שלום לכולן, רציתי לחלוק:

zehaviti2

New member
שלום לכולן, רציתי לחלוק:

אתמול אני ואמיר פגשו מקרוב מידי אי תנועה באמצע הטירוף של "עבודות הכביש" בצ'ק פוסט. האוטו, של אבא שלי דרך אגב, נהרס לחלוטין בצד ימין, הרדיאטור דלף, הוונטה נהרסה, כמובן הפח והמגן בוץ של הגלגל....לא אלאה אתכן בעוד...הזמנו גרירה לתל אביב למוסך של אבא שלי. חיכינו עד שעה 02:30 שהגרר יבוא. חבר טוב שלנו חיכה איתנו בכדי לקחת אותנו הביתה. כמובן וחשוב לציין שבטי לא הייתה איתנו באוטו ואני שמחה על כך.
איזו חוויה מפוקפקת...לא נעים בכלל. אבל הכי שחוב הוא להבין מה היה קורה אילו...(דלתות מסתובבות) ויכולנו לסיים את הלילה/ בוקר במקרה הטוב בבית חולים או יותר גרוע...שלא נדע. אני מנחמת את עצמי כי עכשיו אני נתונה לחסדיהם וטוב ליבם של משפחתי וחבריי. תתארו לעצמכן: להגיע לגן של בטי ביפעת, לעבודה בנהלל וחוזר חלילה בשעה 16:00. תודה על ההקשבה, אני מחכה כבר לדמעות ואז הכול ישתחרר (אולי).
 

LANIT1

New member
או אה.. ברוך השם שאתם בסדר../images/Emo201.gif

גשם רטוב, להחליק בכביש. .. ועוד בשעות כאלה בלילה לא נחמד בכלל ממש מצמרר.. אבל תודה לאל שאתם בסדר ואחרי כל הבלאגן.. להסתדר בטח תתארגנו מחדש.. והכל יבוא על מקומו.. מכונית מחליפים - אותנו אף אחד לא יחליף .. תודה על כל רגע שאתם בריאים ושלמים. זהבית מאחלת לך רק טוב..
 

dafgol

New member
יקירתי מבינה מאוד מה עובר לך בראש

עברתי לפני שבוע וחצי תאונת דרכים, האוטו ....כל הצד שלי - השמאלי, של הנהג ובכלל והמקדימה נהרסו קליל, למזלי הייתי לבד באוטו ולמזלי לא איבדתי עשתונות , והעפתי את עצמי ימינה עם כל הגוף...אחרת כל הלחי והכתף השמאליות שלי היו....
( הייתי בדרך מהעבודה להוציא את ברי מהגן), למזלי זה קרה כבר אחרי שגולן חזר לארץ..... אם חס וחלילה ברי היה יושב במושב האחורי שמאלי שמאחורי.....אני אפילו לא רוצה לחשוב על זה, יצאתי "רק" עם מכות יבשות, טראומה ונזק של כמעט 11 אלף שקלים לרכב ....אני....באמת שיצאתי בנס ללא פגע < עמדתי בתמרור עצור ומשאית שבאה משמאלי "סחבה" אותי לטיול איתה, ביציאה מפלקסטרוניקס) מבינה אותך מאוד ואיך את מרגישה ושולחת לך ולאמיר
ענקי באמת שהכל רק פח , העיקר שאתם בסדר
אני פה בסביבה you know....אם אתם צריכים הקפצה או עזרה.......
ענקי
 

zehaviti2

New member
איזה קטע!את רוצה להצטרף איתי למאבק?

אני ממש שונאת את היציאה הזו מפלקסטרוניקס. בהתחלה שמו שם תמרור עצור , אני מעולם לא עצרתי בו כי הוא היה מטופש אח"כ שמו תן זכות קדימה... הבעיה היא לא במי שיוצא משם, הבעיה היא המכוניות שבאות מלמעלה, הן באות ממש מהר. צריך שם פס האטה או חומה (חה חה) ואת הקורבן של זה! אני חושבת שכדאי לכתוב פקס זועם ומכתב רציני למהנדס של העירייה לסדר את המפגע הזה (הכוונה לפלקסטרוניקס), ראית מה הולך שם כל בוקר וצהריים? שוק עבדים! דבר נוסף, רק אם את רוצה, עוד משהו מטריד אותי זה מפעל "קידרון" האלו שמעמיסים על הכביש כאילו הם משלמים עליו ארנונה, הפכו את כל הרחבה של הכביש למחסן...אמיר אמר לי שהמפעלים מסביב כל הזמן מתלונננים על המפגע הזה והעירייה באה ורושמת דוחות וזה לא מפריע להם כי הם מעדיפים את הדוחות על תשלום או קנייה של מחסן. את יודעת כמה פעמים הצומת הזו סיכנה את חיי? זה לא המשאיות, רכבי ההסעה וכדומה אלא גם המכולות המפלצתיות שנוסעות כאילו הן פרייבט. מה את אומרת?
 

frige

New member
../images/Emo57.gif../images/Emo57.gif../images/Emo57.gifתודה לאל שזה נגמר

בשלום. תרגישו טוב. שרית
 
למעלה