש לי הכרות עם 3 חברות גדולות,עם האנשים הקובעים בנושא רכש וכו.איך את תתחשבני איתי?זה מענין
 
אני אפתח לפניך מעט

יש לי לא מעט קשרים עם מנהלי כ´א וקנינים וסמנכלים שונים,אבל "למכור"לך את הקשרים זה גובל במתן שוחד ומריח לא טוב כלל.לא נראה לי שזה יצא לפועל ואם כן אז תיפלי על נוכל עם קסם אישי
 

נויהאחת

New member
למה שוחד? אני לא מבקשת שתעשה

משהו לא חוקי. אני מחפשת להיפגש עם אנשים כאלה ולהציע מה שיש לי להציע. לא שוחד ולא כלום. אני כמובן יכולה להגיע אליהם בדרך הרגילה (להרים טלפון), אבל כשיש קשרים זה יהיה יותר מהיר. ואולי כדאי שתשאל את עצמך, למה אתה קודם כל חושב את הרע על בני אדם. בברכה, ורד
 
אני חושב שאת עדיין

צעירה בכדי להבין את הנושא,אגב אני לא מזלזל באיי קיו או ביכולות שלך.ישנם מצבים בחיים שלנו,שניתן להבין אותם לעומק רק בתנאי שחווינו מספיק,שמענו מספיק,והתבגרנו מספיק.אפילו בחברות בטוח ישנם סוגים של בטוחים שהגיל המינימלי הוא 30 יום טוב,וזה לא רע להיות צעיר . אני אישית אוהב צעירות
 
אני חושב שאת עדיין

צעירה בכדי להבין את הנושא,אגב אני לא מזלזל באיי קיו או ביכולות שלך.ישנם מצבים בחיים שלנו,שניתן להבין אותם לעומק רק בתנאי שחווינו מספיק,שמענו מספיק,והתבגרנו מספיק.אפילו בחברות בטוח ישנם סוגים של בטוחים שהגיל המינימלי הוא 30 יום טוב,וזה לא רע להיות צעיר . אני אישית אוהב צעירות
 
מאוד פשוט הענין:

את לא רוצה , או לא יכולה למסור לנו מהו השירות או המוצר שיש לך להציע למנהלי כ"א שנמליץ עליהם. מצד שני אנו לא יכולים לתת לך מנהלי כ"א אם אנו לא יודעים מה המוצר או השירות שאת רוצה להציע להם. מדוע אנחנו לא יכולים, כי אנחנו לא מעונינים לסכן/ לקלקל/ לאבד את הקשרים שלנו איתם. אז הנה המעגל שמתחיל בזה שאת לא אומרת מה הוא המוצר/ השירות שלך. מה הסיבה שאת לא יכולה/ לא רוצה לומר מהו המוצר או השרות המוצע? אמרת משהו על קטלוגים, הצעות הנחה וכו' - יש בזה משהו ייחודי שהמנהלים לא יכולים להגיע לזה בעצמם? ששווה להם לשלם עבור זה? הרי כל בעלי ההנחות מחזרים אחריהם ישירות נון סטופ.
 

