בקצרה, ההבדל העיקרי הוא שמנהלת מותג אחראית על מוצר או....
קטגוריה ספציפית של מוצרים, לדוגמא ב"עלית" מנהלת מותג ידולה להיות על תחום החטיפים המתוקים, וטבלאות השוקולד, ומנהלת מותג אחרת על תחום החטיפים המלוחים. כל מנהלת מותג אמורה לנהל את האסטרטגיה שניקבעה למותג או לקטגוריה, ע"י מנהלת השיווק של החברה.
מנהלת שיווק אמורה לראות את כלל האסטרטגיה השיווקית של החברה, על מיגוון המותגים והקטגוריות.
בחברות גדולות בד"כ יש מיספר מנהלי שיווק לכל קטגוריה ומותגים, ומנהל שיווק ואסטרטגיה שקובע כאמור את האסטרטגייה והמדיניות הכוללת לחברה. אני מניח שבחיפוש בגוגל תמצאי דוגמאות רבות לעבודה של מנהלי מותג ומנהלי שיווק.