שלום לכם חברים שלום לך מאיר ניצן

SupeRonit

New member
התחנה-במקום מצוין

1.אני גרה במישור הנוף בקצה שפונה לרכבת=דקה הליכה ואני ברכבת..יתרון ענקי,לאחת ששונאת ללכת. 2.התחנה מגיעה לתל-אביב וכבר עזרה לי שהייתי צריכה להגיע לעזריאלי ולסבתא..חבר של חברה שלי גר בתל-אביב והרכבת החדשה מצילה אותם (הם כל היום על קו "ראשונים-תל אביב אוניברסיטה")...
 

חןשסק

New member
התחנה נמצאת במקום היחידי שלדעתי

אפשרי להקים בו תחנה. איפה אתה חושב שמיקמו את התחנה ברחובות? במרכז העיר? אם התחנה הייתה נמצאת למקום מגורים (למרות שהיא קרוה לחלום ראשון ומישור הנוף) היא הייתה מפריעה מאוד- זה היה יוצר עומסי תנועה בגלל תנועות אוטובוסים, בעיה במקומות חניה (יש לנו עיר צפופה) וחוצמזה שהתחנה נמצאת במקום שבו היא משתלבת עם שאר הדרכים של הרכבת- והיא עוצרת אפילו ב3 תחנות בתל אביב וגם בדרך, נסעתי בה. אז אני חושבת שאיפה שמיקמו ת הרכבת זמ מקום נכון.
 
מיקום התחנה

שימו לב מה אומר חןשסק וסופרונית: התחנה במקום הנכון. למה? כי רונית גרה קרוב וחןשסק אומרת שהעיר צפופה ולכן זה המקום הנכון... מה יש לי להוסיף חוץ מהעובדה שכל בעיות היסוד מעוותות בראש שלנו. ידידיי, תשתית לרכבת או לכל תשתית אחרת יוצרים שנים מראש בתכנון נאות. אולי בתמונת המצב העכשווית פתרו את הבעיה באילתור הישראלי הידוע. אבל באמת? זה תירוץ? הסבירו לי מדוע בני שבא מהצבא בשעות שונות אף פעם לא מוצא את הרכבת לראשון ועלי לקחת אותו מרחובות, רמלה או תל אביב?
 

Guy Schlesnar

New member
תשמע...

בקשר למיקום אין ממש טענות,כי חוץ מהרכבות בתל אביב שממוקמות ישר באיזורים שהרבה אנשים מגיעים אליהם,בשום מקום אחר זה לא ככה. לא נתניה,לא לוד,לא חיפה. ככה זה,תחנות רכבת ממוקמות רחוק ממרכז העיר בד"כ. הרכבת יוצאת פעם בשעה,וזו באמת בעיה,אבל זה הביקוש שיש בינתיים. יש צורך ברכבת,תאמין לי. בלעדיה לא הייתי יכול להגיע לחוג היאבקות בנתניה כל שבוע. מה שלוקח לי שעה עם הרכבת,היה לוקח שלוש-ארבע שעות עם אוטובוס.
 
הבעיה היא לא המיקום

לכל מי ששלח לי הודעה בענין המיקום והיעילות של הקו. אין לי טענה לגבי המיקום. כל מקום הוא בסדר בתנאי שיש אליו דרכי גישה מסודרות, חניות במידה מספיקה וקוי אוטובוסים סדירים. טענתי היא בתחום המקרו. לא יתכן שהעיר המרכזית שגדלה לממדים אדירים תקבל תחנה צדדית ושולית. ראשון בממדיה היתה צריכה לשמש HUB רכבות. כרגע היא סנף צדדי של באר יעקב. כדי להגיע למקומות אחרים חוץ מתל אביב ואולי עוד כמה צריך להחליף רכבות. לראשון היה צריך למצוא ולהלחם על כך מלחמת חורמה קו רכבת מרכזי. אגב, התחנה הוקמה ממש על התוואי של כביש 431 - כביש רוחב מרכזי שצריך להוביל אותנו לכביש 6. לכן 431 יצטרך לעבור מעין סלאלום או איזה ימינה שמאלה ימינה דרך לפחות 2 רמזורים על מנת להקל עלינו את התנועה... אבל לכך הרגילו אותנו
 

