שלום רב, אשמח להתיעצות...

שחרית 70

New member
שלום רב, אשמח להתיעצות...

בני בן שבעה חודשים ומטופל אצל הומאופתית קלאסית בנושא אסטמה של העור. בפגישה האחרונה היא הציעה לי לתת לו חיסון שפעת הומאופתי. באופן עקרוני אני בעד גם מאחר וראיתי את השפעת הטיפול הנוכחי, החיובי, עד כה. מכל מיני סיבות לא הספקתי לשאול איך מגיע החיסון? יש תופעות לוואי? האם מוכר לכם? אודה לכם על תשובה :)))
 
חיסון נגד שפעת

שלום שחרית, החיסון נגד שפעת ההומאופתי מגיע בטיפות, או גלובלים למתן דרך הפה. בד"כ אין תופעות לוואי בעת הלקיחה, אך נתינת החיסון במהלך טיפול הומאופתי אחר שהוא מקבל יכולה ליצור שיבושים בטיפול הכללי שהוא מקבל. אני נוהגת לטפל בשפעת ע"י מתן טיפול הומאופתי המתאים לביטוי של השפעת אצל החולה ולא חיסון מבעוד מועד. להומאופת כלים יעילים ובטוחים לטיפול בשפעת בעת הופעתה ובטיפול מתאים היא גם תחלוף במהירות (יום יומיים) אני אתן פורמולה למניעת שפעת (חיסון) רק כאשר ישנה שפעת בקרבת המטופל (אנשים חולים סביבו) ואז יש לחיסון הזה הרבה יותר אפקטביות! נועה
 

מנדי31

New member
ממליצה

היי, אני מצטרפת להמלצה על חיסון נגד שפעת בטיפות. אני באופן אישי כבר שנים מתחסנת כך, לאחר שלקיתי כמה פעמים בשפעת ואני באופן אישי מעדיפה להימנע מחיסונים "רגילים". לא הייתה לי שפעת כבר כמעט 5 שנים. בהצלחה!
 

Naama951

New member
הבנתי שבשביל לשמור על הגוף לפני שיש שפעת

בקרבת האדם היא פשוט לקחת ויטמין די
 
למעלה