שלום לכם
.

חרצית3

New member
שלום לכם../images/Emo140.gif.

אני מבקשת את עזרתכם ב'סתימת חורים' בעלילה. לא ראיתי זמן רב (מאז ילדתי את בתי לפני חודש וחצי) - והיום ראיתי סוף סוף את הפרק. מה שממש לא הבנתי הוא מה מקור המחלוקת בין ויקטוריה לאביה? אני מבינה שזה קשור לחבר שלה - אח של ראול - שחכתי לפתע את שמו...(דייגו?) - אבל לא הבנתי על מה הוא מתבקש להתפשר ולמה הוא חושב שאיבד את בתו?< על מה כבר הוא יכול להיות כל כך נוקשה בגילו אחרי שעבר כל כך הרבה דברים? מה, אין סיכוי ללמוד מטעויות, ושהחיים ממש קצרים בשביל לעשות בהם מלחמות אגו וניתוקי קשרים עם האנשים הקרובים אליך? זה ממש חבל. יש ממש מעט סיבות שיכולות להיות מובנות בעיני לניתוק - וסיבות מוצדקות: כאלו אני כמעט ולא מוצאת בכלל. מה יכול להצדיק ניתוק קשר בין אב לבתו? אם מישהו מכם יוכל לעזור לי בפיסת מידע זו, אני ממש אודה לכם. להתראות בינתיים, והמשך צפייה נעימה.
 
בקיצור

דיאגו שכב עם שרון. כולם גילו את זה וויקטור רוצה שויקי תנתק עימו קשר אבל היא מאוהבת בו.
 

nimix

New member
יש להוסיף

וויקטור שהיה ממש נגד דיאגו ( הוא חושב שרק דיאגו אשם .. אבל אין לי כח לדבר על שרון עם השטויות שלה..) רצה שיעזוב את העיר ושויקטוריה לא תהיה בקשר איתו - לויקטוריה כמובן יש מוח משלה והיא לא הסכימה וויקטור לא התייאש ונתן לדיאגו 100,000 דולר !!! $$$$$ דיאגו קצת התלבט האם לקחת את הכסף ולעזוב את העיר ( היה נותן את הכסף להוריו) עד שאחיו ראול דיבר איתו ושכנע אתו ש - > כמובן עדיף לו להישאר עם ויקטוריה שאותה הוא אוהב דיאגו הבין שראול צודק - ורצה להחזיר את הכסף לויקטור ולפתע התקיפו אותו בחוץ איזה 2 אנשים - מפה לשם היה מאושפז ( עד ממש השבוע - הוא השתחרר) בבית חולים הנתק העיקרי בין ויקטור לויקטוריה הוא העניין הכספי - העובדה שויקטור הציע לדיאגו סכוף כסף גדול כדי שיעזוב את העיר ואת ויקטוריה - ושהוא לא מתייחס אליה ולא אכפת לו בכלל שהיא מאוהבת ! טוב זה היה קצת ארוך, מקווה שהבנת
 
../images/Emo207.gif אם כבר בזוג המטופש עסקינן

שמתי לב לסצינת "פגוש את ההורים" המלבבת שהתרחשה היום בין בני הזוג גוטיירז לויקי. הם היו די נבזיים כלפיה בבית-החולים, אז מאיפה השינוי הפתאומי ביחס? וגם אחותי הסבה את תשומת לבי לדמיון בין בריטני לבין ויקי - בלונדיניות עשירות ומפונקות למדי. למה לעשות איפה ואיפה? בגלל שלויקטור יש יותר מזומן מלפרדריק? בריטני לא מספיק טובה בשביל ראול אבל ויקי כן בשביל דייגו? ככה לא מתנהגים.
 

