שלום לכם פורום נותני שירות

  • פותח הנושא TFNM
  • פורסם בתאריך

TFNM

New member
שלום לכם פורום נותני שירות

הרבה זמן לא הייתי פה,לפי רמת הפעילות אני רואה שלא קורה פה עכשיו יותר מדי,נו שוין. בפעם האחרונה שהייתי פה הייתי ממש יומיים לפני הגיוס וכתבתי משהו על חוויותי כמתדלק (ואפילו הגעתי לעמוד הראשי של תפוז). מאז הספקתי להתגייס,לטחון ולהנות תשעה חודשים באזרחות.

יחד עם ההשלמת בגרות צריך גם טיפ טיפה להתפרנס וחזרתי לעבוד בתחנה למשמרת פה משמרת שם ועכשיו לאחר המשמרת הכנראה אחרונה בהחלט אחלוק עמכם כמה מחשבות (לפחות עם יש פה מישהו,הפורום הזה שומם).

*רוב רובם של הלקוחות של השירות המלא הם טיפשים ו/או עצלנים.
דוגמא טובה לכך היא כמות הלקוחות שלא רק שמוכנים לשלם יותר על שירות אלא פאקינג מחכים כדי שהם לא יצטרכו חלילה לצאת מהרכב ולתדלק,בשבת יש תוספת שירות נוספת של שלושה שקלים וכאשר מישהו מתדלק ב50 ש"ח (ויש המון כאלו) יוצא שהוא סה"כ משלם 10% רק על השירות.

*מתדלק זה ככל הנראה המקצוע המיותר ביותר בעולם,למשך שעות ישבתי וניסיתי לחשוב על מקצוע יותר אווילי והעלתי חרס,למה צריך הדבר הזה "מתדלק" קיים אין לי מושג,איך קבעו שזה מקצוע נדרש למשק? האנשים שם בכנסת בטח מקבלים אחלה של שוחד אחרת אין לי מושג.

*גיליתי על עצמי שאני אדם לא מוסרי,על כל מכירה של רמקול בלוטות' או מעגן לטלפון קיבלתי עמלה של עשרה שקלים,שזו אחלה דרך לעשות עוד עשרים-שלושים ש"ח (כמעט שעת עבודה!) במשמרת. חברים,אם המכשירי אלקטרוניקה שמוכרים לכם בתחנות דלק היו שווים משהו לא היו מוכרים אותם בתחנות דלק,וזולים הם בטח שלא,בטח שרק למוכרת החביבה יש 15% עמלת מכירה גם אם היא לא משה עיניה מהטלפון.
מעולם לא שיקרתי ללקוחה כדי למכור לה,אבל כן סיפרתי חצאי אמיתות,סיפרתי על הרמקול שיש עליו אחריות (אבל מי פאקינג הולך לנצל אחריות על רמקול לרכב?) וסיפרתי על מעמד לטלפון שזה לא כמו שאר הזבל הסיני שמוכרים בכל מקום (חתיכת זבל תאילנדי) לא שיקרתי,עשיתי את העבודה שלי ותוגמלתי עליה,אבל איפה עובר הגבול בין חצי אמת לשקר שלם...

*ישראל היא מדינה שבה צריך להילחם כדי לקבל את מה שמגיע לך,אסור לסמוך על המנהל עם הרישום של השעות עבודה (למרות שהכל ממוחשב) וקורה לא אחת ששעות נעלמות,שעות נוספות זה משהו שלא כל כך קיים ושעובד התעמת על זה עם המנהל התשובה שהוא קיבל היא "תתבע אותי".חבל שהמדינה לא דואגת שמעסיקים ישלמו לעובדים את מה שמגיע להם,ואנחנו העובדים לא עזבנו בגלל שהטיפים הופכים את זה לבכל זאת משתלם

*יותר אנשים נוסעים שיכורים ומסוממים משאנחנו רוצים לחשוב....הרבה יותר.

*אנשים מזלזלים במתדלקים,אולי זה המדים,אולי זה העובדה שהעבודה מיותרת ואולי החברה שלנו פשוט אלימה,אבל מסתבר שזה לגיטימי לצעוק לאיים ולצפור.

*אגב,אם אתה צופר בתחנת דלק כדי שתקבל שירות אני מאמין שמגיע לך שיבואו למשרד או לבורדל שאתה עובד בו ויצפרו לך שם כל היום,צופר של רכב זה דבר חזק שנועד להישמע במהלך תנועה סואנת,הרעש בלתי נסבל למישהו שנמצא באזור פתוח ליד הרכב.

