שלום לכולם, מחפש דו"ג בקריטריונים הבאים:

  • פותח הנושא jona8
  • פורסם בתאריך

jona8

New member
שלום לכולם, מחפש דו"ג בקריטריונים הבאים:

ראשית שלום הגעתי לכאן בהמלצה של חבר ואני מעוניין לרכוש דו"ג יש לי רשיון A וכמה עשרות אלפי קילומטרים אבל לא המון. אני נוסע 100-120 קמ ביום זה אומר מעל 3000 קמ בחודש. אז נראה לי מינימום 500סמ""ק הנסיעות ארוכות - צריך להיות נוח עדיפות לכלי חסכוני בדלק 1:18 מינימום לגבי תקציב אני מעט מוגבל אני מחפש משהו סביב ה 20-25.... ממה שהבנתי קטנוע יענה על הרוב (איזה כדאי?) אם אופנוע אני לא אוהב אופנועי כביש הייתי מעדיף דו"ש מה אתם אומרים? תודה רבה
 

iec

New member
הוא אכן יכול למצוא DL650 2009 או 2010

אחרי תאונת רכבת...
 

ב ו Z י

New member
באותו סכום אפשר גם לקנות

מיני ואן עם 7 ארונות
 

nirbo

New member
DL650...

אם האיש מוכן לרדת במודל לסביבות 2004-2005, הוא יכול למצוא DL650 בסביבות ה-30 או מעט יותר. אני מניח שיש על מה לדבר עם המוכרים. קצת מעל התקציב אולי, אבל שווה את המאמץ. מצטרף להמלצה של קנגל על DL650, מנסיון של שנתיים ומעל 30,000 ק"מ איתו בכל הארץ.
 

creth11

New member
בתקציב הזה לכביש תבדוק KLE

תנוחת דו"ש מנוע חלק יותר מכל הסינגלים ומחיר המשומשים בקאנטים ומטה בגלל הנפח 500 שהיה פעם מבוקש ביותר אם תנוחה יותר כפופה מתאימה לך תבדוק גם ER5 GS500 GPZ בעל המצב המכאני הטוב ביותר במחיר הנתון רק תן למומחה לבדוק, יש כלים שמורים ויש נבלות שחוטות.
 

vmisha

New member
120 ק"מ ליום על KLE- נשמע לי לא נעים במיוחד

אבל לא נראה שהתקציב מרשה משהו יותר טוב...
 

aluxemburg

New member
טעות לגבי מחיר המשומשים של KLE

אני מכרתי כלי שמור ב 2K מעל המחירון... וממה שהבנתי כלים סבירים נמכרים במחיר מחירון +.
 

bikbak

New member
אני מכרתי TDM2002 במצב מצוין בתקציב שלך

הוא היה עושה את המרחקים שלך בקלות. תבדוק.
 

gilbola

New member
באנדיט 1200. הוא לא אופנוע כביש. הוא אופנוע

בנוחות של ספה, באמינות של מקרר (אלה של פעם.. שלא מתקלקלים..), ישיבה זקופה ונעימה לגב עד 160 קמ"ש.. במחיר שווה לכל נפש(פרט לנפש שלי שמתחילה שנה ב' במכללה). בנסיעה מנהלתית מתחת למהירות הקול הוא יהיה גם חסכוני בדלק כמעט כמו שאתה מבקש.. אה כן, אם תבחר תוכל לקרוא לו "אופנוע כביש" או "אופנוע טורינג" או איך שלא תרצה. לטעמי הוא האופנוע לגמוע מרחקים כאלה. תהנה. רק באהבה.
 

jona8

New member
תודה לכולם עוד שאלה

על הפר כפי הנראה kle freewind bmw 650,,, משהו יכול לעזור עם עלויות אחזקה איזה טיפולים אפשר לעשות לבד, צריכת דלק וכו... תודה רבה
 
כבעלים של קלי בעבר ו-ב.מ.וו בהווה

עם הקלי עשיתי כמעט שנתיים, הרבה כבישים והרבה מאוד שבילים. אופנוע פשוט וטוב. הבעייה היחידה האקוטית היא מושב חרא... שווה לשפצר אותו אצל רפד. רכבתי איתו מהצפון ועד לדרום, רכיבות של 300 ק"מ (טיולי מועדון) וטיולי שבילים. הב.מ.וו לעומתו, ועליו אני רוכב רק שבועיים שלושה, מזכיר לי יותר את ההונדה אפריקה. עוד לא ירדתי איתו לשבילים (כואב לי הלב), אבל מאוד לטעמי. כמובן שמדובר בסינגל לעומת הקלי שהוא טווין, אבל יקר יותר (שנת 2003 - 40 אש"ח!). מבחינת אמינות (ובמשומשים בגילאים האלה זה חשוב) הקלי לא אכזב אותי, הוא בעל מנוע נפוץ ככה שחלקים לא יחסרו. (בדומה ל- GPZ, ולקסטום) והאמינות של הב.מ.וו ידועה. נראה לי שבתקציב מצומצם חפש לך קלי.
 

jona8

New member
לגבי תקציב ועוד שאלה

תקציב: מקסימום יורדים בשנתון הרי בכל מצב אני צריך שנתון נמוך....ושם יש גם במוו... במחירים סבירים וגם כאלה שנראים לא רע אגב חבר פקח את עיני לכיוון הפריווינד...XF650... ראיתי אותו על הכביש... מה אתם אומרים?
 
משעתי עליו חוות דעת טובות

נדמה לי שלקנגל היה אחד כזה, אם הוא ירצה הוא ירחיב. סה"כ סוזוקי (אמין), סינגל (אמין) ודו"ש. סה טו.
 
למעלה