נויהאחת

New member
כולם פה יודעים מה אני עושה תסתכל

בשרשור למטה, יש שם את הטכסט של הפלייר שלי
 
הגעתי באחור, אז הנה מאמרי שייתכן

ויעזור על כתיבת פלייר: " מכתב מכירה " מדליק , שעושה את זה מאת בני ישראלי www.loveyoursuccess.net 1. גורם ה "כן " יש אימון מכירות להביא את הלקוח הפוטנציאלי למודל ה "כן " בתקווה שכשתבקש את ההזמנה , הוא יהיה במצב שיענה " כן " באופן אוטומטי . להביא אדם למצב של "כן" , צריך לשאול שאלות מכוונות כך שהלקוח יענה "כן" . לדוגמא , שאלה סגורה מכוונת : " תרצה ללמוד איך להפיק יותר רווחים ממכתב המכירה, נכון? " ? 2. שתף את חמשת החושים של הקורא . מכתב מכירה פועל הטוב ביתר כאשר הוא יוצר לקורא תמונה רגשית . כשאתה מתאר משהו , עשה שייראה מוחשי . ספר להם על ריחו של המוצר ודאג שירגישו אותו . הסבר איך הוא נראה ומה טעמו .ממש תן להם לחזות זאת בדמיונם .אם הייתי כותב מכתב מכירה למוצר שמטרתו למנוע שאנשים יאבדו את המפתחות שלהם , הייתי מתאר את הבעיה של איבוד מפתחות ומחייה אותה בתיאורים ציוריים חזקים : " גשם זלעפות ניתך ארצה , המעיל רטוב ונוטף ומכנסיך נדבקים לעורך בחיבוק דוב . אתה דוחף ידך לכיסך , האצבעות משותקות מקור , ומתגלה הסיוט שהמפתחות לביתך החם והיבש נעולות בתוך מכוניתך , ואתה נאלץ לבלות את הלילה בגשם ." אם הלקוח יכול להרגיש את הסיפור שלך , הוא יאמין לו . יש לסיפור כוח . 3. צמצם את ההתנגדויות במכתב המכירה . התנגדויות הן המחשבות שצצות בראשו של הלקוח ונותנות לו סיבה לא להיענות להצעתך . מכתב טוב יצפה את ההתנגדויות האלה , אולי אפילו ייצור אותן ויטפל בהן , אחת עוקבת קודמתה . אחרי שכתבת את המכתב , עבור עליו וקרא אותו מנקודת מבטו של הלקוח . חשוב על שאלות שצפויות להתעורר , והכן תשובתך להתנגדויות האלה . 4. משוך תשומת לבו של הלקוח שיהיה מעוניין . דאג שהלקוח יגלה עניין במכתבך שנכתב בטון לבבי ושיחתי . כתוב זאת כאילו אתה חבר של הלקוח , והשתמש במלים פשוטות שאתה משתמש בהן כל יום בשיחה . אתה יכול לספר סיפור במכתב המכירה . מטרת המכתב היא למכור . להשיג זאת צריך לגרום שהלקוח ימשיך לקרוא . 5. שימוש בחזרות . תשובה טובה יותר מושגת באמצעות חזרה . לדוגמא , שמת לב בוודאי לפרסומת שרצה בטלביזיה מספר חודשים . או שמצאת את עצמך מפזם את הנעימה של פרסומת , בגלל ששמעת אותה פעמים רבות . החזרה גורמת לכך שאנו מבחינים בדבר . אנו יכולים להשתמש בעיקרון הזה במכתב המכירה שלנו , בהחדירנו מסר עיקרי למוחו של הלקוח . נסה זאת . קח את התועלת הגדולה ביותר במוצר שלך . הזכר אותה בכותרת , ובהמשך במשפט הראשון . אחר כך , לאורך המכתב , הזכר זאת מספר פעמים נוספות , בצורה אחרת . אתה יכול קודם להזכיר זאת כהצהרה ואחר כך כסיפור . נסה זאת וצפויה לך הפתעה ! מומלץ בנושא זה המאמר : "מלים שגורמות לאנשים לקנות " , במדור מאמרים באתרי : www.loveyoursuccess.net דרך אגב, לדעתי קיבלת כאן תשובות מצוינות ממשתתפי הפורום והמנהלת.
 
יעזור גם: מלים שגורמות לאנשים לקנות

מלים שגורמות לאנשים לקנות בני ישראלי www.loveyoursuccess.net 1. " מהר " השתמש במילה " מהר " במודעה שלך . אנשים רוצים תוצאות מהירות , אספקה מהירה , הזמנה מהירה וכו'. בימינו , בדרך כלל, מעריכים את הזמן יותר מאשר את הכסף . 2. " אחריות " השתמש במילה " אחריות " במודעה שלך . אנשים רוצים להיות בטוחים שהם לא מסכנים את כספם , שעמלו קשות להשיגו , בקנותם את המוצר שלך . 3 . " מוגבל " השתמש במילה "מוגבל " במודעה שלך . אנשים רוצים לרכוש או לקבל דברים אקסקלוסיביים ,או נדירים , כי הם נחשבים יותר בעלי ערך . 4 . " קל/פשוט " השתמש במילה " קל/פשוט " במודעה שלך . אנשים רוצים הזמנה בקלות , הוראות פשוטות, קל לשימוש , תשלומים נוחים וכו'. 5 . " המלצה " השתמש במילה " המלצה " במודעה שלך . אנשים רוצים לראות הוכחה אמיצה לפני שהם קונים את המוצר שלך . זו צריכה להיות הוכחה ספציפית ומכובדת . 6. " הנחה/מכירה " השתמש במילה " הנחה/מכירה " במודעה שלך . אנשים רוצים למצוא עיסקות . זה יכול להיות : הנחה , מכירה חד פעמית , הצעת אחוזי הנחה , הצעת אחד חינם וכו' . 7. " חינם " השתמש במילה " חינם " במודעה שלך . אנשים רוצים תמריץ חינם לפני שעושים עסקים אתך . זה יכול להיות ספרים חינם , אביזרים חינם , שרות חינם וכו' .
 
למעלה