שלום , סיפור מרתק "ארומה" בזכרון
חיפשתי כבר הרבה זמן במה בכדי לפרוק בה את בטני המלאה
תרתי משמע... אנחנו מאוד נהנים לסעוד במסעדות והמומלצת מכולן בארצנו הקטנה היא "אלומה" במעלות תרשיחא שכבר מצאנו את עצמנו נוסעים אליה מהשרון במיוחד לארוחה, וחוזרים מיד הביתה. בקיצור מומלצת. ועכשיו לסיפור השלילי. נסענו ביום שבת בהיר שני זוגות לטיול של כיף בזכרון יעקב. בהגיע שעת צהריים החלטנו לשבת ב"ארומה" מסעדה "איכותית" (אלק) בקצה המערבי של הטיילת. הארוחה התחילה בכך שלא היה לנו מקום ונתבקשנו ע"י מנהלת המקום להמתין על הבר, לא לקחנו את זה קשה. במהלך ישיבתנו על הבר היה נשמה לבן זוגי כי הוא ראה את המלצרית מוהלת משקה טבעי (ו-ל-א תרכיז) במים לפני שהיא יוצאת להגיש ללקוחות. טוב, ניחא, לא היינו בטוחים אז ויתרנו על תגובה. לאחר שנמצא לנו מקום (ממש ביציאה מהבר/המטבח וצופה על המתרחש בבר) קיבלנו סלט מעולה שניצב במרכז השולחן לשירות ארבעתנו. הסלט היה טעים מאוד אבל החלטנו להשאיר מקום למנות הראשונות ולעיקרית. במהלך ההמתנה למנה הראשונה החליטה חברתנו לקחת לעצמה עוד מעט מן הסלט ולחרדתה (וחרדתנו) הועלתה בחכתה.......
כן, כן, חיפושית מתובלת...... הערנו את תשומת ליבה של המלצרית שלקחה את הסלט כלאחר כבוד מבלי לומר דבר על הידידה הנוספת שחלקה עימנו את הסלט. (הנחנו שנקבל פיצוי בסוף הארוחה
). הגיעה המנה הראשונה, שהיתה נחמדה, ולאחריה מנה עיקרית, נחמדה גם היא, ואני הזמנתי לימונדה נוספת (השאר שתו קולה- רלוונטי להמשך הסיפור). ואז שם בן זוגי לב כי שוב המלצרית מוהלת מיץ לימון של חברת ג´אמפ עם מים
משהגיעה הלימונדה לשולחננו שאל בן זוגי (שהוא בעליו של באר כשלעצמו) איזו לימונדה זו "כי היא מאוד טעימה....." והמלצרית ענתה שזה משהו מיוחד למסעדות ולא ניתן לקבלו בשום מקום אחר. אמרנו לה "מעניין כי ראינו אותך מוזגת חצי כוס ג´אמפ וחצי כוס מים (מהברז)" היא ניסתה להתעמת ואנחנו שילחנו אותה לדרכה בטוענת "לא נורא". כשהגיע שלב החשבון חשבנו כי איתו יגיע פיצוי כלשהו, אולם החשבון הגיע בודד ויתום. שאלנו את אותה מלצרית מה עושים עם עובדת החיפושית המטיילת בסלט והיא ענתה "מה אתם רוצים שאני אעשה?" וענינו שהיא צריכה להחליט מה לעשות כי "בעינינו האוכל כאן ממש מעולה אבל השירות..." היא קטעה אותנו באמרה "אני יודעת שהאוכל כאן מעולה ואני לא צריכה אתכם בשביל לדעת זאת"....................... תגידו לי אתם
אם מספיק למסעדה שהמלצרית הלא אסטתית ולא שירותית שלהם יודעת שהאוכל שם טוב והם פשוט לא צריכים לשמוע את זה מלקוחות,למה לנו הלקוחות להיכנס לשם
אז שתישאר שם המלצרית, ויעזבו הלקוחות, ושרק המלצרית תהנה מהאוכל, כי מה זה חשוב מה אנחנו חושבים, הרי השארנו שם "רק" 400 ש"ח, והמלצרית בטח שווה יותר...................... לקחנו טופס תלונה (לאחר שיחה עם מנהלת המשמרת שהציעה לשם שינוי פיצוי שעליו ויתרנו כמובן) וגם את הטופס השלחנו לפח הרי דעתנו ממילא לא חשובה להם. בקיצור על זה אומרים "עדיפה
שלמה בסלט מאשר חצי
. לא?!? אל תתקרבו למסעדה כי היא ממילא לא רואה אתכם כלקוחותיה אלא את המלצרים שלה כמביני דבר וברי סמכא!!! הישמרו, אשמח לשמוע תגובות.
חיפשתי כבר הרבה זמן במה בכדי לפרוק בה את בטני המלאה