שלום. קושי עם חברת אל-גל
לפני שנתיים רכשתי שני ארונות אמבטיה ומראה מחברת אל-גל. לאחר מספר חודשים המראה החלידה. תקופה של שנת אחריות. התקשרתי, באו והחליפו במראה חדשה. עברו מספר חודשים, שוב החלידה המראה. בשלב הזה כבר עברה השנה של האחריות, אבל המראה היתה הרי חדשה, בת פחות משנה. התקשרתי, התווכחתי איתם, אמרו שאין אחריות, אמרתי שאכן, אבל שיש פגם בייצור, החליפו והודיעו שזה 'לפנים משורת הדין'. ושוב עברו מספר חודשים ושוב החלידה המראה. חדר האמבטיה שבו נמצאת המראה הוא גדול ומאורוור מאד- דלת וחלון, לא השתמשתי בחומרי ניקוי אסורים (ספריי לניקוי חלונות בלבד). כשדיברתי עם חברת אל-גל הם ניסו להאשים אותי שניקיתי לא טוב, או שלא איווררתי את החדר. הצעתי להם לבוא ולראות שלא כך הדבר. בבירור שעשיתי נאמר לי שאם יש טענה של פגם במוצר יש מקום לתביעה. נכון שאין כבר אחריות אך יש משהו מאד מתסכל בקניית מראה מבית שאמור להיות בית טוב (חברת אל-גל לא מוכרת ריהוט זול והיא עובדת עם גופים כגון נגב ואחרים, כלומר- חברה מוכרת ו'מכובדת') ולאחר שנתיים כבר הלכה המראה השלישית. שיחות הטלפון לא מניבות שום תוצאה, והם לא מוכנים לקחת אחריות על המראה המחלידה. מה דעתכם?
לפני שנתיים רכשתי שני ארונות אמבטיה ומראה מחברת אל-גל. לאחר מספר חודשים המראה החלידה. תקופה של שנת אחריות. התקשרתי, באו והחליפו במראה חדשה. עברו מספר חודשים, שוב החלידה המראה. בשלב הזה כבר עברה השנה של האחריות, אבל המראה היתה הרי חדשה, בת פחות משנה. התקשרתי, התווכחתי איתם, אמרו שאין אחריות, אמרתי שאכן, אבל שיש פגם בייצור, החליפו והודיעו שזה 'לפנים משורת הדין'. ושוב עברו מספר חודשים ושוב החלידה המראה. חדר האמבטיה שבו נמצאת המראה הוא גדול ומאורוור מאד- דלת וחלון, לא השתמשתי בחומרי ניקוי אסורים (ספריי לניקוי חלונות בלבד). כשדיברתי עם חברת אל-גל הם ניסו להאשים אותי שניקיתי לא טוב, או שלא איווררתי את החדר. הצעתי להם לבוא ולראות שלא כך הדבר. בבירור שעשיתי נאמר לי שאם יש טענה של פגם במוצר יש מקום לתביעה. נכון שאין כבר אחריות אך יש משהו מאד מתסכל בקניית מראה מבית שאמור להיות בית טוב (חברת אל-גל לא מוכרת ריהוט זול והיא עובדת עם גופים כגון נגב ואחרים, כלומר- חברה מוכרת ו'מכובדת') ולאחר שנתיים כבר הלכה המראה השלישית. שיחות הטלפון לא מניבות שום תוצאה, והם לא מוכנים לקחת אחריות על המראה המחלידה. מה דעתכם?