שלום צריכה עזרה דחוף!

שלום צריכה עזרה דחוף!

שלום! אני בת 15 וחצי גובה 170 משקל 51 פעם היתה לי התחלה של אנורקסיה כל החיים היתי ממש דחליל כל העצמות שלי היו בחוץ אבל בשנתיים האחרונות התחלתי להשמין מאוד. כעיקרון המשקל שלי הוא בסדר גמור אולי אפילו צריכה להעלות קצת אבל מה שמוזר זה שזה מתחלק בגוף שלי בצורה מוזרה. אני נגיד נורא רזה בידיים אבל לעומת זאת בבטן התחתונה ובמותניים יש לי הרבה שומן. ניסיתי לעשות ספורט כלום לא עוזר. היתי רצה כל יום כ-3 קילומטר והיתי עושה דיאטה לפי תפריט שדיאטנית הביאה לי. כלום לא עזר, אני לא יורדת במשקל וגם לא רואים שאני נעשית יותר רזה. לפני כשבועיים לא אכלתי כל השבוע רק שתיתי מים היו לי סחרחורות והכול אבל כולם אמרו לי שהרזיתי מאוד, אבל כשעליתי על המשקל (אחרי שהלכתי לשירותים) אני ראיתי שנשארתי אותו משקל אפילו 100 גרם יותר. אני לא מצליחה בכלל להרזות לא עם ספורט לא עם דיאטה ולא עם הרעבה עצמית. יש לך מושג אולי מה אני צריכה לעשות?! וקחי בחשבון שפעם היה לי חשד לאנורקסיה ואחרי שהתחלתי לצאת מזה, עליתי הרבה במשקל. תחילת שנה שעברה שקלתי 42 וכרגע (אחרי שנה) אני שוקלת 51. מקווה שתוכלי לייעץ לי, תודה
 
אנורקסיה

את שוקלת מעט מאוד, הרבה פחות מהמומלץ. וזה שאת עדיין רוצה לרדת במשקל מרמז על בעייה שלדעתי דורשת עזרה מקצועית. חבל שתבזבז את חייך על דאגה מיותרת על משקלך וקלוריות שאת אוכלית או מוציאה במקום ליהנות מהחיים, לגדול ולהשיג השגים. את רק בת 15, ותראי כמה אנרגיה את מבזבזת על דברים שוליים. קחי את ההורים ותלכו ליעוץ. בהצלחה.
 

אנילה1

New member
אם את רוצה לעצב את הגוף

לא נראה לי שבדיאטות תוכלי לעשות את זה. יש מכונים מיוחדים להורדת היקפים במקומות לא רצויים. תבררי השיטה היא לבנות שם שרירים ע"י תרגילים מיוחדים שנראים יותר מעוצבים משומן.
 
למעלה