שלום לכולם חדשה ומפחדת

DOCTOR W H O

Member
מנהל
שלום לכולם חדשה ומפחדת

היי לכולם הרשו לי להציג את עצמי. שמי כהנא ואני בת 32. אני זוכרת את החלום הצלול הראשון שלי. הייתי ילדה בגן ונרדמתי במיטת הורי. בחלום היה מפלצת מחוץ לבית שלנו, ואימי אמרה לי שיש לה רעיון איך להעלים את המפלצת אבל שאסור לי לפחד. ואז אמרתי למשפחתי בחלום שגם לי יש דרך והיא להפרד מהם כי זה חלום ולחזור למציאות ואז התעוררתי.
עברו שנים וגיליתי יכולות נבואיות. בגיל העשרה בעודי מעריצה שרופה של היי פייב (אם מישהו זוכר חחח) חלמתי את הקליפ של אחד הזמרים משם. רק אחרי שנים שהלהקה התפרקה יצא לי לראות במדויק בטלויזיה את אותו קליפ שחזיתי.
אני סובלת מאוסידי מגיל 6 ומנהלת כאן בתפוז פורום על זה. במשך כמעט 7 שנים נטלתי כדור שגרם לי לשנת יתר. בגלל שגילו לי גוש שפיר (לא משהו רציני) בראש בגלל שהכדור הנ"ל הגביר את אחד ההורמונים, הפסקתי בהדרגה את הכדור.
מאז שהפסקתי לגמרי חזרו לי החלומות הצלולים בגדול. באחד החלומות האחרונים הלכתי בקניון ביודיעין כי זה חלום. ניסיתי להתעורר ולא התעוררתי אז אמרתי לעצמי שכנראה יש סיבה למה אני לא מתעוררת וכדאי שאני אחקור את המקום.
שם פגשתי שני כלבים שהיו לי בילדותי ומתו וליטפתי אותם. אחר כך הלכתי למכונת שתיה חמה ושתיתי את המשקה ולא היה לו טעם ואמרתי לעצמי בחלום שזה הגיוני כי למוח אין זיכרון של הטעם כי זה דמיון.
היום נרדמתי בסלון וחלמתי את אחד הרגעים המפחידים שלי. אני חייבת לשתף אותכם כי אין לי מי שיעזור לי.
חלום אחד חלמתי את המוות שלי (לא היה צלול) והבנתי שזה חיים ארוכים. חלום שני חלמתי חלום נבואי על שכנה שלי שזיהיתי קרובה שלה בשם. והשאר היו צלולים. חלק מהם היו מראות משונים אבל אבל שמעתי את מה שקורה בבית שלי, חלום אחר זה היה סיפור שיצרתי וחלום אחד ניסיתי לנשק מישהו שאני דלוקה עליו ודווקא אז התעוררתי וצחקתי שזה לא הלך.
אני מפחדת שמשהו קורה למוח שלי. האם בגלל הפסקת הכדור נפתחה לי התודעה שהיתה רדומה. למה אני מקבלת כוחות נבואיים, ומה אפשר לעשות, מה אתם מציעים אני מבוהתת מהעיניין. מצטערת על האורך אני ממש אבל ממש זקוקה לעצה, אני מפחדת ללכת לישון.
 
היי לך

ראשית חשוב להדגיש שהפורום הזה אינו פורום מקצועי כך שאני בספק אם מישהו כאן יוכל לתת לך תשובות מהימנות. סך הכל מבלי להיות אשת מקצוע בעניין, נראה לי הגיוני ששינה תחת כדורים תדכא את היכולת לחלום חלומות צלולים. הרי בחלום צלול יש איזשהו חלק במוח שנשאר ער ומודע, בעוד שכדורי שינה, להבנתי, נועדו פשוט להרדים, לילוטין. כך שזה גם הגיוני שברגע שהפסקת עם הכדורים חזרה לך היכולת שהייתה לך מלכתחילה לחלום חלומות צלולים. אני לא יודעת אם אפשר באמת לחלום חלומות נבואיים, קטונתי. מה שכן, לדעתי יהיה יותר אחראי לנסות להתייעץ עם איש מקצוע שמכיר אותך וגם פתוח לנושא של חלומות צלולים. בהצלחה!
 
למעלה