שלום לפורום- חדשה פה
בתי בת ה - 8 בכיתה ג. לפני שנה אובחנה כבעלת הפרעת קשב וריכוז. לפני שנה עבדה בקבוצות קטנות בחשבון ובעברית שמאוד קידמו אותה.
השנה השעות האלו בוטלו ואינן.
בשנה שעברה בחשבון הצליחה , למרות הקשיים להיות בטווח הנמוך של הרמה הכיתתית, השנה הרמה מאוד עלתה ויחד איתה עלה הפער בין היכולות של הבת שלי לבין הרמה הכיתתית. אני בתהליך לקביעת איבחון דידקטי בניצ"ן כדי לראות האם יש לקות למידה בחשבון.
הבנתי שיש דבר שנקרא הוראה מתקנת, אשמח לשמוע על כך יותר והאם הוראה מתקנת מספיקה דרך הסניף של ניצ"ן או שצריך משהו אחר.
מבחינת הלימודים בבית- אני מכינה יחד איתה ש.ב. בחשבון. מאוד לא פשוט , מה עוד באפשרותי לעשות כדי לקדם אותה בבית? בגלל הקשב והריכוז היא לא מוכנה מעבר לש.ב לגעת בחומר הלימודי. יש לציין שבשלב זה היא לא מטופלת תרופתית, בהתייעצות עם הנויירולוגית.
היא כמובן מעדיפה אחה"צ ללכת לחברות.
בתי בת ה - 8 בכיתה ג. לפני שנה אובחנה כבעלת הפרעת קשב וריכוז. לפני שנה עבדה בקבוצות קטנות בחשבון ובעברית שמאוד קידמו אותה.
השנה השעות האלו בוטלו ואינן.
בשנה שעברה בחשבון הצליחה , למרות הקשיים להיות בטווח הנמוך של הרמה הכיתתית, השנה הרמה מאוד עלתה ויחד איתה עלה הפער בין היכולות של הבת שלי לבין הרמה הכיתתית. אני בתהליך לקביעת איבחון דידקטי בניצ"ן כדי לראות האם יש לקות למידה בחשבון.
הבנתי שיש דבר שנקרא הוראה מתקנת, אשמח לשמוע על כך יותר והאם הוראה מתקנת מספיקה דרך הסניף של ניצ"ן או שצריך משהו אחר.
מבחינת הלימודים בבית- אני מכינה יחד איתה ש.ב. בחשבון. מאוד לא פשוט , מה עוד באפשרותי לעשות כדי לקדם אותה בבית? בגלל הקשב והריכוז היא לא מוכנה מעבר לש.ב לגעת בחומר הלימודי. יש לציין שבשלב זה היא לא מטופלת תרופתית, בהתייעצות עם הנויירולוגית.
היא כמובן מעדיפה אחה"צ ללכת לחברות.