שלום לכולם. מקווה שתוכלו לעזור לי.

שלום לכולם. מקווה שתוכלו לעזור לי.

הבן הוא ילד עם הפרעת קשב וריכוז, וקשה לו חברתית. לפני כיומיים, המורה היתה מחוץ לכיתה. אחד התל' דחף את הבן שלי תפס את שתי ידיו ואת שני רגליו תפס ילד שני. (הם טענו שהם שיחקו משחק בשם רחמים). משחק שהבן שלי היה "הקורבן בו". הבן שלי סיפר את הסיפור שלו למורה שהם היו אתה באותה שעה, והיא אמרה שהיא תספר את הסיפור למחנכת, דבר שלא נעשה ולא דווח. לולא הבן שלי שבא הביתה נסער ופגוע, ותוך כדי בכי הוא סיפר לי את מה שקרה. עם הרבה עצבים, וכעס פניתי למורה וסיפרתי לה את מה שקרה. קבעתי עובדה שהבן שלי לא יהיה ביחד עם הילד הזה בכיתה. המורה אמרה לי שהיא לא קובעת בעניין, את זה המנהלת קובעת. ביקשתי להפגש עם המנהלת, אך המנהלת החליטה שהפגישה תתקיים בלעדיה. בפגישה יהיו היועצת והמורה. קבעתי עובדה שאם המנהלת לא תהיה נוכחת בפגישה, הבן שלי לא יגיע לכיתה. השאלה האם יש דרכים נוספות לנהוג. בכל אופן, בעניין הזה אני מתכוונת ללכת עד הסוף. אבל אשמח לעצות של אנשים שהתנסו בעניין.
 

sombol1

New member
../images/Emo10.gifמזעזע אין לי מילים לצערי.....

אני נכנס להלם מהתופעות הללו שלצערי גודלות ומתרבות בכל מקום ובכל רגע....
 

RonitW

New member
אין מילים

כמובן שאת חייבת ללכת עד הסוף. לפי דעתי ניתן לנסות שוב פעם לקבוע פגישה עם המנהלת. הייתי עושה זאת בפקס עם פירוט המקרה ובטלפון . אם גם הפעם מנהלת לא תרצה להפגש איתך אז ניתן לפנות ל"מנהלת של המנהלת". על כל בית הספר ישנו פיקוח ממשרד החינוך. אגב, אני מכירה מקרה דומה וידוע לי שבבית הספר שלנו לפחות נענו לבקשתה של האמא והעבירו ילד לכיתה מקבילה. חוץ מי זה אולי גם לא צריך לקבוע פגישה. תתיצבי בבית הספר בבוקר ותדרשי לדבר עם מנהלת .
 
תודה. אבל עדיין לא קיבלתי תשובות מה אפשר עוד

לעשות, לפני שפונים לפיקוח על בית הספר.
 
קודם כל לפני הסערת רגשות

קודם כל אני מבינה לליבך ומאד כואב, אבל תעצרי שניה ותבררי מה הבן שלך רוצה, שלא ירגיש שזה באשמתו, לדבר איתו, שלא יצא שהוא עובר כיתה וירגיש שהוא בעונש. קודם כל טפלי בו, ברגשות שלו, תקשיבי לו. דבר שני, ברור שלהילחם כי יש נטיה לטאטא איפה שאפשר, בביה"ס לא אוהבים להתעסק ואם יש שקט ממשיכים, לעשות את זה בשקט, ללא צעקות, אחרת הם לא שומעים, תהיי תקיפה, יכולה גם לאיים אך בשקט, שלא יפתחו נגדך ונגד ילדך אנטי, בהצלחה, אנחנו איתך
 

Rinat 789

New member
מחזיקה לך אצבעות

בהחלט מקרה לא נעים, גם קרה לבתי אמנם לא בצורה שכזו אך לאחר שיחות עם המחנכת זה עזר נכון לעכשיו
 
אלימות

דיברתי עם המורה של הבן שלי. הודעתי לה שאם היא רוצה שהבן שלי יגיע לכיתה שתידאג לקבוע עם המנהלת פגישה. הדבר ההזוי ביותר הוא שהמורה שבכיתתה הבן שלי חוה את החויה הלא נעימה הזו, לא העבירה את המקרה למורה. דבר שהחמיר את העצבנות שלי. הנקודה היא עד מתי.....
 

Rinat 789

New member
סיטואציה מאוד לא נעימה - מקווה שיגמר במהרה

בהחלט לחץ לא נעים שפועל גם על בנך וגם עלייך מקווה שהנושא יובא לידי המנהלת ויפתר במהרה על הצד הטוב ביותר
 

liorhadad10

New member
לפני הכל

מה הילד שלך רוצה? האם הוא מעוניין לעבור? שימי לב שהבעיה יכולה לחזור גם בכיתה החדשה. הפתרון אינו הכיתה הזאת או השניה. אלא המורה/הנהלה . אם הם לא יודעים איך להתמודד עם הבעיה שלך באופן ספציפי. יתכן שהבעיה תחזור גם במקום אחר. כולנו היינו ילדים וילדים יודעים הכי טוב לאתר את אותם ילדים חלשים ולהתנכל להם. תחשבי על זה ובהצלחה.
 
למעלה