שלום מחפש סטודנט מהאקדמית ת"א יפו בקשר ללוז..

1500vs1525

New member
שלום מחפש סטודנט מהאקדמית ת"א יפו בקשר ללוז..

אממ הכותרת עם מספר תווים מוגבל.. מחפש מישהו האקדמית שלמד במתכונת רגילה במסלול ה bsc למדמח.. איך סמסטר א' נראה פחות או יותר מבחינת שעות וימים..אני יודע שזה משתנה אבל פחות או יותר.. כמה ימים בשבוע? מתי השיעור הכי מוקדם היה מתי השיעור הכי מאוחר.. וכמה שעות ביום בממוצע עשית שם.. תודה..
 

double X

New member
זה לא יעזור לך

יש כמה אופציות לבניית מערכת (מעט ימים-הרבה שעות, הרבה ימים-מעט שעות וכו'), והמערכות משתנות בכל סמסטר, כך שהמידע שמישהו אחר ייתן לך לא יהיה רלוונטי. כנס לאתר של המכללה, יש שם קישור למערכת השעות, אתה יכול להתרשם בעצמך ולחשב לך מערכת אופטימלית עבורך (רצוי אפילו 2- אחת לגיבוי).
 

1500vs1525

New member
זה כן עזר לי..

מישהי נחמדה עזרה לי בפרטי.. הביאה לי את מקבץ השעות של כל הקורסים בסמסטר א'..שהם חובה.. והביאה לי כמה אופציות שלה ושל חברות שלה.. אל תפסול דברים כאלה..תמיד תמצא הגיון..לא יכול להיות במכללה ממוצעת שיש אינסוף שיעורים ואינסוף מערכות בסמסטר שיש רק קורסי חובה..ותמיד אפשר לקבל אינדקציה של פחות או יותר.
 

double X

New member
נו, יופי

הבחורה הנחמדה בסה"כ עשתה את מה שאמרתי לך לעשות- להסתכל על מערכת שעות עדכנית לשנה הקרובה ולהכין לעצמך מערכות. בסה"כ עשתה בשבילך את העבודה השחורה.
 

1500vs1525

New member
תפסיק לבלבל את המוח

לא צדקת במה שאמרת..גם זה קורה..תודה על הניסיון..
 

double X

New member
אגב

בהתחשב בעובדה שאתה הולך ללמוד מדעי המחשב, אתה אמור לדעת שקומבינציית המערכות היא לא אינסופית אלא מספר סופי בהחלט. למען האמת, נדיר שאתה מצליח להרכיב יותר מ 2-3 מערכות אופציונליות, בכל אפשרות אחרת השיעורים מתנגשים אחד בשני.
 

Maxim K

New member
קרא את ההודעה שלו שוב

כל מה שהוא אמר לך זה שהוא סה"כ צריך הערכה, ולא משהו מדוייק, ומערכת שעות של מישהו אחר זה הערכה מספיק טובה עבורו. אם אתה לא יכול לעזור לו, למה אתה סתם משגע אותו?
 

double X

New member
קרא אתה שוב

כי הוא לא ביקש עזרה ממישהו שעומד להתחיל ללמוד עכשיו, אלא ממישהו שלמד כבר. עכשיו תסביר לי מה יועיל לו סטודנט שסיים תואר ויספר לו שהוא למד בסמסטר א' 3 ימים בשבוע מ-7 בבוקר ועד 9 בלילה. זה ייתן לו משהו? לא. כתבתי לו מה הוא צריך לעשות, ומישהי עשתה את זה בשבילו. סוף סיפור.
 

ליטל27

New member
לא עשיתי מה שאמרת בשבילו...

רק שיתפתי מניסוני המעוט.. ומכיוון שהתחלתי ללמוד רק שנה שעברה.. אז ככה שמה שרלוונטי עבורו יכול להיות רלוונטי עבורו.. אם ז ה מבחינת שעות אם מבחינת שאלות על המכללה שבתור סטודנט מתחיל אתה לא יודע.. לפעמים טוב לשמוע על הניסיון של משיהו שכבר שם.. נכון שלא כולנו דומים אבל תמיד טוב לשמוע
 
כמה קטנוני

אני מבינה שיש הוכחות מתמטיות שצריך לרדת לפרטים לדקויות ולמקרי קצה. אבל יחסי אנוש........ יש מושג של לזרום תיהיו טובים נעימים ואת האנרגיות שמרו לאיזו אינדוקציה חביבה
 
למעלה