ערב טוב רחלית,../images/Emo140.gif
אחות היא אחות היא אחות...אקדמיה, בי"ח, מרפאה, קיבוץ...הכל. באשר לשאלתך - ובכן תתפלאי כמה החשיפה לאינטרנט משפיעה על קהל הלקוחות. הידע שלהם בכל החידושים בתחום בו הם מתענינים, בתרופות חדשות, בהליכים כירורגיים ובפרט על הבעיות מהן הם סובלים - עובר לעתים את זה שלנו... אולי מתוך הסיבה כי הם מתרכזים בבעייה אחת טורדת, ומחפשים לה מענה ופתרון מכל זווית אפשרית, כולל רפואה אלטרנטיבית. הם מגיעים עם אבחנה ושלל פתרונות המוצעים ברחבי העולם שלצערינו לא תמיד אנו ערוכים להיענות הן מסבות של מערכת הבריאות והן מתוך העובדה שחלק מהתשובות אותן ליקטו בעולם הוירטואלי נמצאים עדיין בשלבי מחקר ו/או לא קיבלו אישור בארצנו. כן, יש לי מספר סיפורים על הנושא, חלקם מעודדים יותר וחלקם פחות - אולי ובעיקר בגלל העובדה כי לא תמיד הצוות הרפואי פתוח לשמיעת "חוות דעת" וירטואלית, בעיקר כאשר היא באה מצידו של הלקוח. האם את יכולה לפרט בדיוק מה את מחפשת? אשתדל לספק את שאלתך.