שלום לכולם
מקווה שאתם זוכרים אותי...

rotemfiji

New member
שלום לכולם ../images/Emo24.gif מקווה שאתם זוכרים אותי...

ואם לא, אז אני רותם- מנהלת האתר BibleWalks.com . כתבתי לכם בפורום לגביי האתר שלי שמסקר מקומות קדושים (ליהדות ולנצרות), היסטוריים, תנכיים וארכיאולוגיים בארץ ישראל. בזמנו שמתי לינק לאתר למקומות שונים שסיקרתי במגדל העמק, אחד המקומות שכתבתי עליו הוא המקום הארכיאולוגי שנימצא בסמיכות לרחוב הנגב בשכונת נוף העמק, והוספתי במאמר שכתבתי פנייה לראש העיר לפתח במקום גן ארכיאולוגי... לפני מספר ימים נסעתי במגדל העמק וראיתי ברחוב הראשי (ניראה לי שמו שושנת העמקים) שלט גדול בו כתוב שבמקום מקימים גן ארכיאולוגי-חינוכי...אני חשבתי שלא יהיה מענה ובטח יגידו שאין תקציב וייתעלמו, אך הופתעתי לראות שהעירייה החליטה להשקיע במקום כה חשוב ומקימה שם פארק גדול ומושקע מאוד. אשמח לראות את כולכם בפתיחה הרישמית וכמו כן אני מעדכנת הכל באתר שלי. אני מוסיפה קישורים: הקישור הראשון למקום באתר שבו כתוב על המקומות המסוקרים במגדל העמק-- הנה הקישור השני הוא לפנייה שכתבתי בזמנו לראש העיר לפתח אתר ארכיאולוגי-- פה מקווה שכולם ייהנו מהפארק :) וכמובן שאעדכן אותכם בהמשך עם פרטים נוספים וחדשות אודות המקום.. יום טוב, רותם.
 

dafgol

New member
רותם זה נפלא ../images/Emo24.gif

חדשות נפלאות ואם יורשה לי (ויורשה לי
) חדשות נפלאות. אשמח אם תעדכני אותנו על כל פרט והתפתחות חדשה. מתי תהיה הפתיחה כבר יודעים? יש אפשרות להגיע לשם ולראות עוד לפני הפתיחה? < בדיוק היום כשדיברו על ההרודיון ומציאת קברו של הורדוס , דיברתי עם בעלי ונזכרנו שפעם נורא רציתי ללמוד ארכיאולוגיה ביחד עם אנתרופולוגיה וגאוגרפיה.....בסוף למדתי מנהל עסקים משום מה....> מחכה לעידכונים נוספים שלך, ואת מוזמנת להשתתף איתנו בלי קשר ...
 

rotemfiji

New member
תודה ! ו...

אלו באמת נושאים מעניינים ללמוד, אבל ניראה לי שגם אני בסוף אלך ללמוד מנהל עסקים
במקום כבר מתבצעות העבודות, ולזכותם ייאמר שהם עובדים ממש במרץ....כבר התחילו עם השבילים ומנקים את המקום. מחר יש לי שיחה עם דוברת הפרוייקט (של המרכז הארכיאולוגי גליל) ולאחר שתשחרר לי פרטים לפרסום אפרסם מחר באתר את הכתבה על התפתחות המקום וגם אוסיף כל פעם תמונות לאורך כל הקמת הפארק. מקווה שבסופו של דבר הפארק ימשוך אליו אנשים רבים...ולא רק ממגדל העמק. וכן, את בהחלט יכולה לקפוץ לראות את ההעבודות במקום, למרות שעדיין אין יותר מידי מה לראות. ואני בהחלט אכנס מידי פעם לכתוב !!
 
למעלה