שלום לכולם! לגביך טומי יקר:

אריאלה88

New member
שלום לכולם! לגביך טומי יקר:

גם אני עברתי מוות קליני. פעמיים. בדומה לך גם לי זה קרה בגלל בעייה רפואית,וזה אירע תוך כדי ניתוח ותוך כדי התאוששות מניתוח נוסף. החוויות שלי דומות לשלך, אך שונות. לדוגמא: את האור אני זוכרת כאור יפה, בוהק,חזק,זוהר, מלטף וממש לא מסנוור, וזה בניגוד לזכרונות שלך. עברתי גם תקופה לא מבוטלת של שהייה במצב המכונה:"קומה", ואני כמובן יודעת להבדיל מבחינת זכרונות מה דומה ושונה בין שני המצבים. באף ארוע שלי לא שמעתי מסרים שעלי להעביר לאנשים מקרבתי או מסביבתי,הדברים שנאמרו לי היו מכוונים אך ורק עבורי.אך אני מקבלת שכל אחד עובר זאת אחרת. הייתי אטאיסטית גמורה לפני הארועים, היום אני מאמינה. פשוט מאמינה שיש המשכיות מוכחת ויש חיים שמעבר לחיים אותם אנו מכירים כחיים העכשוויים.ואכן אני מאמינה באלוהים ובמלאכיו והקשר של המלאכים עם בני התמותה. סיפוריך מרתקים, אך איני מזדהה עמם. לי קרו דברים שונים. את יכולת התקשור שלי גיליתי מגיל ילדות, אולי מאז שאני זוכרת את עצמי. כך כמובן גם הסובבים אותי במעגלי החברה והמשפחה . דבר לא "התחדש" לי אחרי החזרה מהמוות האחרון. מה שכן התחדדו לי התובנות של מדוע אני כאן ומה עלי לתקן. מודעות תמיד היתה, אך אולי עם הגיל באו התובנות ותפסו משקל אצלי בחיי. בהחלט היו התפתחויות. אני לא מוכנה לקרוא להם "שינויים" אדם לא משתנה ביום אחד הכל זה תולדה של מצבים מתפתחים. זה כמובן לעניות דעתי. אני מכירה אנשים שחוו אותם חוויות כמו שלי ולא הפנימו דבר ממה שקרה והמשיכו חייהם כמקודם. מבחינתם זהו ארוע בעברם ונגמר הסיפור. לדעתי הכל תלוי באיזו מדרגה רוחנית האדם עומד בנקודת זמן נתונה בחייו ולפי זה הוא מנתח את הארוע הזה. יש אנשים שהם רוחניים ויש שלא, וזה בסדר. אני לא שופטת אף אחד.איש באמונתו ובחוויותיו יחיה. וישנן הרבה סיבות למה שקורה בחייו של האדם ולפי אמונתי כל מה שקורה בא ללמד אותנו שיעור ואם לא פוחדים להסתכל לאמת בעיניים ניתן ללמוד הרבה מכל דבר שקורה. אני מאחלת לך בריאות שלמה ושתחייה לפי אמונותיך,יקירי. בברכת אושר ואור לכולנו. אריאלה.
 

רותי 11

New member
../images/Emo39.gifאריאלה יקרה שמחה שאת איתנו

כמו שציינת כל אחד חווה את הדברים אחרת כל אחד החוויה שלו היא אישית שלו אפילו שיש לפעמים קווים דומים או מקבילים אבל בסופו של דבר כל אחד הוא שונה מהשני - אין אחד שדומה במאת האחזוים לשני לא בחוויה ולא בכלום. אשמח לשמוע את החוויות שלך, איך זה היה מה השתנה - אם השתנה ואיך את מקבלת את החיים היום בשונה מהעבר -
 

אריאלה88

New member
רותי יקרה!!! בשמחה אספר,אך הרשי לי

בבקשה לעשות זאת מאוחר יותר כי עלי לצאת כעת. תודה על קבלת הפנים. אני נהנית לקרוא דברייך בפורום.את כל כך יודעת,כל כך צודקת. הצלחת לרתק אותי. נשיקות לבינתיים.
 

רותי 11

New member
אריאלה תודה לך מתוקה

קחי לך את הזמן שלך - בהחלט לא חסר לנו זמן וימים אנחנו לא הולכים לשום מקום כרגע ואני אשמח לקרוא את החוויות שלך
 

טומי32

New member
לאריאלה88 ../images/Emo24.gif

אני שמח שחזרת לספר לנו מה שעברת. כמובן כל אחת/ד ואחת/ד עם הסיפור האישי שלה/ו. מדברייך "הייתי אטאיסטית גמורה לפני הארועים" חחחח גם אני כמוך לא האמנתי בדבר, אף על פי היותי גודל בבית דתי. כן כיום אני גם מאמין בהרבה יותר ממה שהאמנתי מקודם. עד היום אף אחד לא יכל להסביר לי מה זה אדם רוחני? האם זה תלוי ביכולות אישיות, או מספיקה האמונה? ללא ספק שאני חש רוחניות סביבי כל שעות היממה, וכל ימות השנה. בגלל יכולתי לתקשור, והעברת מסרים לאחר רק שנהיה בריאים!
 

רותי 11

New member
טומי לשאלתך מה זה אדם רוחני

אני לא חושבת שיש באמת הגדרה נכונה לזה כולנו רוחניים אם נרצה בזה או לא - כי הרי מה שמפיח בנו חיים זאת הרוח, אז ככה שאי אפשר להבדיל את הרוח מהחומר. נכון שיש אנשים יותר חומריים וזה בסדר כי אולי זה מה שהם באו לחוות כאן או להגיע לרוח דרך החומר, כל אחד וההתנסויות שלו - אין אדם רוחני יותר או רוחני פחות יש אולי אדם מאמין יותר או פחות או מנוסה יותר או מחובר יותר לחלקים הגבוהים שלו.
 
למעלה