שלום לכולם, נשמח לעזרתכם ביוזמה חדשה

tomweg

New member
שלום לכולם, נשמח לעזרתכם ביוזמה חדשה

יחד עם מאזן גנאים, איש מדהים, הקמנו, קבוצה של בוגרי תנועת הנוער היהודית ערבית "רעות - סדאקה", קבוצה אינטרנטית חדשה בשם "דו קיום בעסקים". הקבוצה, כמו ששמה מרמז, נועדה לסייע ליצור שיתופי פעולה עיסקיים בין יהודים וערבים בישראל. פורום הדו קיום החדש כבר מונה יותר ממאה חברים, יהודים וערבים, כולל אנשים כמו מוסי רז וג'לאל בנא, וכבר נוצרו בו כמה קשרים עיסקיים בין יהודים לערבים, ובאופן טיבעי, נוצרת גם היכרות בין אנשים שבאו בשביל לחפש רק ביזנס, ולא מאידאולוגיה, ולפעמים דיעות משתנות, לטובה בד"כ. מי שמסתכל קצת על התצוגה של רשת הקשרים בין חברי הרשת החברתית עיסקית Hook, בה פועלת הקבוצה, כבר ראוה הרבה מאוד יהודים וערבים שמקושרים אחד לשני, והקשרים ביניהם כבר מתחילים לחרוג מ"השמורה" של הקבוצה לכל מיני תחומים אחרים. נשמח שתבואו לסייע לנו, ולקדם את העסק שלכם, אם יש כזה, תוך כדי. הקבוצה משמשת גם כבמה לחיפוש עבודה לאקדמאים ערבים מובטלים. כדי להירשם לקבוצה, יש לפתוח פרופיל ב- hook , ולאחר מכן להצטרף לקבוצת הדו קיום בעסקים.
 

tomweg

New member
שיתופי פעולה יהודים - ערבים לא מענינים אתכם?

באתם לכאן רק כדי להתווכח? או שאתם חושבים שאני מנסה למכור לכם משהו? אני לא מבין את חוסר היחס - הייתי בטוח שכולם כאן יברכו על היוזמה ויצטרפו... אולי זה לא הפורום הנכון.
 

motyka

New member
זה כנראה לא הפורום הנכון

הפורום מונה בין 2 ל-3 וכחנים
 

raanans

New member
זה לא מתאים לכולם

חלק מהאנשים שאני עובד איתם הם ערבים. זה טבעי, ואיך בכך שום בעיה או שום דבר הראוי לתצומת לב מיוחדת. הבעיה היא שאני לא גר בארץ, ולכן אני לא יכול לתרום לפורום שלך.
 

tomweg

New member
מי שאומר שהפורום הזה הוא 2-3 וכחנים

ולא מצטרף ליוזמה החדשה, כנראה מעדיף את הויכוחים על שיתוף הפעולה. אז אולי צריך להחליף את השם של הפורום הזה לאנטי דו קיום, ולשלוח את כל מי שרוצה לדבר בעד ולא נגד לקבוצה החדשה.
 
למעלה