cobainos

New member
אדון "לא מאמין לראש העיר" היקר

נתחיל מזה שאני לא תומך בראש העיר והצבעתי בכלל לדב צור בבחירות האחרונות.אבל יש לך הרבה תלונות חסרות שחר כאן ניצן פיתח וטיפח את העיר(טיפוח רק בעיר השנייה שנקראת מערב ראשון) אבל עשה המון. בקשר לכניסה לגהה צפון-תשים לב שזה קיים בעוד הרבה ערים. בקשר למחלף-הרמזורים האלה הם מחוייבי המציאות ומונעים תאונות...תשים לב לתנועה שם. על הרכת הוא לא ממש אחראי וגם אין ממש מקום אחר לשים אותה. אם היו מציבים אותה במקום אחר אז היו לך או לאחרים תלונות לגבי אותו מיקום-אין מה לעשות,אי אפשר לרצות את כולם.ככה זה. ולעניין הפיתוח וכל הדיון הזה-אתה צריך לזכור דבר אחד-שראשון,בניגוד לערים אחרות,לא הוקמה ולא תוכננה להיות עיר ולכן הבסיס שלה הוא בסיס אחר לגמרי ככה שפיתוח ומבנה עירוני מושלם לא יוכל להיות אלא אם כן הכל ייהרס ויבנה מחדש. יש לי הרבה בעיות עם ראש העיר אבל רוב(רוב,לא כל) הן לא באמת באשמתו של ניצן,ועם כל הבעיות שבאמת יש,אי אפשר לשלול ממנו שנים של עשייה טובה (בסה"כ) למען העיר הזאת.
 
טענות חסרות שחר

ידידי, האם אתה באמת בן 18? אתה כותב כאילו שיש לך נסיון של שנים בעיר. ראשון לא תוכננה להיות עיר: כמה זמן אפשר לזרוק לנו את החרטה הזאת? עיר עם מאגר שטחים כל כך גדול כמו ראשון יכלה להיות פנינה, אבל במישור התכנון והביצוע לא נותנים את הדעת ואח"כ מסבירים שבתנאים הקיימים חייבים רמזור, חייבים פניה פה ופניה שם. אתה בעצמך טוען (וכנראה לצורך האימון שתרכוש כלפי ואחרים) שיש לך בעיות עם ראש העיר, אבל מזכה אותו בהרבה נושאים. כלומר, בחרנו ראש עיר שיטפל בבעיותינו, הוא מפשל ואנחנו לא מאשימים אותו כי הוא לא אחראי על שום דבר חוץ מפיתוח פראי שמעמיד את כולנו בפני בעיה שאותה אנחנו פותרים כפתרון כפוי. נחזור למחלף המפואר. תסכים אתח ידידי שמחלף זה נועד להוציא אותי ולהכניס אותי לעיר במהירות האפשרית. מרבית תושבי ראשון נזקקים למחלף בדרך לת"א ולאתרים אחרים בצפון. לא יתכן שכל בקר ננהל מלחמת עולם על היציאה עם אלה שבאים מעוקף נחלת ואלה שבאים ממערב ראשון וכל זה על נתיב אחד מסכן. מה הוא החטא הקדמון במחלף הזה? הלך ראש הערי ו"תקע" מבני עיריה בצד הצומת מצפון מזרח, קאונטרי בדרום, חי כיף בדרום מערב. כל זה לא היה אלא רק מכבי האש כשהוא קיבל את העיר. עכשיו לך תעשה מחלף מודרני עם LOOP-ים נכונים ועם מסלולי הרצה כאשר חנקת את הצומת מכל הכוונים? אגב, גשר ראשון לציון (אל תקרא לו מחלף כי זה מעליב) היה בין הראשונים בארץ. הרבה לא השתנה חוץ מגשר נוסף, רק שהעיר גדלה מ 30,000 תושבים ל 220,000.
 

