שלום לכם אני חדשה פה ורוצה להצטרף

פנדיאני

New member
המנהג שנהגו כאן ק"ק אשכנז הי"ו

הוא להציע לאורח קפה ועוגה, ולומר "נו, תספר קצת על עצמך". כמו כן נהגו לחתום ברכתם ב"ברוך הבא" והיוצא באילו הברכות.
 

אתמולי

New member
קיהלות קדושות גליציען

המנהג בקהילות הקודש גלציען והגלילות להשכיב את הבאים על ספסל בית הנדרש ולכבדו במשכנתא הגונה ולאחר מכן לשלוחו לכל הורחות והשדים טוב זה היה פעם היום הציבור משוכלל קצת יותר ויש נוהגים להשתלב באורח החיים המתורבת של מערב אירופה אז בבקשה להתיישב עוד מעט השליח יבוא עם פיצה ובקבוק קולה דיאט
 
פעם

היו מכבדים בקפה ועוגה א ב ל מאז נפתחה חנות הפיצה אשר לידידינו ... ו... ואשר עובד בה ... המתקרא חיים 1990 החילונו לכבד הנכנסים בפיצה בירה [ראה ערך אתמולי - ק"ק גליציען] סאבובע ?
 
מה שמנסה לומר פנדיאני

וכמובן שגם כולנו מברכים אותך ברוכה הבאה בצל קורותינו ומאוד היינו רוצים לדעת להכיר אותך. אז אם תוכלי בטובתך לספר לנו מי את, מאיפה, בת כמה ומי סיפר לך על הפורום שלנו. רק שתזכרי שכולנו כאן לא רק חברים טובים אלא גם משפוחה ! אז שיהיה לך פה שהות נעימה והרבה הצלחה בחייך !!
 
מה שירושלמי ופנדיאני מנסים להגיד...

הבנת מה הם מנסים להגיד? אז מה תודה? יאללה, רכילות, פרטים עסיסיים, עם שמות ומספרי טלפון מי, למה כמה, טוב בלי שמות, אבל ספרי.
 

barr1969

New member
ירושלמי

אני לא יודעת אם יש קליטה בפון שלך, אבל מה שהחבר'ה אומרים פה בעצם, שלפעמים אחד נהנה ואולי גם צוחק, השאר לא. המטרה של פורום היא העברת רעיונות, החלפת דעות, בקשת עזרה, ייעוץ. פה ושם אפשר להתגלצ' להערות ביניים קצרות, אבל להפוך את הפורום לכזה, מוריד את הרמה שלו, וגם מבריח ממנו אנשים שמצפים למצוא בו יותר מסתם הערות שמצחיקות בעיקר את מי שכתב אותן. פשוט לפני שלוחצים על סנד, כדאי לבדוק אם ההודעה לא מתאימה יותר לגלישה בצאט. כי אם כן- מוותרים עליה.
 

דסדס

New member
ברוכה הבאה!

והפעם בסינגון שפוי, ../images/Emo96.gif ו../images/Emo212.gif... את מוזמנת כמובן לספר על עצמך, וכאן רצוי גם להזהיר לא למסור יותר מידי פרטים מזהים בעיקר אם יש אנשים שאת עדיין לא רוצה שידעו הכל עליך... הפורום הוא בית להרבה אנשים (ויש שרובצים בו 24 שעות בימימה...), מוזמנת להתקלם.
 

uri80

New member
סיגנון שפוי?../images/Emo13.gif מה זה? וברוכה הבאה גברת רמזור

תנחומי הכנים דרך אגב לגבי תל אביב. לפחות יש לך ים קרוב, מי אמר שהכל גרוע בחיים? ../images/Emo3.gif
 
לא. אתה רציני?

דוקא אני נהנה מתל אביב. למען הדיוק מרחוב אחד בת"א, והוא קרוי על שום המפקיד של הפקידים. ובשדרה שוקקת חיים לכאורה, ומרכזת סושי וקפה, השפלתי את עיני וראיתי רגלים. וסגולה בדוקה וצניעות דקה שליד רגלי בעלי חיים אתה מוצא רגל דקה ועוד אחת ועוד כזאת של חברתה. ודי לי ברמיזה. והעצים יפים, והאורות מבריקים, את החומר שנח לו על ידי, מצחי ותהיתי כיצד נרטבתי ממטרות העיריה בעוד שאינן פועלות, ומה זה האובך הזה? ניגבתי את תמצית הפרפורמה של הברומטר הגבוה מעל כסא הסקאי השחור, על אהובתי שניצלה מוות בטוח אתי פעם נוספת היום (אגב קוב"ה אני חיבך הגומל) ותפסתי תאוצה לשאוף אויר צח בדרך למקלחת על הגבעה.
 
טוב, אבל תצטופפי.

כי ירושלמי תופס המון מקום, ואנשים פה אוהבים את זה. עם כל החיבה, ההערכה והסימפטיה, איכשהו צריך לשים לזה סוף.
 
למעלה