שלום לכולם- אשמח לקבל את עזרתכם

limor761

New member
שלום לכולם- אשמח לקבל את עזרתכם

אנו משפחה צעירה עם ילדים , מעוניים לעבור לכ"ס. אשמח לקבל המלצות על איזורי מגורים ועל בתי ספר יסודיים מומלצים. שאלה נוספת- כיוון שאנו בודקים ושוקלים את האפשרות עשינו חישוב של ההוצאות החודשיות שכ"ד, חשבונות, וכו' והגענו כמעט ל-8000 ש"ח לחודש. האם זה הגיוני?? 500- ארנונה לחודשיים. 300-מים 650- חשמל האם אלו הסכומים פחות או יותר??? תודה מראש.
 
לצערי אני לא ממש מבינה בזה...

מקווה שיעזרו לך בהקדם. בכל מקרה למשפחה צעירה עם ילדים בעיני כפר סבא היא עיר מדהימה.
 

treeman

New member
שאלה מאוד מוזרה.

מים, חשמל זה פונקציה של כמות הצריכה, ארנונה ושכ"ד תלויה בגודל הדירה ומיקומה, איזה חישוב עשיתם כדי להגיע ל8000 ? איזור המגורים שוב, תלוי באפשרות התקציבית. במרכז ובמערב(סביוני הכפר)יותר יקר, בשכונות זול יותר.לגבי בתי"ס, אין הבדלים, צריך מזל ליפול על מורה טובה.לגבי התיכונים, הם מרוכזים באיזור אחד, ושוב ההבדל רק במגמות יחודיות.בהצלחה
 

limor761

New member
החישוב הוא כזה::

שכ"ד- 2500 חשמל- 650 לחודשיים בזק- 200 אינטנט-150 ארנונה-650 לחודשיים מים-350 לחודשיים גז-100 חוגים- 150-180 הוצאות דלק-1000 אוכל- 2000 חוץ מזה יש גם פלאפונים ועוד הוצאות קטנות, בילויים ביגוד וכו אנחנו מחפשים דירה עד 2500 ש"ח (3 חדרים) אבל שתהיה באיזור שבו יש בית ספר טוב. לגבי מגמות - אשמח לקבל פירוט . תודה.
 

qtgirl

New member
אין מגמות לגבי בית ספר יסודי.

לפי דעתי רוב הבתי ספר היסודיים בכפר סבא טובים, אבל לכל בית ספר שיטת לימוד שונה. לגבי דירה, את יכולה להתחיל לפתוח דפי זהב, להתעניין במחירי שכירות, וההוצאות שלכם נישמעותלי רגילות לחלוטי.
 
כל ההוצאות האלה, אין להם קשר לעיר

כפר סבא, חוגים, אינטרנט, דלק ואוכל יש לכל משפחה בכל מקום בארץ.לגבי בתי"ס, שוב, מערכת החינוך בעיר היא מעולה, היכן שתמצאו דירה במרכז העיר, תמצאו באיזור בי"ס מתאים וטוב. שני בני למדו בגורדון ובגולדה, שניהם מעולים גם אוסישקין ובן גוריון הם בתי"ס ותיקים וטובים.
 

limor761

New member
בתור אחת שמגיעה מאילת

ומשלמת את כל חשבונות ללא מע"מ רציתי לדעת אם מה ההבדלים במחירים בחוגים , כבלים וכדומה אפילו דלק באילת הוא ללא מע"מ. ומה שבעצם רציתי לדעת זה אם הסכומים הם פחות או יותר בסביבות הסכומים שרשמתי לדוגמא בחשמל ארנונה וכדומה גם על קניות בסופר אנחנו משלמים מחיר ללא מע"מ וברור שלכל משפחה יש את ההוצאות האישיות שלה, אבל אני צריכה לדעת פחות או יותר על איזה סכומים מדובר ולא לקבל הלם אחרי שנעבור, וגם כמובן בשביל לדעת אם המעבר כדאי ואם לא אז לשקול את הנושא מחדש. דרך אגב אצלנו הארנונה היא 250 לחודשיים לדירת 3 חדרים בערך 70 מ"ר ואני מאמינה שאצלכם זה מחיר גבוה יותר
 

limor761

New member
סתם לצורך הדוגמה:::::::: אצלנו

החורף הוא ממש בדיחה ואפילו ביגוד לא צריך לקנות בכמויות כי הבגדים של עונת המעבר מתאימים גם בחורף ולא צריך מעילים או מגפיים וכל מיני נלווים. ודוגמה נוספת: לכל מקום את מגיעה צ'יק צ'ק ללא פקקים ומונית ספיישל עולה רק 10 ש"ח לכן, כיוון שאנו רוצים להגיע למקום שהוא שונה ממה שאנחנו מכירים הכי טוב וכדאי זה לדעת את הדברים מראש.
 

qtgirl

New member
אז אין ספק שבכפ"ס או בכלל במרכז

העלויות יהיה גדולות יותר. ביגוד חורפי צריך, מונית עולה 15 שקל בצהריים ויכולה להגיע ל25 שקל בלילה (שעה 3-4) אבל תלוי במרחק שאת נוסעת... אבל זה לא כל כך נורא=] זה שווה כפ"ס עיר נהדרת=]
 
למעלה