אלה טריולות (שלשות), כלומר 3 צלילים שבאים
במקום שתי שתי שמיניות או רבע (בהוצאה שלך זה גם מצוין מתחת לתווים).
ןמכיוון ששמת לב לעובדה שזה "אלה ברווה" אז תנסה להיות נאמן להוראות המלחין וגם
לנגן את זה "אלה ברווה" - כלומר, לתת תחושה של שתי פעמות בתיבה, מה שמחייב במקרה הזה מהירות גבוהה בהרבה מההיסחבות ההלוויתית שנהוג לנקוט בפרק הזה.
(באופן מוזר, מי שקרוב ביותר בעיני ל"רוח המלחין" בסונטה זו הוא
גלן גולד).
ודבר נוסף: גם הוראת הביצוע היא מעניינת וכדאי לשים לב אליה (נכחתי פעם ברגע מביך בכיתת אמן של אלפרד ברנדל ב"משכנות שאננים": לשאלתו של ברנדל הסתבר שפסנתרנית מובילה אז בארץ לא ידעה כלל מה אומרת הוראת הביצוע בתחילת אחת היצירות הגדולות של שומאן):
"צריך לנגן את כל הקטע הזה באופן עדין ביותר וללא עמעמים" (כלומר עם פדאל ימני לחוץ כל הזמן (!)). ולמען הסר ספק גם מתחת: כל הזמן פיאניסימו וללא עמעמים (ולמען הסר ספק, שוב: פדאל ימני לחוץ).
כדאי לעשות דיון עם מורה או בינך לבין עצמך האם ואיך אפשר למלא אחרי ההוראות האלה.
בהצלחה (ואם בא לך תעלה תוצאות לטיוב).