שלום רב

דור לוי3

New member
תראה..

יש דברים שאני יכול להגיד רק לדנה באמת... אם היא תרצה.. אני באמת רוצה, דנה עשתה דבר שהמון יחשבו אותו לסוטה, לא נורמלי , אבל כמו שאמרת ואני מודע לזה, יש מיקרים באמת יוצאים מן הכלל, אבל גם לזה יש סיבות שרק מי שעוהבר את זה בצורה נכונה יכול להביןו, ובאמת ישתבך שמו לעד, הוא לא עושה שום דבר לרעתינו , אלא זה בעצמו הטובה בשבילנו, רק אני רוצה לגלות לה את מה שאני יודע, אני יודע שנחתתי פתאום מהירח אבל מה אני אעשה שרק עכשיו קיבלתי את היכולת ואת הכחות ואת הידע ? תודה לכולם ואני אמשיך להתעדכן אם אפשר
והודעה אישית לדנה, אני באמת באמת לא שופט אותך להיפך אני מבין אותך ואפילו יותר ממה שאת חושבת..
 

philip1123

New member
טוב מספיק

טוב, גבר, חפרת מספיק. הבננו שחזרת בתשובה, מצאת את האל או מה שלא יהיה, אבל בינינו, אחרי ששיתפת בפעם הראשונה זה הפך ללגמרי לא מעניין. התחלת לקשקש דברים לא קשורים, ובינינו שטויות מוחלטות לגבי הזמרת שהפורום הזה מוקדש לה. מספיק, תעבור לפורום אחר שיהיה יותר רלוונטי, סתם הצפת אותנו כאן.
 
פיליפ עזוב אותו, ואני אגיד לך גם למה...

פיליפ נשמה, אל תשפוט אותו. אמנם זה נכון שהוא אמר פה כמה דברים שהיו קצת מעצבנים אבל הוא לא אמר את זה כדי לעצבן. הוא פשוט אמר את זה ממין פיצול אישיות כזאת שהוא חווה כרגע, אפשר לסלוח לו על זה. אני אומר לך את זה כי גם לי הייתה תקופה די דומה לזה. אני עד עכשיו נשארתי חילוני אבל גם לי היו דילמות לגבי חזרה בתשובה שהיו כרוכות בכל מיני מחשבות מנוגדות למינהן שעשו לי מה שנקרא בלאגן בראש. היו כמה שבועות שזה הוביל אותי למצב נפשי די קשה ולדכאונות נוראיים, ובסופו של דבר הצלחתי לצאת מזה אבל זה לא היה כל כך קל. עדיין יש לי לפעמים מחשבות כאלה שמפחידות אותי ואני עושה הכל כדי לצאת מהן. כדי לצאת מהן אני ממשיך להגיד לעצמי שאני יודע שאלוהים אוהב אותי באשר מי שאני ולא שונא אותי ולא אף אחד מבין ברואיו, גם לא את אלה שלא שומרים תורה ומצוות. אז בקיצור, עדיף שלא תשפוט אותו. גם ככה קשה לו, ונקווה שיהיו לו רק טוב!!!
עידו
 

דור לוי3

New member
תודה רבה

אני באמת לא התכוונתי לפגוע באף אחד.. אני כבר אחרי הבלאגן בראש, אבל הייתי רוצה לא להיות לבד, כי לא משנה באיזה דרך אתה בוחר, זה לא מפריד ביני לבין אחים שלי.. ומותר ליי להביע את דעתי כל עוד זה לא מעורר מחלוקות ובלאגן.. אבל כמו שאמרתי, אם זה יגרום לפרובוקציה אני מעדיף להשאר כאן בתור חבר פורום בלי להביע את דעותי....כמה שזה יגרום לי להרגיש לבד..
 
למעלה