צירפת לך את התרשימים של כל התוואי בפ"ת בשלמותו. כמה הערות:
1. כביש הגישה המתוכנן לדיפו הדרומי בוטל ע"י עיריית פ"ת. אתה תראה שהוא מופיע בתרשים של הדיפו הדרומי ככביש מתפתל אבל תתעלם ממנו. עיריית פ"ת בקרוב מאד תסלול לדיפו הדרומי כביש גישה חדש במסלול ישר מדרך שלמה שמלצר (דרך אם המושבות לשעבר), מצומת חדש שייבנה בסמוך לפארק עופר (פארק אזורים לשעבר).
עד לסלילת הכביש, חב' נת"ע אינה יכולה להתחיל בעבודות להקמת הדיפו הדרומי של הקו האדום. היא תלויה לחלוטין בעיריית פ"ת.
2. התחנה הסופית של שלוחת הקו האדום הצפונית, תחנת קריית אריה, תהיה בדרום מתחם הדיפו הצפוני.
הכניסה לתחנת הרק"ל תהיה באמצעות התחנה הקיימת של רכבת ישראל. יש בתחנת רכבת ישראל כבר מעבר תת קרקעי בין רציפי המסילות. המעבר התת קרקעי הזה יוארך לכיוון צפון אל רציפי תחנת הרק"ל. כרגע, המעבר הזה בהליכי תכנון לאחר שהוא כבר אושר. לכן, הוא עדיין לא מופיע בתרשימים.
כל הנוסעים ברק"ל וברכבת ישראל ישתמשו בתחנה הקיימת של רכבת ישראל לכניסה/יציאה מהתחנות.
3. עיריית פ"ת בודקת אפשרות להחליף את התוואי בציר אורלוב לתוואי חדש דרך רח' הברון הירש ובר-כוכבא, עד לתחנה המרכזית.
4. משרד התחבורה בודק אפשרות להאריך את מסילת הרק"ל מתחנת קריית אריה עד להדר המושבות (אם המושבות) ברצועת שטח שלא שייכת לעיריית פ"ת אלא לרכבת ישראל ממסילת הירקון ועד לרחוב גיסין.