שלום לכולם עזרה דחופה!!!
שלום לכולם . אני לא יודע איך לשלוח קישור להודעות קודמות שלי בפורום אחר שם הפנו אותי לכאן. מצטער מראש על אורך הקטע - מקווה שיש לכם סבלנות- חייב עצה בסוף דצמבר האחרון הזמנתי מערכת קולנוע ביתי. הרמקולים היו אמורים להגיע מספר ימים אח"כ. הרסיבר היה אמור להגיע בסביבות שבועיים אח"כ התאריך הכי מאוחר שהיה אמור להגיע הרסיבר היה 17.1 כשהמוכר אמר לי שאם הרסיבר לא יגיע עד תאריך זה הוא כבר יודיע לי ב10.1 ואז אוכל לוותר על ההזמנה. בקיצור הרמקולים הגיעו באיחור של שבוע וחצי בערך. בקשר לרסיבר המוכר אמר לי שהוא יתעכב יום יומיים. במשך כל אותו הזמן הזה אני מתכשר כל כמה ימים לבדוק מה קורה וכל יום אני מקבל תירץ או סיפור אחר. בסביבות ה20.1 התעצבנתי ונאמר לי שבמהלך השבוע יגיע הרסיבר. לקראת ה30 שוב פעם התקשרתי ושוב פעם דחול5.2 כשזה בטוח ב5!!! ב5.2 ביטלתי כל פעילות אחרת וחיכיתי לבוא הרסיבר(זאת לאחר שיום לפני זה בדקתי שהוא מגיע). ב5.2 התקשרתי שוב לחנות והעובדים שם משכו אותי (הרסיבר הגיע למחסן ומחר הוא יהיה אצלך) למחרת שוב פעם התקשרתי ושם התקשרו למחסן ואמרו לי עוד לא הגיע. שוב פעם עצבים ושוב טלפונים ושוב מחר יגיע. למחרת דיברתי בטלפון עם עובד אחר שאמר לי שהרסיבר שלי לא יגיע לפני סוף שבוע הבא. כאן כבר לא יכולתי יותר התקשרתי למנהל החנות שהיה במילואים ואמרתי לו שאני מעוניין לבטל את ההזמנה. בתגובה הוא הבטיח לי שהוא חוזר אליי וכמובן כמו תמיד אני זה שחוזר אליו הוא מבטיח לי שיגיע לי רסיבר חלופי עד ששלי יגיע (זה כבר היה יום רביעי השבוע). שאלתי אותו אם יגיע לי לפני שבת והוא אמר לי שהוא דיבר איתם (ניופאן) והם הבטיחו לו שהרסיבר יגיע ביום חמישי גג הוא טוען שהסביר להם את המצב המיוחד. טוב יום חמישי אני מחכה וחושב על הסרט הראשון ביום שישי (שתבינו כבר הזמנתי אורחים על בסיס הבטחה של מנהל החנות). יום שישי מטלפנים אליי מניופאן ואומרים לי שביום ראשון שני יתקשרו ויבוא להביא לי רסיבר חלופי. דיברתי עם הסוכנת והיא אמרה לי שהיא הבהירה לבעל החנות שאין שום סיכוי שסוף השבוע יהיה רסיבר פנוי ולכן רק ראשון שני אני אקבל אחד ולטענתה הוא הבטיח לי ביודעו שאין כל סיכוי. לפי מה שאומר בעל החנות הרסיבר שלי יגיע אלי בסביבות ה20.2 . השאלה שלי האם לפי החוק אני יכול לבטל את הקנייה או לא. קיבלתי את הרמקולים לפני יותר משבועיים ואני רוצה לבטל הכל . הרסיבר הוא דנון 3081 והרסיבר החלופי הוא 1601 או 1602 אני יודע שכתבתי הרבה אבל אני חייב שתדעו איך זה להרגיש זלזול מצד חנות שבעליה יודעים לקחת את הכסף (בעל החנות דרש מזומן וקיבל - לאור המחיר "המיוחד" שקיבלתי ). יש לציין שהמחיר רחוק ממציאה כפי שהתברר לי לאחר הקנייה. אין לכם מושג מה זה לשלם 12000 על רסיבר ורמקולים ולקבל יחס כזה איו לכם מושג כמה עצבים וטלפונים הרמתי בקשר לזה (כולם מכירים אותי בחנות ואיך ששומעים את שמי מתחילים אה זה אתה וכו´) אין לכם מושג מה זה לחכות כל יום לרסיבר וכל יום אומרים לכם מחר,מחר אין לכם מושג מה זה לקנות כ40 דיסקים שונים ולחכות לשמוע אותם במערכת החדשה ). בקיצור אם יש למישהו הצעה או עצה מה לעשות איך לבטל (אם בכלל). האם אפשר לתבוע את בעל החנות בתביעות קטנות וכו´ תרגישו חופשיים . מצטער