cobainos

New member
אני לא באמת בן 18

אני בן 18 ו5 ימים
ועכשיו לעניין,אני כן מאשים אותו ואני לא מסכים בכלל עם הפיתוח הפראי,(תחזור אחורה לעמודים שנכתבו כאן לפני הבחירות לראשות העיר ותראה כל מה שאני חושב עליו) אבל עדיין המצב בעיר הרבה יותר טוב מאשר היה לפני הבחירה שלו והיא מפותחת ומצליחה ונראית טוב בהרבה. אני כבר לא בטוח על איזה מחלף אנחנו מדברים כי עד כמה שזכור לי כל פעם שאני נכנס מהמחלף(אתה מדבר על הסיבוב,הכניסה השנייה מכיוון גהה?) אני נכנס לכביש לנתיב הימני ללא יותר מידי בעיות,אבל אני נכנס בד"כ בשעות שאין הרבה תנועה.הנתיב הימני באמת צריך להיות סגור לנכנסים מגהה וזה נכון.אבל 3 הרמזורים הם מחוייבים המציאות בכלל כל הצמתים והשכונות שבאיזור שצריך להכנס מהן לכביש הראשי ורק הרמזורים האלה מונעים מאיתנו 10 תאונות ביום. בקשר למאגר השטחים-השטחים שבמערב,אכן תוכננו ופותחו במסגרת של עיר ולכן המערב החדש הוא באמת פנינה(נווה דקלים,נווה חוף,נאות אשלים וכמובן פרס-נובל) והתכנון והביצוע שם הם פשוט מרנינים מבחינת הכל,התשתית (כבישים יפים ורחבים עם כיכרות שמונעות הרבה תאונות וסיבוכי תנועה) ואין עמודי חשמל והכל מסודר ובנוסף גם מעוצבן יפה וירוק. הבעיה היא בראשון(ככה אני קורא לעיר שהיא משיכון המזרח-קריית ראשון) שם הייתה פעם מושבה שצמחה לעיר קטנה שהפכה לחלק מעיר גדולה וכאן הרבה דברים לקויים ויש גם הזנחה בהרבה תחומים,וזאת הבעיה העיקרית שלי עם ראש העיר והסיבה שהצבעתי למתחרה.עכשיו בנוסף לצפיפות הרבה שגם ככה יש כאן ובנוסף לירידת ערך הדירות שגם ככה יש כאן הוא רוצה לבנות עוד 50,000 יחידות דיור ולהפוך את השכונה הספציפית שלי לגטו ולפקק אחד גדול
 
הפניה לגיהה לכוון צפון

בחורצ'יק. אתה כבר בן 18 ו 6 ימים. הלואי עלי. דווקא הכניסות מכוון צפון לדרום עברו שינוי. נסללה פניה לכוון מערב העיר שהורידה עומס מהתנועה דרומה לכוון אשדוד, והפניה ימינה למזרח העיר מתבצעת ב LOOP סביר, אם כי קיים מסלול נוסף בין העמודים שחבל שאינו מנוצל. הבעיה היא ביציאה צפונה לכוון גיהה. התנועה נשפכת מ 3 כוונים: מז'בוטינסקי, מהמערב ומעוקף נחלת. שם היה צריך להיות LOOP אבל לא ניתן בגלל כל מה שנבנה מסביב. מסכים עם מה שכתבת לגבי המגלומניה: לא רק שלא ניתן לצאת מהעיר ולהכנס, הוא גם רוצה להמשיך לדחוס עוד ועוד תושבים מתוך "רעב" אדיר למסים שנכנסים לחבית ללא תחתית של העיריה. לאן הולך הכסף? אולי אתה תספר לי.
 
למעלה