שלום לכם, מחפש נואשות אתר ישראלי לצפיית סרטים ישראליים חדשים

eduard123

New member
שלום לכם, מחפש נואשות אתר ישראלי לצפיית סרטים ישראליים חדשים

שלום לכם,
אני מחפש כל הזמן אתר אינטרנט בו ניתן לראות סרטים ישראליים חדשים חינם (במיוחד - באתר וואלד VOD בד"כ מעלים סרטים ישראלים בעיכוב של הרבה זמן) ולמרות זאת אני לא מצליח לצפות דרכם.

1. למשל, מי שמכיר אתר אינרנט www.vodx.co.il כביכול מציג שפע סרטים ישראליים (וגם לועזיים). אני בוחר איזשהו סרט ישראלי שנראה מעניין לוחץ עליו והוא מבקש (דף הנגן) להזדהות בפייסבוק ולמרות שיש לי חשבון בפייסבוק וכרגע נרשמתי למערכת (אבל, השאלה, האם זה חינם לצפות בסרטים או לפחות לתקופה זמנית), כי אחרי שאני לוחץ על לחצן "נגן" שום דבר לא קורה.
2. ניסיתי גם אתר www.meanien.co.il - נראה שרק סדרות אני מצליח לראות וזהו. כאשר ניסיתי לראות סרט איזשהו אני מגיע לדף עם מסך שבו אני יכול לבחור להריץ סרט ואזי החלון של נגן מודיע שאני צריך להיותר רשום וכאשר אני לשירות של סרטים שמסתבר אני רשום לשירות - מסתבר לצפות בסרט עולה גם כסף.

אודה מכל הלב אם מישהו יכול על להמליץ על אתר טוב לצפיית סרטים חדשים (במיוחד ישראליים וכמובן חדשים) -חינם. בכל אופן, או שיש בעיה כאן שסרטים ישראליים חדשים אי אפשר לצפות בחינם אלא אם משלמים על השירות כמו הרבה דברים בארץ שעולים כסף.

תודה מראש ומקווה שתתנו לי לינק טוב

סופשבוע טוב,
אדוארד.
 

eduard123

New member
אודה מאוד למישהו אם יתייחס להודעה שלי!

שאלתי אם יש אתרי אינטרנט שניתן אפילו באופן זמני (כמו תקופת נסיון) לצפות בסרטים ישראליים חדשים (במיוחד) או שאין כזה דבר: פשוט הולכים לספריית DVD, רוכשים מנוי ושם ניתן להשאיל סרטים ישראליים חדשים (או כל סרט חדש אחר מין סרט בכורה).
&nbsp
בבקשה תענו לי,
&nbsp
המשך שבוע טוב, אדוארד.
 
למעלה