שלום לכולם...י
אני גננת בחינוך המיוחד וצריכה קצת הכוונה... יש לי ילד (לא אישי שלי) בן 5 שקצת מבלבל אותי ואני אסביר- הוא יכוללהתרכז נפלא במשימות שונות כגון כתיבה, ציור, מפגשים, משימות לימודיות שונות.... ילד מקסים ובעל יכולות קוגנטיביות טובות. אז מה הבעיה?! אני אנסה לתאר את מה שאני רואה ומרגישה... הבעיה היא שהמעבר בין משימה למשימה קשה לו- הוא צועק רץ קופץ זורק... נראה כאילו הוא נמצא בחוסר שקט פנימי. לפעמים נראה כאילו הוא מחפש מגע עמוק- מאוד אוהב חיבוקים חזקים הוא צועק... נראה כאילו הוא צריך וממש זקוק למגע העמוק גם הקולי וגם התחושתי יכול להיות שיש בעיה משולבת של התנהגות (גבולות ואסרטיביות בבית- שחסרים) אבל לי זה נראה משהו תחושתי..... אולי מישהו יכול להפנות אותי למקורות כתובים, הכוונה לאיזו לקות...איך לקדם לעזור לילד... המון תודה וחג שמח
אני גננת בחינוך המיוחד וצריכה קצת הכוונה... יש לי ילד (לא אישי שלי) בן 5 שקצת מבלבל אותי ואני אסביר- הוא יכוללהתרכז נפלא במשימות שונות כגון כתיבה, ציור, מפגשים, משימות לימודיות שונות.... ילד מקסים ובעל יכולות קוגנטיביות טובות. אז מה הבעיה?! אני אנסה לתאר את מה שאני רואה ומרגישה... הבעיה היא שהמעבר בין משימה למשימה קשה לו- הוא צועק רץ קופץ זורק... נראה כאילו הוא נמצא בחוסר שקט פנימי. לפעמים נראה כאילו הוא מחפש מגע עמוק- מאוד אוהב חיבוקים חזקים הוא צועק... נראה כאילו הוא צריך וממש זקוק למגע העמוק גם הקולי וגם התחושתי יכול להיות שיש בעיה משולבת של התנהגות (גבולות ואסרטיביות בבית- שחסרים) אבל לי זה נראה משהו תחושתי..... אולי מישהו יכול להפנות אותי למקורות כתובים, הכוונה לאיזו לקות...איך לקדם לעזור לילד... המון תודה וחג שמח