שלום ! נסיונות רנדור

rubynet

New member
שלום ! נסיונות רנדור

אני מנסה לרנדר בברזיל סימולציה שתכלול גם CAUSTICS לשקופים ולא מצליח. יש למישבו מידע על איך לכוונן אורות , סצינה או פונקציות של ברזיל ע"מ לקבל קאוסטיקס נורמלי, דרך אגב בתור משתמש כבד ב-LIGHTSCAPE הרדיוסיטי והSHADE MAPPING של ברזיל ממש מדהים ...
 

ejay

New member
כדי להשיג caustics בגירסה הנוכחית

של ברזיל, חייבים להשתמש באור גיאומטרי ולא באורות הרגילים של מקס.
 

rubynet

New member
כרגע בדקתי את מה שנקרא

הLUMA SERVER בברזיל ואפשרות הרינדור ב-SECONDARY IPRIMARY של GEOMETRY מופיעה אך לא מאופשרת (כפתור אפור) איך מיבאים או מיצרים אור גאומטרי כזה?
 

ejay

New member
אור גיאומטרי בברזיל

זה בעצם כל חפץ שהוא, בעל חומר עם self illuminatin ב100 אחוזים, ועם מפת output בסלוט הdiffuse בעלת ערך גבוה (בסביבות 3) של rgb level . שים לב שכדי שחפץ כזה יפעל כאור חייבים להפעיל את אופציית הרדיוסיטי, כלומר enable secondary lighting . בגירסה הנוכחית של ברזיל, חפצים כאלה עובדים אבל המהירות מחרידה - צפה להאצה של עשרות ואף מאות מונים (!) בגירסה הסופית בה ייושמו photon maps .
 
למעלה