על מגילת אסתר שנכתבה פה אבל שוב פעם מגעילה אותי המנטליות של הישראלי שיודע לקבל כסף מזומן מראש , לדפוק במחיר , ועוד לא לספק בזמן סחורה. תודה ושבת שלום הודעה שנייה אני וחבר היינו בצפון בחופשה וראינו שם מערכות קולנוע ביתי. מכיוון שרכישה כזאת הייתה מתוכננת בקרוב אז החלטנו לבדוק זאת. חבר שלי (שקורא מה קורה בפורום הזה כל יום ביומו!) בדק פה ובעוד מקומות ואף אחד לא ענה לנו. בעל החנות מתעסק ביבוא פרללי ולכן שלף לי מחירים דמיוניים שהרמקולים והרסיבר שווים. הוא אמר שמיכיוון שהוא מייבא אז זה יותר זול. לכן הוא דרש מזומן ואמר שבמחיר הזה הוא לא יכול להרשות לעצמו תשלומים אלא אם אשלם ריבית. שילמתי מזומן והיום הוא טוען שהוא יוכל להשיג לי בתוספת 400 ש"ח אחריות של ניופאן ,שילמתי 400 ש"ח נוספים על הרמקולים וכרגע בעל החנות דורש 400 ש"ח נוספים הוא אמר לי זאת מתי שהוא אמר לי שהרסיבר יגיע ב5.2 ביבוא שלו הייתי צריך לחכות ל10.2. כיום אני צריך לחכות ל20.2 ולשלם 400 ש"ח נוספים. השבוע חברי שאל בפורום זה מס פעמים שאלה על הרמקולים וכך נודע לי שדפקו אותי במחיר (חברי כרגע בח"ול בקרנבל וכשהוא יחזור בעוד שבוע הוא חשב לקנות את אותו הסט שלי). אינני מעוניין לשלם יותר כרגע אנ י נאלץ לא לכתוב את השם שכן יש מישהו שעובד שם וכותב בפורום הזה. ועדיין לא קיבלתי אפילו את הרסיבר החלופי. מצטער שוב על האורך אך אודה לכם אם תעוצו לי עצה - מה עושים לוקחים רסיבר חלופי הרבה פחות מתקדם למשך שבועיים ולקחת את הרסיבר שלי לכשיגיע או פשוט להחזיר הכל אם זה אפשרי. העיסקה נעשתה לפני למעלה מחודש וכבר קיבלתי את הרמקולים. תודה רבה
שלום לכולם . אני לא יודע איך לשלוח קישור להודעות קודמות שלי בפורום אחר שם הפנו אותי לכאן. מצטער מראש על אורך הקטע - מקווה שיש לכם סבלנות- חייב עצה בסוף דצמבר האחרון הזמנתי מערכת קולנוע ביתי. הרמקולים היו אמורים להגיע מספר ימים אח"כ. הרסיבר היה אמור להגיע בסביבות שבועיים אח"כ התאריך הכי מאוחר שהיה אמור להגיע הרסיבר היה 17.1 כשהמוכר אמר לי שאם הרסיבר לא יגיע עד תאריך זה הוא כבר יודיע לי ב10.1 ואז אוכל לוותר על ההזמנה. בקיצור הרמקולים הגיעו באיחור של שבוע וחצי בערך. בקשר לרסיבר המוכר אמר לי שהוא יתעכב יום יומיים. במשך כל אותו הזמן הזה אני מתכשר כל כמה ימים לבדוק מה קורה וכל יום אני מקבל תירץ או סיפור אחר. בסביבות ה20.1 התעצבנתי ונאמר לי שבמהלך השבוע יגיע הרסיבר. לקראת ה30 שוב פעם התקשרתי ושוב פעם דחול5.2 כשזה בטוח ב5!!! ב5.2 ביטלתי כל פעילות אחרת וחיכיתי לבוא הרסיבר(זאת לאחר שיום לפני זה בדקתי שהוא מגיע). ב5.2 התקשרתי שוב לחנות והעובדים שם משכו אותי (הרסיבר הגיע למחסן ומחר הוא יהיה אצלך) למחרת שוב פעם התקשרתי ושם התקשרו למחסן ואמרו לי עוד לא הגיע. שוב פעם עצבים ושוב טלפונים ושוב מחר יגיע. למחרת דיברתי בטלפון עם עובד אחר שאמר לי שהרסיבר שלי לא יגיע לפני סוף שבוע הבא. כאן כבר לא יכולתי יותר התקשרתי למנהל החנות שהיה במילואים ואמרתי לו שאני מעוניין לבטל את ההזמנה. בתגובה הוא הבטיח לי שהוא חוזר אליי וכמובן כמו תמיד אני זה שחוזר אליו הוא מבטיח לי שיגיע לי רסיבר חלופי עד ששלי יגיע (זה כבר היה יום רביעי השבוע). שאלתי אותו אם יגיע לי לפני שבת והוא אמר