שלום לכולם!
טוב, אחרי שכתבתי שתיים וחצי הודעות בפורום, כנראה שיאה שאציג את עצמי. שמי ראובן , ובעוד חודשיים אני אוכל לכתוב שאני מהנדס אווירונוטי. חולה תעופה כרוני, אבל עד עכשיו זה התבטא רק בטיסנים. אני חלק מצוות של שנים-עשר סטודנטים בקורס "ישומים במכניקת טיס", והיום בבוקר ביצענו את הניסוי הראשון, על אחד הזלינים של ארובט. בדיעבד, כנראה שאסור היה לי לטוס . אני חושש שנדבקתי... בטיסומניה!! בחיי , איזה מטוס.. בכל אופן, מטרת הניסוי להוציא את פולרת הגרר ואת מודל הדחף של המטוס, וכל זה מתוך דגימת קצב טיפוס במנוע מלא וקצב שקיעה בסרק, כנגד המהירות. למי שמעוניין, עכשיו אני יכול לומר לו מהו מקדם הגרר של זלין כנגד מקדם העילוי, ומה יעילות המדחף
טוב, אחרי שכתבתי שתיים וחצי הודעות בפורום, כנראה שיאה שאציג את עצמי. שמי ראובן , ובעוד חודשיים אני אוכל לכתוב שאני מהנדס אווירונוטי. חולה תעופה כרוני, אבל עד עכשיו זה התבטא רק בטיסנים. אני חלק מצוות של שנים-עשר סטודנטים בקורס "ישומים במכניקת טיס", והיום בבוקר ביצענו את הניסוי הראשון, על אחד הזלינים של ארובט. בדיעבד, כנראה שאסור היה לי לטוס . אני חושש שנדבקתי... בטיסומניה!! בחיי , איזה מטוס.. בכל אופן, מטרת הניסוי להוציא את פולרת הגרר ואת מודל הדחף של המטוס, וכל זה מתוך דגימת קצב טיפוס במנוע מלא וקצב שקיעה בסרק, כנגד המהירות. למי שמעוניין, עכשיו אני יכול לומר לו מהו מקדם הגרר של זלין כנגד מקדם העילוי, ומה יעילות המדחף