שלום לכולם

strawberry10

New member
שלום לכולם ../images/Emo13.gif

אני ממש שמחה לגלות שיש פורום לתרבות ומוזיקה אירית. אני מאוד אוהבת את המוזיקה הזו וחולמת לנסוע לאירלנד. לפני שנה באמת כמעט נסעתי אך התברר בסוכנות הנסיעות שהם מארגנים טיולים רק עם מבוגרים בני 60+ (ואני עדיין צעירה) ועוד נאמר לי שהצעירים לא כל כך מתלהבים מאירלנד. בקיצור, מאוד התאכזבתי וגם לא רציתי לנסוע ככה עם רכב שכור (אני לא מכירה את המדינה ומעדיפה שיהיה לי מדריך שיסביר). אז רציתי לשאול באותה ההזדמנות - מה דעתכם על זה? איך אתם נסעתם לאירלנד? (אם נסעתם) בי בינתיים
 

Ice Age

New member
אם תדפדפי אחורה בפורום

תוכלי למצוא הרבה מידע על זה. אפשר לטייל באוטובוס או טרמפים אבל זה יכול לגרום להרבה בזבוז זמן, לפספס אתרים וכו'. הדרך הכי טובה לטייל באירלנד היא רכב שכור שאיתו אפשר להגיע לכל המקומות, ולעצור איפה שרוצים.
 

jonbaum

New member
יש גם טיולים מאורגנים לצעירים

שאני לא השתתפתי בהם באופן פעים (מזמן עברתי את הגיל) אבל שמעתי עליהם דברים טובים. טיול של 6 ימים עם Paddywagon עולה 249 ליש"ט, שבגלל הירידה החדה של ערך הפאונד זה יוצא 1491 שקלים. טיול של 10 ימים עולה 2396 שקלים, שזה ממש לא הרבה.
 

Molly123

New member
אני דווקא נסעתי עם רכב שכור לבדי בעצמי

והיה בסדר גמור (מיד אחרי שהשתלטתי על העניין הזה של נהיגה בצד הלא נכון של האוטו
). אבל זה כמובן תלוי ביכולת הניווט שלך ובבטחון שלך בנהיגה. מה שראיתי שעושים חבר'ה צעירים אחרים זה לוקחים טיולי יום. במקום להיות כל השבוע-שבועיים בקבוצה מאורגנת (שהרבה פעמים אומר שדווקא במקומות שאת רוצה להתמהמה חוזרים מהר לאוטובוס, ואת עיקר הזמן הפנוי מבלים בחנות המזכרות) לוקחים טיולי יום לאזור שרוצים. זה עדיין אומר שיש הרבה זמן אוטובוס וקניית מזכרות, אבל זה פותר את הבעיה של להגיע למקומות מסוימים בתחבורה ציבורית (שיכול לגזול המון זמן). אני שכרתי את האוטו אחרי היום הראשון שבו יצאתי מדבלין. הייתי צריכה שני אוטובוסים כדי להגיע לניו גריינג', לקח לי המון זמן ואת רוב הדרך חזרה כבר עשיתי בטרמפים בגשם שוטף. החלטתי שלא מתאים לי לבזבז זמן על המתנה לאוטובוסים שמגיעים לפעמים פעם בשעה ויותר, וכשחזרתי לעיר שכרתי אוטו ואיתו המשכתי את הטיול עד סופו.
 

Beyond The Pale

New member
לי דווקא הייתה חוויה שונה

כשהייתי באירלנד עם מנהלת הפורום השופעת לפני חודש נסענו *רק* באוטובוסים. מצד אחד זה גזל מזמננו ומצאנו את עצמנו לא פעם בבעייה. גם שינינו את המסלול כמה פעמים בהתאם לאוטובוסים. אבל!!! יצא לנו לפגוש מלא אנשים מגניבים ומוזרים באוטובוסים, הנסיעות עצמן היו זמן טוב להשלים שעות שינה ולקרוא ולראות הכל מסביב, עצם זה שהמסלול היה גמיש עשה רק טוב - לא ויתרנו או פספסנו אף מקום שרצינו לראות אלא רק נשארנו יותר או פחות במקומות שיותר או פחות אהבנו. ככה גם הגענו בכל עיר ישר לאינפורמיישן עם מפות ומידע על הוסטלים ומקומות תיירותיים וברגע שהגענו לתחנת אוטובוס כבר יכולנו לבדוק מתי יש אוטובוסים ליעד הבא. זה שהשתמשנו באוטובוסים גרם לנו לתכנן את הזמן נכון ועם לוח זמנים מובנה לפי השעות של האוטובוסים, ותכלס זה לא גזל יותר מדי זמן - הנסיעות היו ישירות לרוב ואני מאמינה שנסיעה ברכב הייתה לוקחת בערך אותו זמן או אפילו יותר. כמובן שהיו נסיעות ארוכות במיוחד וכמובן שלפעמים זה דפק אותנו קצת (כמו לנסוע מאוקספורד לבאת' דרך לונדון!!!) אבל בסופו של דבר זו הייתה חוויה חיובית. יש מצב שאת הטיול הבא אני אעשה עם רכב שכור (או פשוט אעבור לשם ואקנה אוטו
), אבל לטיול ראשון - היה מושלם מכל בחינה אפשרית. פוזי תסכים איתי
 

Fozzie

New member
../images/Emo80.gifאלוהים ישמור.....

רק עכשיו שמתי לב. לא קראתי את ההודעה שלך, פתאום ראיתי את התמונה שלך בצד של חברי הפורום. לאטרפראק!!!!
 
למעלה