לי שהוא דיבר איתם (ניופאן) והם הבטיחו לו שהרסיבר יגיע ביום חמישי גג הוא טוען שהסביר להם את המצב המיוחד. טוב יום חמישי אני מחכה וחושב על הסרט הראשון ביום שישי (שתבינו כבר הזמנתי אורחים על בסיס הבטחה של מנהל החנות). יום שישי מטלפנים אליי מניופאן ואומרים לי שביום ראשון שני יתקשרו ויבוא להביא לי רסיבר חלופי. דיברתי עם הסוכנת והיא אמרה לי שהיא הבהירה לבעל החנות שאין שום סיכוי שסוף השבוע יהיה רסיבר פנוי ולכן רק ראשון שני אני אקבל אחד ולטענתה הוא הבטיח לי ביודעו שאין כל סיכוי. לפי מה שאומר בעל החנות הרסיבר שלי יגיע אלי בסביבות ה20.2 . השאלה שלי האם לפי החוק אני יכול לבטל את הקנייה או לא. קיבלתי את הרמקולים לפני יותר משבועיים ואני רוצה לבטל הכל . הרסיבר הוא דנון 3081 והרסיבר החלופי הוא 1601 או 1602 אני יודע שכתבתי הרבה אבל אני חייב שתדעו איך זה להרגיש זלזול מצד חנות שבעליה יודעים לקחת את הכסף (בעל החנות דרש מזומן וקיבל - לאור המחיר "המיוחד" שקיבלתי ). יש לציין שהמחיר רחוק ממציאה כפי שהתברר לי לאחר הקנייה. אין לכם מושג מה זה לשלם 12000 על רסיבר ורמקולים ולקבל יחס כזה איו לכם מושג כמה עצבים וטלפונים הרמתי בקשר לזה (כולם מכירים אותי בחנות ואיך ששומעים את שמי מתחילים אה זה אתה וכו´) אין לכם מושג מה זה לחכות כל יום לרסיבר וכל יום אומרים לכם מחר,מחר אין לכם מושג מה זה לקנות כ40 דיסקים שונים ולחכות לשמוע אותם במערכת החדשה ). בקיצור אם יש למישהו הצעה או עצה מה לעשות איך לבטל (אם בכלל). האם אפשר לתבוע את בעל החנות בתביעות קטנות וכו´ תרגישו חופשיים . מצטער על מגילת אסתר שנכתבה פה אבל שוב פעם מגעילה אותי המנטליות של הישראלי שיודע לקבל כסף מזומן מראש , לדפוק במחיר , ועוד לא לספק בזמן סחורה. תודה ושבת שלום הודעה שנייה אני וחבר היינו בצפון בחופשה וראינו שם מערכות קולנוע ביתי. מכיוון שרכישה כזאת הייתה מתוכננת בקרוב אז החלטנו לבדוק זאת. חבר שלי (שקורא מה קורה בפורום הזה כל יום ביומו!) בדק פה ובעוד מקומות ואף אחד לא ענה לנו. בעל החנות מתעסק ביבוא פרללי ולכן שלף לי מחירים דמיוניים שהרמקולים והרסיבר שווים. הוא אמר שמיכיוון שהוא מייבא אז זה יותר זול. לכן הוא דרש מזומן ואמר שבמחיר הזה הוא לא יכול להרשות לעצמו תשלומים אלא אם אשלם ריבית. שילמתי מזומן והיום הוא טוען שהוא יוכל להשיג לי בתוספת 400 ש"ח אחריות של ניופאן ,שילמתי 400 ש"ח נוספים על הרמקולים וכרגע בעל החנות דורש 400 ש"ח נוספים הוא אמר לי זאת מתי שהוא אמר לי שהרסיבר יגיע ב5.2 ביבוא שלו הייתי צריך לחכות ל10.2. כיום אני צריך לחכות ל20.2 ולשלם 400 ש"ח נוספים. השבוע חברי שאל בפורום זה מס פעמים שאלה על הרמקולים וכך נודע לי שדפקו אותי במחיר (חברי כרגע בח"ול בקרנבל וכשהוא יחזור בעוד שבוע הוא חשב לקנות את אותו הסט שלי). אינני מעוניין לשלם יותר כרגע אנ י נאלץ לא לכתוב את השם שכן יש מישהו שעובד שם וכותב בפורום הזה. ועדיין לא קיבלתי אפילו את הרסיבר החלופי. מצטער שוב על האורך אך אודה לכם אם תעוצו לי עצה - מה עושים לוקחים רסיבר חלופי הרבה פחות מתקדם למשך שבועיים ולקחת את הרסיבר שלי לכשיגיע או פשוט להחזיר הכל אם זה אפשרי. העיסקה נעשתה לפני למעלה מחודש וכבר קיבלתי את הרמקולים. תודה רבה