האמא של הצהובים
New member
שלום לכולם
אני אם לילד בן 10 - סקרן ופיקח מאוד, עם ציונים גבוהים וכושר התבטאות בעל פה גבוה מאוד, אך מאידך תזזיתי, נון-קונפורמיסט ועל פי "איבחון" בית הספר סובל מבעיות קשב וריכוז בשילוב קשיי למידה. עדיין, מתוך הכרותי האישית איתו וחרף העובדה שהוא לחלוטין ילד לא "קל", יש לי את התחושה שהוא "סומן" על ידי בית הספר. כדי לנסות לסייע לו בכל דרך אפשרית, בכוונתי לקחת אותו לאיבחון בניצן ולאיבחון של נוירולוג ילדים, אך כפי שודאי ידוע לכם, זה עניין שלוקח זמן. הייתי רוצה לדעת ברמה העקרונית מהם הקריטריונים של מערכת החינוך להעברת תלמיד לחינוך המיוחד?
אני אם לילד בן 10 - סקרן ופיקח מאוד, עם ציונים גבוהים וכושר התבטאות בעל פה גבוה מאוד, אך מאידך תזזיתי, נון-קונפורמיסט ועל פי "איבחון" בית הספר סובל מבעיות קשב וריכוז בשילוב קשיי למידה. עדיין, מתוך הכרותי האישית איתו וחרף העובדה שהוא לחלוטין ילד לא "קל", יש לי את התחושה שהוא "סומן" על ידי בית הספר. כדי לנסות לסייע לו בכל דרך אפשרית, בכוונתי לקחת אותו לאיבחון בניצן ולאיבחון של נוירולוג ילדים, אך כפי שודאי ידוע לכם, זה עניין שלוקח זמן. הייתי רוצה לדעת ברמה העקרונית מהם הקריטריונים של מערכת החינוך להעברת תלמיד לחינוך המיוחד?