שלום לכל הבובנאים ומספרי הסיפורים.

שלום לכל הבובנאים ומספרי הסיפורים.

נשמח לראות תמונות שלכם בפעולה וכמובן ספרו לנו מחוויותיכם . בברכה דבי בתמונה: גדי ושמוליק.
 
בוקר טוב ../images/Emo42.gif

אני עוד מנסה לפענח איך מעבירים תמונות למחשב
רוצה להכין הצגת "בכורה" ולהציגה במהלך חופשת חנוכה במושבים באיזור. המלצה לסיפור שמתאים להצגה ראשונה? קחו בחשבון שאני מתיימרת להכין את הבובות בעצמי כך שלא מאוד מסובך ... וממש לא חייב להיות קשור לחנוכה. מזה הם מקבלים מספיק בגן. יאללה נתחיל את היום ... סופ"ש נעים לכולם !!
 
אכתוב לך מאוחר יותר...אני טסה ל....

להביא את ילדי מהגן...
ולאפות חלות......ביי ביי וביי .... דבוש
 
בוקר טוב חגית. ../images/Emo222.gif ../images/Emo42.gif

******להעביר תמונות למחשב נתתי לך שני קישורים. עייני בהם. אני מעבירה דרך הנייד עם כבל למחשב.[הסבירו לי בפלאפון] ותמונות איכותיות יותר אני מצלמת עם מצלמת פילם [אני עדיין נאמנה לה] לאחר פיתוח התמונות אני פשוט סורקת אותן בסורק ומעלה. הקישורים למטה. ---------------------------------------------------------------- ****** ועכשיו...חנוכה. מה דעתך על צלליות לחנוכה? הלביבה שהתגלגלה? מתאים לכל הגילאים. או סיפור מקסים על החנוכיה....אני "רצה" עם הסיפור 19 שנה.בבקשה להנאתך. צריכה עזרה בצלליות? בבובות? כתבי ואעזור.
שבת שלום דבוש
 
מעדיפה הצגונת שלא קשורה לחנוכה

אני לא מביאה אותה לגנים אלא אחה"צ ובגן גם ככה "מפציצים" אותם בעניני חנוכה ... איך היה "איתמר מטפס על קירות" שכתבת עליו ? אני מאוד אוהבת את הסיפור. איך אפשר לפתח אותו? או שזה יומרני מדי לפעם ראשונה? אנחנו חזרנו מאירוע אופנועים בערבה ואתמול בלילה היינו בהופעה בפארק של מיכה שיטרית. היה מדהים. שבת נעימה לכולם !!
 
איתמר....

יומרני ,לאאאאא אבל די מסובך לפעם הראשונה , כן. מה דעתך על: שמוליק קיפוד הנסיכה וכדור הזהב כיפה אדומה ועוד.....טלפני אליי ,אספר לך. דבוש
 
למעלה