שלום רב,

שלום רב,

בסוף יוני השנה רכשתי 3 כרטיסים למופע בניו יורק דרך אתר האינטרנט - טיקטמסטר ב300 ד'. כשבוע לאחר הרכישה נשלחה לי הודעה שלא אוכל לקבל הכרטיסים כי הזנתי כתובת לא חוקית (הכתובת שלי בישראל לא תקינה כי הם רוצים כתובת בארה"ב) ולכן לא אוכל לקבל הכרטיסים כל עוד לא אסדר זאת מולם (ההודעה אצלי). ידידה שלי בארה"ב רכשה לי 2 כרטיסים מכספה, והחזרתי לה מזומן. חזרתי מארה"ב ביום חמישי ובין פירוטי החיובים של כרטיס האשראי שאמא שלי שמרה לי ראיתי חיוב על סך 300$ מטיקטמסטר (על כרטיסים שלא קיבלתי). יש בידי את המסמך עם החיוב והמסמך שאומר שבלי להסדיר הנושא לא אוכל לקבל את הכרטיסים. בקלות יכולתי שלא להבחין בכל העסק הזה ולאבד 1300 ש"ח. הסטטוס כרגע הוא שרק גיליתי את זה וטרם עשיתי משהו. מעבר לצעד המובן מאליו של פניה לביטול החיוב, האם הייתם ממליצים לי על צעדים נוספים מול טיקטמסטר על התנהלות לא תקינה ועגמת הנפש?
 

sh a ch a r

New member
דבר ראשון תבטל את העסקה

תתקשר לויזה ותודיע להם שמדובר בחיוב שלא קיבלת עליו את המוצר, ותשלח להם את ההודעה שקיבלת. אני מאוד בספק אם כדאי לך, או אפילו אתה צריך, לעשות עוד משהו. ויזה לוקחים את הדברים האלו מאוד ברצינות, ובית העסק כן עומד לתת הסברים. אני חושב שאם את הכסף שלך קיבלת חזרה, אל תסבך את עצמך בשום דבר נוסף. למעשה, ויזה עושים כל כך הרבה צרות שהייתי אפילו, לפני שאני פונה לחברת כרטיסי האשראי, פונה לבית העסק ומיידע אותם שאתה חושב שזה חיוב לא מוצדק, ושאתה עומד לבקש charge back מויזה. יש סיכוי טוב שהם יזכו אותך בעצמם. שחר
 
עסקה במסמך חסר

שלום רב גם לך, פנה לחברת האשראי שלך, ספר את המקרה. נציגת השרות תתן לך מספר פקס למשלוח הפניה. שלח את הבקשה שלך בכתב בצירוף הודעת האתר המחייב. יש להניח שחברת האשראי תזכה אותך תוך ימים ספורים. בכך יבוא הנזק שלך לתיקונו מעבר לכך, לכאורה לא נגרם לך נזק נוסף משמעותי. גם אם יש הפרשי שער לרעתך, על סכום של 300 דולר לא יכול להיות סכום שעולה על 30 שקל. אם יש לך הרבה זמן וכסף מיותר שאתה מעוניין לשרוף, תתבע את בעלי האתר בארה"ב.
 
למעלה