שלום רב,
בסוף יוני השנה רכשתי 3 כרטיסים למופע בניו יורק דרך אתר האינטרנט - טיקטמסטר ב300 ד'. כשבוע לאחר הרכישה נשלחה לי הודעה שלא אוכל לקבל הכרטיסים כי הזנתי כתובת לא חוקית (הכתובת שלי בישראל לא תקינה כי הם רוצים כתובת בארה"ב) ולכן לא אוכל לקבל הכרטיסים כל עוד לא אסדר זאת מולם (ההודעה אצלי). ידידה שלי בארה"ב רכשה לי 2 כרטיסים מכספה, והחזרתי לה מזומן. חזרתי מארה"ב ביום חמישי ובין פירוטי החיובים של כרטיס האשראי שאמא שלי שמרה לי ראיתי חיוב על סך 300$ מטיקטמסטר (על כרטיסים שלא קיבלתי). יש בידי את המסמך עם החיוב והמסמך שאומר שבלי להסדיר הנושא לא אוכל לקבל את הכרטיסים. בקלות יכולתי שלא להבחין בכל העסק הזה ולאבד 1300 ש"ח. הסטטוס כרגע הוא שרק גיליתי את זה וטרם עשיתי משהו. מעבר לצעד המובן מאליו של פניה לביטול החיוב, האם הייתם ממליצים לי על צעדים נוספים מול טיקטמסטר על התנהלות לא תקינה ועגמת הנפש?
בסוף יוני השנה רכשתי 3 כרטיסים למופע בניו יורק דרך אתר האינטרנט - טיקטמסטר ב300 ד'. כשבוע לאחר הרכישה נשלחה לי הודעה שלא אוכל לקבל הכרטיסים כי הזנתי כתובת לא חוקית (הכתובת שלי בישראל לא תקינה כי הם רוצים כתובת בארה"ב) ולכן לא אוכל לקבל הכרטיסים כל עוד לא אסדר זאת מולם (ההודעה אצלי). ידידה שלי בארה"ב רכשה לי 2 כרטיסים מכספה, והחזרתי לה מזומן. חזרתי מארה"ב ביום חמישי ובין פירוטי החיובים של כרטיס האשראי שאמא שלי שמרה לי ראיתי חיוב על סך 300$ מטיקטמסטר (על כרטיסים שלא קיבלתי). יש בידי את המסמך עם החיוב והמסמך שאומר שבלי להסדיר הנושא לא אוכל לקבל את הכרטיסים. בקלות יכולתי שלא להבחין בכל העסק הזה ולאבד 1300 ש"ח. הסטטוס כרגע הוא שרק גיליתי את זה וטרם עשיתי משהו. מעבר לצעד המובן מאליו של פניה לביטול החיוב, האם הייתם ממליצים לי על צעדים נוספים מול טיקטמסטר על התנהלות לא תקינה ועגמת הנפש?