*בלי להתעסק יותר מדי עם השד העדתי ובכנות לא הייתי רושם את מה שאני עומד לרשום ללא מעטה האנונימיות של הרשת אבל העבודה חיזקה אצלי סטריאוטיפים.
אם מישהו צופר איך שהוא הגיע לתחנה ומנסה לחתוך לקוחות שהגיעו לפניו הוא ככל הנראה בעל חזות מזרחית,הלקוחות הכי מתנשאים הם אשכנזים לבנים שיש להם התקן דלקן,והלקוחות הכי מנומסים הם בעלי מבטא רוסי.

*אף פעם לא הבנתי מה תהליך המחשבה של אדם שהולך לחנות ומתעקש להתלונן,הלך מחשבה של "אני מחכה כבר שתי דקות ואף אחד לא טיפל בי,במקום ליסוע לתחנה בעוד מאתיים מטר אני אעצור את הרכב באמצע המסלול,אעשה פקק ואבזבז עשר דקות מהזמן שלי בלריב עם המנהל,כן,זה הדבר החכם לעשות!"

אם מישהו קורא את מה שאני רושם כאן הוא בטח חושב לעצמו "הבחור הזה לא יודע לעבוד עם לקוחות" ובכן אם אתה חושב כך אתה כנראה צודק,את התלונה שאני הכי גאה בה קיבלתי בגלל בלונדינית שניסתה במשך רבע שעה לשאוב את השטיחים של הרכב עם הפיה של המילוי אוויר לצמיגים,כאשר היא שאלה אותי למה השואב לא עובד קראתי לעובדים ולקוחות לחזות בפלא,כאשר מישהו התחיל לצלם היא הבינה שמשהו לא בסדר.

ביום שישי סיימתי ככל הנראה את המשמרת האחרונה EVER בתחנה,עוד מעט בגרות במתמטיקה ואיך שהמצב נראה אני לא יכול להרשות לעצמי לעבוד עד אז (ואחרי זה סיבוב שני לפסיכומטרי),יהיו רגעים שאתגעגע לתחנה,ויחסית לעבודה לא כל כך קשה הכסף טוב (טיפים ומכירות מסתכמים בכ100-150 ש"ח ליום).

אלו היו הגיגיי על העבודה בתחנת דלק,ועכשיו לאחר ההפסקה אמשיך ב07 עד שהשמש תופיע
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/791/160515737/עסקים_וקריירה/נותני_שירות
 
נחמד לקרוא!

הסיפורים שלך הזכירו לי סיפורי עבר שהועלו בפורום - לפעמים נראה שאין גבול להזיות שיכולים להיתקל בהם בעבודה מול לקוחות.
&nbsp
 

nofi1456

New member
וואו אתה כל כך מזכיר לי את עצמי!!!

עבדתי שנה ו-3 בתחנת דלק....האמת? אחת החוויות היותר טובות שלי בחיים!
למדתי כל כך הרבה על עצמי ועל אנשים אחרים.....פשוט אין גבול עד כמה אנשים יכולים להיות מגעילים וטיפשים ועצלנים...
ומה שאומר לך שאתה לא יודע לעבוד עם לקוחות? טועה!!!
הלקוחות הם אלה שלא יודעים להתנהג כמו שצריך לנותני השירות.
בקיצור..תענוג לקרוא :)
(גם בגלל שסופסוףיש פה מישהו בפורום חח)
 

sharpantie

New member
בכל עבודה עם קהל לקוחות

נתקלים מדי פעם בטיפוסים שלא היית מאמין שקיימים.
 

Lhuna1

New member
אהבתי כל מה שכתבת - עד הסיפור על הבחורה


אז הבחורה לא ידעה ועשתה שטות. בוא ואגלה לך סוד: רוב הבחורות לא מתעניינות ברכבים ובתפעולם... תאמין לי שיש גם המון דברים בעולם שלך אין מושג בהם.
אז מה שהיא עשתה היה קצת מצחיק - אני מסכימה,
אבל מה שאתה עשית - קראת לכל מי שמסביב לבוא לצחוק עליה ולבייש אותה ולהשפילה - היה מעשה מכוער שאין לך מה להתפאר בו.
אם היית גבר לעניין - היית מסביר לה ועוזר לה, בשקט בנחמדות ובלי צורך להשפיל וללעוג.
במקום זה הוכחת בעיני שאתה גרוע לא פחות ואף יותר מכל הלקוחות המפוקפקים שתיארת קודם...
מצטערת, אבל יצאת רע.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
למעלה