שלום לכולם עזרה לגבי ויזה או אזרחות לילדים

shol21

New member
שלום לכולם עזרה לגבי ויזה או אזרחות לילדים

אני אזרח ישראל וארה"ב ואישתי שוויצרית וקנדית .הילדים שוויצרים וישראלים (מסובך
)
אנחנו חושבים לעבור בחודשים הקרובים לניו ג'רזי לגבי אישתי הבנתי שאפשר שהות עם הדרכון הקנדי עד 6 חודש או לעשות ויזת TN1 שאמורה להיות קלה אבל לגבי הילדים אני לא יודע מה לעשות מעבר ל 3 חודשים עם ESTA האם יש פתרון חוץ מלאזרח אותם ?
ואם צריך לאזרח האם אפשר לעשות את כל התהליך רק אחרי שניסע ?
ואם מישהו יודע גם לגבי דרכון קנדי מה הצורה הכי טובה להכינס לארה"ב אשמח לתשובה
תודה רבה מראש לכל העונים
 

guy56782

New member
אולי הם כבר אזרחים?

יש הבדל בתהליך במידה והילדים אזרחים (שאינם רשומים) או לא אזרחים (ואז צריך להוציא להם גרין קארד קודם...). בני כמה הם, האם הייתם נשואים בזמן לידתם, וכמה שנים אתה חיית בארה״ב לפני ואחרי גיל 14?
 

shol21

New member
אני לא חושב

אני נולדתי בארה"ב אבל לא חייתי שם יותר מכמה חודשים
אם זה עוזר ההורים שלי גם אזרחים ואמא שלי הייתה גרה שם כ 20 שנה (עד גיל 25)
והיינו נשואים כשהם נולדו
 

John the Savage

New member
חסר בהודעה שלך הרבה מידע

קודם כל, אתם עוברים לניו ג'רסי לתקופה מסויימת, או לזמן לא מוגבל?

לגבי איזרוח הילדים: האם גרת בארה"ב בעבר, ואם כן באיזה גילאים וכמה זמן? והאם אחד ההורים שלך הוא אזרח ארה"ב שחי בארה"ב? זה יכול לקבוע האם הילדים הם אזרחים מלידה או זכאים לאיזרוח על פי חוק הסבא. אם לא, התהליך דורש להוציא להם קודם גרין קארד.

וויזה TN1 פשוטה, אבל רק עם עומדים בקריטריונים. והקריטריון העיקרי מעבר לאזרחות קנדית היא שתהיה לה הצעת עבודה קונקרטית בארה"ב, ושהעבודה תהיה באחד התחומים ברשימת העיסוקים שמאפשרים הוצאת ויזה TN1.
 

shol21

New member
עוד פרטים

אחנו עוברים לשנה ואם יהיה טוב אז נישאר
אני לא גרתי מעולם בארה"ב
ואף אחד מההורים שלי לא גר כיום בארה"ב
יש לי סבתא שגרה שם
ולגבי הוצאת ויזת TN1 האם אפשר להוציא אותה אחרי שמגיעים כתייר עם הדרכון הקנדי ללא כל ויזה ?
ןאם אני צריך לעשות גרין קארד לילדים האם אפשר להתחיל את התהליך אחרי שאנחנו עוברים לשם ?
 

John the Savage

New member
עוד תשובות

על פי מה שכתבת, הילדים זכאים לאיזרוח על פי חוק הסבא, מכיוון שאמא שלך חיה בארה"ב עד גיל 25 גם אם היא לא חיה שם כיום. אבל צריך לקחת בחשבון שלפחות ברמה העקרונית לצורך איזרוח על פי חוק הסבא הם צריכים לנסוע לארה"ב ולחזור (למרות שידוע לי גם על מקרים בהם ילדים אוזרחו על פי חוק הסבא ונשארו בארה"ב).

ככל הידוע לי, ויזת TN1 ניתנת במעבר הגבול עם קנדה. היא יכולה לקבל את הויזה לאחר שנכנסה לארה"ב כתיירת עם דרכון קנדי, אבל היא תצטרך לנסוע לצורך כך לגבול הקנדי.
 

shol21

New member
עוד שאלה

קודם כל תודה רבה
הבנתי שאפשר שלוח את המסמכים בשביל האזרחות היום ואחר כך יש לי כשנה שהם שומרים אותם ואני יכול להחליט האם לאזרח את הילדים.האם זה נכון ?
וגם מישהו עכשיו טען לי שעם דרכון קנדי אפשר לשהות 9 חודשים בארה"ב ?
 

doronf65

New member
ניתוח אסטרטגי זריז

אם לא היו לכם אופציות קנדיות אז העברה של הילדים והאישה יכולה להיות רק דרך GC. בלוח הזמנים שלך זה לא ישים (ייקח כשנה וחצי). לכן עבוד על הערוץ הקנדי של להביא אותם לארה"ב בהתחלה, ואז לעשות להם שינוי סטטוס מתוך ארה"ב לכיוון CG. אני מבין בערוץ הקנדי מעט מאוד ולכן אקח עמדת צופה בנושא הזה.

אם היו לכם תוכניות לעבור סביב קיץ 2019, הייתי ממליץ על אירגון GC לכולם בתהליך דרך השגרירות בארץ.

רק הערה, כמי שראה סיפורי הגירה רבים, ללכת "לשנה ולראות אם טוב" זה לא מספיק זמן. תכנן את ההחלטה על חזרה ליותר זמן, לפחות שנתיים-שלוש...
 

shol21

New member
האם לא עדיף לאזרח את הילדים שם ?

אני יכול לעשות לילדים אזרחות אמריקאית . השאלה האם אפשר ליסוע בעוד כחודש ו ב 3 חודשים שיש לילדים דרך ESTA לעשות את התהליך (הבנתי שלוקח חודשיים משליחת המסמכים עד שאפשר לקבוע תור ) או שהם לא יאהבו את הרעיון ?
 

doronf65

New member
לזה התכוונתי

אם אפשרי (ואני לא מכיר את תנאי ESTA) להכניס אותם ולעשות שינוי סטטוס ולהעניק להם GC - זה מה שאני ממליץ. ולגבי "לאזרח": בפועל, ברגע שיש להם GC והם קטינים ויש להם הורה אמריקאי - הם אזרחים, ולכן לקרוא לזה "לאזרח" אינה טעות. אבל טכנית זה לעשות להם תהליך GC.
&nbsp
 
למעלה