שלום לכולם. יופי שאתם כאן
שלום לכולם. יופי שאתם כאן
גיליתי אתכם במקרה דרך פורום הנקה. אין לכם מושג כמה טוב לי שאתם פה ואפשר לשאול ולהתחלק בהתלבטויות. לנו שלוש בנות: 10.9, 6.5 וחמישה חודשים) השתיים הגדולות כבר אובחנו, ואין לי עדיין מושג לגבי הקטנה (
). בתי הבכורה לומדת בכיתה מחוננים, והאמצעית עדיין בכיתה א' (נקרא לה "שמש" לצורך העניין). ונפתח בהתלבטות הכי הכי עדכנית: שמש מאד מאד מאד סובלת בבית הספר. בטח אתם מכירים את הילד המחונן שלא מתפקד במסגרת הרגילה - אינדיוידואליסטית מצד אחד, ולא מאותגרת מצד שני. קוראת כמו מבוגרים, סיימה כבר את חוברות חשבון של כתה ב' ולא קיבלה אפילו את חוברות "עברית" אלא מייד כל מיני חוברות "מעניינות" אחרות. ואחרי שהודיעה שהיא לא מסכימה יותר לגעת בהן - השלב הבא היה עבודות חקר - לבד בספריית בית הספר - וגם שם לא מצאה את עצמה (ילדה בת 6 לבד בספריה - גם לי במקומה היה עצוב...). אז המחנכת (מעולה. בלי ציניות) ביקשה רשותנו להפעיל אותה ביצירה וחימר וכו' - אבל גם זה לא כ"כ עוזר כבר (למרות שבהתחלה עזר) כי אין מספיק זמן ומשאבים למערכת לקיים שגרה כלכך חריגה למשך זמן ארוך. ועכשיו לשאלה: עלה רעיון להקפיץ אותה לכתה ג' - ישר לכתת מחוננים. מצד אחד אני יודעת שזו מסגרת שתתאים לה יותר, אבל מצד שני היא תהיה הרבה יותר צעירה מילדי הכתה החדשה, שגם ככה התחרות בה שולטת. מה עדיף - עוד שנת חוסר תפקוד וקשיים בכתה ב' - או הקשיים (חברתיים, לימודיים וכו') של כתה בוגרת של ילדים מאובחנים? איך הייתם מחליטים?
שלום לכולם. יופי שאתם כאן
גיליתי אתכם במקרה דרך פורום הנקה. אין לכם מושג כמה טוב לי שאתם פה ואפשר לשאול ולהתחלק בהתלבטויות. לנו שלוש בנות: 10.9, 6.5 וחמישה חודשים) השתיים הגדולות כבר אובחנו, ואין לי עדיין מושג לגבי הקטנה (
