שלום רב, זקוקה לעזרה / עצה
לפני כחודש שיפצתי את מקום מגוריי הצנוע, כחלק מן השיפוץ הסרנו את המזגן.
הזמנתי בעל מקצוע על מנת שיתקין אותו מחדש, המתקין "עשה לי טובה"
שהגיע בימי הקיץ הכל כך לחוצים מאחר והייתי לאחר לידה.
לאחר ההתקנה המזגן התחיל לטפטף מעל ראשו של בעלי (המזגן מעל המיטה), קראנו לבחור, הוא הגיע וכביכול תיקן את התקלה,
מאז הוא הגיע עוד פעמיים לאחר שאמרנו לו שהמזגן ממשיך לטפטף, אתמול התקשרנו אליו שוב כדי לבדוק מתי יוכל להגיע,
הוא סינן.
היום התקשרתי ממס' אחר, הוא ענה לי בעצבנות שהוא כבר היה אצלי 4 פעמים, שזו לא הבעיה שלו שהמזגן כנראה היה 'דפוק' לפני ההתקנה.
מיותר לציין שהמזגן היה תקין לחלוטין.
לאחר שציינתי בנועם שהוא האחראי להתקנה ולכן צריך להגיע שוב הוא ניתק.
התקשרתי שוב, התנצלתי כי "השיחה נותקה", ושאלתי שוב מתי הוא מגיע כי אנחנו כבר מעל חודש עם מזגן מטפטף מעל הראש. לא נעים.
הבחור הרים את קולו ואמר שזו לא הבעיה שלו (הצעתי שיגיע עם טכנאי ויסביר לו איך התקין ואולי ימצאו את התקלה יחד), אמר שאולי יגיע יום שישי, שאין לו זמן וניתק.
סליחה על האורך...ואני יודעת שאולי אני נשמעת קטנונית, אבל אבא שלי הזמין את אותו בחור, ואבא שלי תמים ונאיבי, הוא לא מסוגל לעמוד על מה שמגיע לו,
ואני יודעת שההתנהגות של הבחור היא פשוט לא בסדר (אני טועה?), וכואב לי לראות שמרמים את אבא שלי, שגורמים לו להוציא כסף על טכנאי שיבוא ויסדר את הבעיה
בעוד המתקין הוא זה שיצר אותה מלכתחילה!
יש לציין שעל ההתקנה אבא לי שילם לבחור 900 שקל (!!!) שזה לא סכום מבוטל בכלל!
מה אני יכולה לעשות?
איך אני יכולה לגרום לו לתקן את התקלה שיצר?
בבקשה תעזרו לי......אפילו עם עצה קטנה.
המון תודה והמשך שבוע נפלא לכולם!
לפני כחודש שיפצתי את מקום מגוריי הצנוע, כחלק מן השיפוץ הסרנו את המזגן.
הזמנתי בעל מקצוע על מנת שיתקין אותו מחדש, המתקין "עשה לי טובה"
שהגיע בימי הקיץ הכל כך לחוצים מאחר והייתי לאחר לידה.
לאחר ההתקנה המזגן התחיל לטפטף מעל ראשו של בעלי (המזגן מעל המיטה), קראנו לבחור, הוא הגיע וכביכול תיקן את התקלה,
מאז הוא הגיע עוד פעמיים לאחר שאמרנו לו שהמזגן ממשיך לטפטף, אתמול התקשרנו אליו שוב כדי לבדוק מתי יוכל להגיע,
הוא סינן.
היום התקשרתי ממס' אחר, הוא ענה לי בעצבנות שהוא כבר היה אצלי 4 פעמים, שזו לא הבעיה שלו שהמזגן כנראה היה 'דפוק' לפני ההתקנה.
מיותר לציין שהמזגן היה תקין לחלוטין.
לאחר שציינתי בנועם שהוא האחראי להתקנה ולכן צריך להגיע שוב הוא ניתק.
התקשרתי שוב, התנצלתי כי "השיחה נותקה", ושאלתי שוב מתי הוא מגיע כי אנחנו כבר מעל חודש עם מזגן מטפטף מעל הראש. לא נעים.
הבחור הרים את קולו ואמר שזו לא הבעיה שלו (הצעתי שיגיע עם טכנאי ויסביר לו איך התקין ואולי ימצאו את התקלה יחד), אמר שאולי יגיע יום שישי, שאין לו זמן וניתק.
סליחה על האורך...ואני יודעת שאולי אני נשמעת קטנונית, אבל אבא שלי הזמין את אותו בחור, ואבא שלי תמים ונאיבי, הוא לא מסוגל לעמוד על מה שמגיע לו,
ואני יודעת שההתנהגות של הבחור היא פשוט לא בסדר (אני טועה?), וכואב לי לראות שמרמים את אבא שלי, שגורמים לו להוציא כסף על טכנאי שיבוא ויסדר את הבעיה
בעוד המתקין הוא זה שיצר אותה מלכתחילה!
יש לציין שעל ההתקנה אבא לי שילם לבחור 900 שקל (!!!) שזה לא סכום מבוטל בכלל!
מה אני יכולה לעשות?
איך אני יכולה לגרום לו לתקן את התקלה שיצר?
בבקשה תעזרו לי......אפילו עם עצה קטנה.
המון תודה והמשך שבוע נפלא לכולם!