Kalla

New member
ההבדל ביחס לויקי ולבריטני

נובע מכך שבריטני נהגה בשכרות וכמעט הרגה את בנם. מעבר לכך שהם היו עלולים לאבד את בנם, זה גם אומר משהו על האופי וההתנהגות חסרי האחריות של בריטני, כךש אני חושבת שאפשר להבין אותם. אמנם שתיהן עשירות ומפונקות, ולא תמיד הכי נחמדות, אבל ויקטוריה היא אדם בוגר ואחראי ולא זכור לי שאי פעם עשתה שטויות שאפילו מתקרבות לרמה של בריטני.
 
אוקיי

אז היה העניין הפעוט הזה של התאונה... ביג דיל, שיתגברו על זה כבר. חוץ מזה, בל נשכח שלויקי יש טרק-רקורד מרתיע; הייתה נשואה כבר זיליון פעמים, התגרשה התאלמנה, מה לא... וכל זה לפני גיל 30 (?). אה, וגם בריטני הרבה יותר שווה מויקי. זהו.
 

Kalla

New member
ביג דיל????

נו, טוב, את משוחדת לטובת בריטני אבל אם זה היה חלילה קורה לבן שלך בנסיבות האלה ועוד איך זה היה ביג דיל. ולגבי הרקורד של ויקי, ראשית אני לא חושבת שהוריו של דייאגו הספיקו לעשות תחקיר מעמיק על עברה ובעת שהיא יוצאת עם דיאגו היא פנויה לגמרי. ובואי נספור: למיטב זכרוני, היא הייתה נשואה 3 פעמים, מתוכם פעמיים לאותו גבר שאותו הכירה בגיל צעיר מאוד וממנו גם התאלמנה ושאילולא מת סביר להניח שעדיין הייתה נשואה לו. וחוץ מזה, זה שבעלה נרצח ביום חתונתם זה גם לא בדיוק משהו שניתן לזקוף לחובתה - לא היא זו שרצחה אותו, כמדומני. ומבחינה אובייקטיבית ויקי בחורה רצינית - עובדת קשה, דואגת לעצמה, אחראית. נכון, היא רגילה להשיג את מה שהיא רוצה, אבל היא לא נסיכה מפונקת ועצלנית במובן שבו בריטני כזאת. בריטני היא באמת ילדה מפונקת ושטחית שלא יודעת אפילו איך לשטוף כלים ושמנסה להתחמק מכל מאמץ הכי קטן. היא המשיכה לנהוג בחוסר אחריות למרות כל הניסיון המר שהיה לה כבר עם מה ששתייה מופרזת עלולה לגרום (למשל כשבילי כמעט מת). היא השתמשה בטריקים מלוכלכים מאוד כדי להפריד בין בילי למק. היא סנובית ומתנשאת, ורק הקשר עם ראול הוריד לה סוף סוף קצת את האף. היא גם לא מי יודע מה יפה, סתם בלונדה צבועה עם פרצוף חזירי למדי שעיקר הקסם שלה היה טמון בכך שהיא ידעה איך לפתות ונכנסה בקלות למיטה עם גברים. בקיצור, לא ברור לי מה כל כך שווה בבריטני. זה לא שויקי מושלמת או חביבה מדי בעיני, אך היא לפחות אישיות בזכות עצמה, ולבריטני יש עוד הרבה מה ללמוד לפני שהיא תגיע לקרסוליים שלה.
 

חרצית3

New member
אתם חמודים תודה../images/Emo141.gif

על השלמת המידע. הוא שאמרתי, נכון - לא נעים - אבל...שוב המשופם מנסה לעשות מניפולציות על כולם ולא לזוז מילימטר מהעמדה שלו. כמובן, צודק, הוא פשוט רגיל שכולם עושי דברו. והנה, בת עקשנית ודעתנית. אוהבת אותה (חבל רק שהפכה לבלונדינית מחומצנת. לא מתאים וגם קונפורמי מדי בשבילה). מאחלת לכולכם לדעת להיות רחבי לב ופייסנים. יותר מדי עקרונות הם ערובה לבדידות.... לילה טוב! ו...שבת שלום.
 
למעלה