שלום, רציתי להתייעץ

S h a y 9 9 9

New member
שלום, רציתי להתייעץ

רציתי לדעת אם שמעתם ואתם מכירים את שיטת הדיאטה של חרמון-מן... אם כן, מה דעתכם על הדיאטה הזאת?
 

S h a y 9 9 9

New member
אני בן

וחוץ מזה אני הורדתי הרבה במשקל עם הדיאטה הזאת אבל מעניין אותי לשמוע מה חושבים על זה דיאטנים ורופאים כי זה שיטה שונה מהנורמה
 

Naughty Girl1

New member
שיטה גרועה

אימא שלי רזתה 25 והעלתה 30 בחזרה. כמעט כל אדם שאני מכירה העלה בחזרה הכל אחרי הדיאטהשל חרמון. היא לא בריאה! הגוף לא יכול להתקיים רק על גבינות למשך שבוע! זה טירוף. במהלך הדיאטה מרגישים בעיקר עייפות, חוסר אנרגייה, ודיכאון. יורדים מהר, ומעלים הכל בחזרה + ריבית. גועל נפש של דיאטה.
 
דיאטה מן חרמון

האם זה סקרנות או רצון לנסות. אם ברצונך לנסות, הרי שום תשובה לא תעצור בפניך? ואם חשוב לך את דעתנו, אז הדיאטה לא קלה, מונוטונית, אך מורידה במשקל רבים מהמנסים אותה. הבעיה - קשה לשמור אותה לאורך זמן ולכן חוזרים להשמין מחדש. בחצלחה.
 

MICHL99

New member
../images/Emo9.gifאני צריכה עצות!!

נגובה שלי מטר 78 והמשקל שלי הוא 61 ואני עושה דיאטה כאילו אוכלת סלטים והתעמלות ואירובי וכל מה שצריך האם אתם חושבים שאני צריכה להפסיק את זה???
 

אנילה1

New member
S h a y 9 9 9 עשיתי אותה פעמים.

רזיתי ועליתי. זאת דיאטה משוגעת, היא רק טובה לןתקופת ההרזיה. היא לא דיאטת חיים. הגעתי למסקנה שאני לא משלמת יותר עבור דיאטות. קניתי את הספר דיאטת סאות' ביץ'. והיא נשמעת לי שפויה ומתאימה לחיים שלנו.
 

S h a y 9 9 9

New member
אני עושה אותה כרגע

סך הכל הורדתי בה 50 קילו והעלתי אח"כ משהו כמו 10 ככה שמצבי בכלל לא רע אבל אני שמעתי שמדברים שזו דיאטה לא בריאה ורציתי לדעת במה מדובר
 

אנילה1

New member
S h a y 9 9 9 הדיאטה של חרמון

היא בסדר לא תזיק לך. אבל אי אפשר לחיות איתה, מעבר לתקופת ההורדה במשקל. תנסי להיות בדיאטה כמו של שומרי משקל, שהיא דיאטה שפויה שאפשר לחיות איתה. במשך הזמן היא הופכת להיות צורת אכילה רגילה. וככה ההישגים נשמרים ואין תנודות חדות של יו יו.
 
למעלה