שלום לכולם- התייעצות עסקית

asafg1981

New member
שלום לכולם- התייעצות עסקית

בכוונתי להקים עסק בתחום המזון בעיר חיפה.
הדילמה- כשר או לא כשר ?
כשאני כותב לא כשר, אני לא מתכוון למכירת חזיר או פירות ים, אלא לשילוב של בשר עם חלב ושעות פעילות בשבת.
חשוב לי להכין שיעורי בית טרם פתיחתו של העסק, זאת בכדי למזער את הסיכוי לפשיטת רגל בתחום שגם כך אינו פשוט להצלחה בישראל.
בנוסף להתייעצות עמכם, חשבתי ללכת עם הנושא עד הסוף ולפנות למכון סקרים שיבצע עבורי מחקר מעמיק בנושא, יעלה כמה שיעלה.
אז מה דעתכם העסקית נטו ? כשר או לא כשר ?
 

eliranzoharhen

New member
המלצה לאנשים שרוצים לפתוח עסק בישראל

תחום המסעדות בישראל בהחלט לא קל, יש צורך לבדוק המון נתונים כגון:
מתחרים
אסטרטגיה
פילוח
פרסום
אני הייתי ממליץ לך לפנות ליועץ עסקי, כאשר אני הייתי זקוק ליועץ עסקי פניתי לאדון "שמעון שמונר" שעזר לי בהשגת מימון ראשוני מהבנקים וסידר לי את הארגון של העסק, היום הרבה יותר קל ואם תעשה זאת דרך מעו"ף יהיה לך יותר קל
 

tedkovits

New member
התייעצות עסקית

אסף שלום רב,
כיועץ עסקי, ובעבר בעל עסקים כשרים ולא כשרים רבים בעבר, אענה לך כדלקמן:
1. ההחלטה היא החלטה של דרך חיים. אם תחליט לעבוד בשבתות וחגים, הרי שאלה יהיו מקור הפרנסה העיקרי שלך. רוב העומס והימים הטובים ביותר מבחינת הכנסה יהיו בשבתות ובחגים. מצד שני כפי שרשמתי מדובר על דרך ואורח חיים כיוון שיהיה עלייך לוותר על חיי משפחה וחברה בימים אלה, ותהה לכך השפעה על הסובבים אותך.
2. מיקום העסק - עליך לחשוב היכן ממוקם העסק - האם זה מקום של בילויים, האם מדובר במקום של אוכל או מקום של בילוי ערב? האם במיקום הזה יש עסקים דומים שפועלים בשבת וחגים או שעסקים סגורים בשבתות? האם יש עוד עסקים שפעילים ויהוו לך תחרות? מה סוג המסעדה שאתה מעוניין להפעיל? מה הייחוד שלה? האם זה סוג מסעדה שיסעו אליה במיוחד? האם היא במתחם של מסעדות מתחרות?
3. אם אתה מוצא באזור המדובר מסעדות כשרות / לא כשרות - עקוב אחרי הפעילות שלהן במהלך כל השבוע, ובסופי השבוע וראה מה הפעילות, דבר עם בעלי העסקים, מלצרים, מנהלי משמרת, התרשם מגובה הפעילות. דבר עם לקוחות פוטנציאליים ושאל אותם את השאלות מה היו מעדיפים, היכן ומתי.
4. אף מכון סקרים לא יצליח להעריך את הפעילות הצפויה ברמה טובה יותר מזו שאתה לבדך תוכל להעריך על סמך המידע הרשום מעלה!
5. העזר ביועצים עסקיים מומחים למסעדות על מנת להקים את העסק נכון ובזהירות מירבית, תוך הקטנת סיכונים, תקציב נכון וכו. כל אלה יחסכו לך כסף רב, ויכסו את התהליכים הנכונים של תכנון, רישוי, אדריכלות, ציוד, עבודות בינוי וכל הקשור לעסק.
6. השתתף בקורס לייזום מסעדות שילמד אותך איך לעשות זאת נכון (אנו פותחים קורס שכזה באוניברסיטה הפתוחה בפברואר הקרוב).
בהצלחה
תיאודור הרשקוביץ
יועץ עסקי
ג.נ.ה החזקות
[URL]http://www.gnh.co.il[/URL]
 

ronisagiv80

New member
פתיחת עסק

הי אסף
אני מסכים קצת עם מה שנכתב מעלי, שפתיחה של עסק כשר או לא כשר תלויה ביכולת שלך להתמסר לאופי עבודה שונה. בתור אחד שלא שומר כשרות בעצמי אני יכול מנקודת המבט שלי להמליץ כמובן על עסק לא קשר, אבל ישנם גושמים נוספים שיש לקחת בחשבון כמו: מיקום העסק, עלויות של כשר לעומת לא, כדאיות פתיחה בשבת ועוד. בנוסף, אם תצטרך שירותי מיתוג נהדרים אני ממליץ לך בחום לפנות לסטודיו אנזלביץ, סטודיו למיתוג נהדר, שהחייה את העסק שלי עם המיתוג המקצועי. פרטים כאן, ובהצלחה!
 
למעלה