שלום לכולם

נועה353

New member
שלום לכולם

שמי נועה ופתחתי חנות באטסי לפני כמה שנים וסוף סוף הילדים הלכו למסגרות ויש לי 3 שעות לקדם את העסק מבחינה שיווקית. יש לי המון שאלות ואשמל לקבל תשובות או הערות מהנסיון שלכם:
1) מעוניינת להבין לעמוק את קטגוריית stats באטסי. לא מובן לי כ"כ תחת ה Traffic Sources מה ההבדל בין es.pinterest.com לבין pinterest.com?
google.com - האם בקטגוריה זו מדובר באנשים שהקישו מילות חיפוש והגיעו אלי? אם כן, מהן? לא תמיד רשום
בטבלה השנייה של Traffic Sources on Etsy לא ברור לי מה זה Another Shop's Listing, האם זה אולי מאוצרות? איך מישהו יכול להעלות ליסטנגים שלי?
ומה זה Your Shop? האם במנוע חיפוש של אטסי הקישו את השם של החנות שלי וישירות הגיעו?

2)חשבתי לפרסם מודעה בפייסבוק של החנות שלי (ולא לקדם פוסט) ותהיתי האם כדאי להפנות את המודעה לדף פייסבוק לגריפת לייקים נוספים או לחנות באטסי? מה עדיף בקטע המכירתי?
והבנתי שחשוב איך לנסח את המודעה. אשמח לקבל טיפים בנושא מבעלות הנסיון.

3) כמו כן חשבתי לקדם דרך בלוג שכבר שמתי עליו עין. איך אני יודעת כמה עוקבים יש לו? ואיך הולך עניין ה giveaway? אני פונה בסגנון של "חשבתי לשתף פעולה. מוכנה לתת תמונה שלי במתנה תמורת פירסום כתובת האתר וכמה מילות לחיפוש"? מי בדר"כ כותב את הטקסט שמקושר לתמונה? אני או בעל הבלוג?

4) נפגשתי ב shop unique מה הערך המוסף שלו אל מול אטסי, למה אטסי פתח את הדף הזה?


הרבה שאלות, אשמח לקבל הרבה תשובות :)
 
הממ

es.pinterest.com זה בטח מגולשים ספרדים - ES בד"כ באינטרנט הכוונה ל-Espanol אבל זה רק ניחוש מלומד.
שאר הטראפיק לא מעניין אותי.

פייסבוק - עדיף כמובן לקשר למוצר עצמו. הסיכוי שמישהו מהדף שלך יתקדם הלאה ואשכרה יבצע רכישה לדעתי דיי נמוך. ולייקים ביננו לא באמת עוזרים לאף אחד.

קשרי לבלוג ונראה כמה עוקבים יש שם. בד"כ זה מצויין. דרך טובה לראות זה אם יש שם הרבה תגובות לפוסטים. אם הוא שומם בתגובות או שיש 1-3 תגובות זה כנראה מיותר ולא באמת יעזור לך.
את אגב יכולה לפתוח במסע GIVEAWAY דרך הפייסבוק שלך. נגיד להציע כל חודש מוצר מתנה למי שאומר מה עדיף ככה או ככה, או מי שיודע מה זה זה וכדומה.. לצור אינטראקציה בתגובות ולא רק לייקים.
בד"כ בעל הבלוג כותב את הטקסט.
 

נועה353

New member
אני צריכה יותר הסבר בעניין ה giveaway

הבעיה היא שיש לי לייקים בדף העסקי אבל לא איכותיים וגם לא קהל היעד שלי, איך אני משיגה לייקים מקהל היעד? בהודעות ממומנות?
ודבר שני בענין ה giveaway - לא בטוחה שהבנתי איך זה הולך. לדןגמא אני יוצרת פוסט ששואל איזה ציורים אתם מעדיפים לחדרי ילדים עם צבעים שקטים או צבעוניים ואז אני מקבלת תשובות.
איך מחליטים מי זוכה? אני אומרת שמי שנותן את התשובה הכי יצירתית יזכה בציור כזה וכזה? כך זה הולך?
 
ת

בפרסום בפייסבוק את יכולה לבחור קהל יעד שיקבל את הפרסום, גילאים, מין מיקום וכדומה.

למשל תעלי תמונה של שני ציורים אחד מול השני ותשאלי איזה אתם מעדיפים ולמה, אחד מהמגיבים יזכה בחינם בתמונה שבחר.
אם יכול לנסות לעשות גם הגרלה רנדומלית, תלוי בכמות המגיבים אם יש הרבה זה קצת מסובך.
את יכולה סתם לסגור עיניים לדפדף עם הגלגלת ולבחור רנדומלית מי שהעכבר יצביע עליו.
ואתת יכולה לבחור סתם מי שבא לך.
נתון לבחירתך המלאה אין פה חוקים.
 

נועה353

New member
הבנתי תודה

ולגבי הפייסבוק....יש לך ניסיון עם פירסום מודעה בפייסבוק? האם שורה תחתונה זה הביא מכירות?
 
רק קידמתי פוסטים לא פרסמתי מודעות

אם זה באמת הביא יותר לקוחות אני לא יודע.. אני בד"כ עושה זאת בתקופת החגים (כלומר בקרוב) שגם ככה קונים הרבה יותר מהרגיל.

מצד שני אני רואה שאמאזון מפרסמים לי את המוצרים שלי בפייסבוק, בגלל היסטוריית הגלישה שלי זה מופיע לי שם
 
בוקר טוב נועה


מה שלומך? מקווה שלמרות שהיגעתי באיחור אני אצליח לעזור.

1. לא יודעת לגבי פינטרסט, ואני מצטרפת לשאלה לגבי google.com, אפשר להגיע אל הרשומה שלך אם רשומה אחרת קושרה אליה, yourshop פירושה שהם הגיעו לעמוד הראשי של החנות ( לרוב מאחת הרשומות, ראו משהו שמוצא חן אבל לא בדיוק זה, וחשבו לחפש דברים דומים), יש גם את ה sections שמאוד דומה.

בכל אופן, השאלות שלך גרמו לי לחשוב על כמה דברים.

בהצלחה!
 

לימיצ

New member
ברוכה המצטרפת! אחלה שאלות!

3 שעות זה פרק זמן מצוין, ממליצה לך להשקיע זמן בתכנון
של מה את מתכוונת לעשות בזמן הזה כדי להיות הכי יעילה שאפשר.

לגבי GIVEAWAY בפייסבוק, שווה לייצב קצת את הלקוחותש יהיו רלוונטיים אליך
לפני פעיות כזאת, וגם לתת לה פוש ממומן כדי לא להיות לבד עם עצמך ועם אפס תשובות..
כלומר כדאי לתכנן גם איך את מביאה לכך שאנשים בכלל יראו מה שהעלית כשאלה, פייסבוק לא בדיוק נדיבים
בלחשוף את מה שאת מעלה בלי ששילמת על כך.

לגבי shop unique' , זו לא פעילות של אטסי אלא של אתר שיצר ערוץ חשיפה נוסף למוכרים של אטסי
וככזה, בזה יתרונו


בהצלחה

לימיצ
 
למעלה