שלום לכולם, תיכף נתחיל את הדיון בפורום

CWVForum

New member
שלום לכולם, תיכף נתחיל את הדיון בפורום

שלום לכל מנהלי התכניות, אנחנו תיכף נתחיל את הדיון בפורום. גז ראש המטה ומנהלי האזור יעלו בדקות הקרובות לפורום לשוחח עמכם. נשמח לקבל מכם שאלות או לשמוע אילו נושאים מעסיקים אתכם ותרצו להציף לדיון.
 
ברוכים הבאים

 
תשובה בנושא ההכשרות

הי ניזאר וכולם, תכנית ההכשרה עובדת בשני שלבים: שלב ראשוני תכנית הכשרה ישובית ע"פ התקציב שאושר לכם ושלב שני תכניות הכשרה מערכתיות על ידי תכנית 'עיר ללא אלימות'. יפעה בשם ספדי שנתקע עם המחשב....
 
שלום לכולם

ברוכים הבאים לפורום מנהלי התכניות. חג שמח לכולם, צום קל וגם למגזר הלא יהודי, שלא נטריד אתכם בליל הסדר ומי שרוצה גם מוזמן.
 
תודה מדימונה

שלום לכולם, אני מבקש להודות לגז ולצוות המטה על אישור תוכנית מניעת האלימות בגני הילדים בדימונה. התוכנית צמחה על רקע הכנסת השפה הגישורית מונעת האלימות בבתי הספר ובכלל מערכת החינוך בדימונה והראתה תוצאות יפות. אין לי ספק שהכנסת השפה כבר בגיל צעיר, תתרום להפנמתה גם בגיל מאוחר יותר. חג שמח, קובי
 

Dassi CWV

New member
ביריונות

נושא הביריונות בקרב ילדים ובני נוער מטריד רבים. מדובר בסוג של אלימות שלא תמיד יש לו ביטוי פיזי ופגיעתו חמורה מאוד. בשנים האחרונות, סוג זה של אלימות, קרי בריונות וחרם עולה למודעות. אנא ראו את הקישור הבא לסרטון אמיץ שהעלתה קורבן לבריונות לרשת: http://www.youtube.com/watch?v=37_ncv79fLA בואו נקדם את הטיפול בנושא במסגרת התכנית ביישובים.
 
למעלה