שלום, רציתי לשמוע דעה שלכם

שלום, רציתי לשמוע דעה שלכם

כבר שמעתי דעות מפורום גאים אחרים, ועכשיו הגיע תורכם.. קצת על עצמי.. אני לסבית.. בערך.. זה לא שאני לא סגורה על עצמי, אני מאוד סגורה לעצמי . העניין שאני מאמינה בשיטת האחוזים .. וכאן אני מגיעה לשיטה עצמה .. השיטה עצמה לא אומרת שכולם ביסקסואלים , אלא אומרת שכולם לסבים,הטרוסקסואלים,ביסקסואלים וכו'.. במידת אחוז. אני אתן דוגמא.. למשל, לסבית.. יכולה להיות 99.99% נמשכת לבנות . ולמרות זאת גם יכול להיות בה 00.01% נמשכת לבנים מישהו הבין למה אני מתכוונת? עוד דוגמא.. אני למשל מכירה מישהי. שמגדירה את עצמה כלסבית,אבל ששאלתי אותה באחוזים היא ענתה - 90% נמשכת לבנות ו10% נמשכת לבנים . אני עצמי.. 80% נמשכת לבנות ו20% נמשכת לבנים. בכל אופן , זו שיטת האחוזים הצלחתי להבהיר את עצמי? מישהו מסכים? ביקורת בונה? הורסת? שיהיה לכם יום צוף ואל תשכחו חיוך על הפרצוף הדר.
 
מבינה את הכוונה שלך-

גם אני תמיד חשבתי בדיוק כך. המיניות היא לא קוטבית- לא שחור לבן, אלא בנויה על קו רצף. אני מסכימה בהחלט.
פעם חשבתי שאני 95% סטרייטית, זה ירד ל-90%, ל-85%... היום אני מאמינה שאני בסביבות הקו של ה-65-75% משיכה לגברים, ו-25-35% לנשים (לא שאלה מספרים מדוייקים, אבל זה הכיוון
), וזה עולה ויורד בתקופות...
 
אממ.. שלום הדר ../images/Emo13.gif

תראי, אם את שואלת אותי, יש מצב גדול שאת צודקת!! אבללללל, וזה אבל גדול
מכיוון שאין שום סרגל שמסוגל למדוד את מרחק האהבה, כך גם אין שום סרגל או אמת מידה ואורך למדידת המיניות.. אז את יכולה לשער מה את ובכמה אחוזים, אבל אל תשכחי שעם כמה שבן אדם סגור על עצמו, תמיד יכולות להיות תפניות דרמטיות ושינויים.. למשל יש לי חברים שאם אומרים להם את המילה "כוס" או משהו כזה, אז הם ממש וישר "איכס" ואני לא רוצה לפרט מה עוד הם חושבים על המין הנשי.. אבל, אני מכיר גם כאלה שאמרו כך פעם, והיום, הם פשוט מתים על נשים.. ביחד עם אהבתם לגברים.. ככה שלתאר סרגל כזה, שהוא גם דימיוני, גם לא יעיל, וגם לא קבוע ומדויק, זה דבר ממש ממש מיותר ושטותי.. מקווה שהבנת אותי, [= רן.
 

BiWays

New member
אני לא מחבב את שיטת האחוזים

להגיד עלי שאני 60% נמשך לגברים ו40% לנשים (או להיפך, סתם דוגמא) זה כאילו לפצל אותי לשני אנשים שונים. אני 100% ביסקסואל, כלומר 100% נמשך לשני המינים. חוץ מזה שאצל הרבה אנשים יש הפרדה בין המשיכה הרגשית למשיכה הפיזית - אצלי למשל פוטנציאל המשיכה לנשים הוא יותר גבוה מאשר לגברים, אבל ברמה הרגשית הפערים הם יותר גדולים מאשר ברמה הפיזית. הצלחתי להבהיר את עצמי או שסיבכתי עוד יותר?
השאלה היותר מעניינת היא למה לעשות את החלוקה הזו בכלל (משיכה לגברים מול משיכה לנשים וכו'). למה לא לעשות חלוקה למוחצנים מול מופנמים? או לגבוהים מול נמוכים? או לבעלי ביטחון עצמי מול כאלה שמפחדים מהצל של עצמם?
 

SN9801

New member
אז ככה:

אני מסכים לעניין האחוזים אבל חושב שצריך להגדיר קודם על איזה סוג משיכה מדובר. אני למשל(כמו שכתבתי בשרשור נפרד) מגדיר עצמי 100% סטרייט ברמה הרגשית ותמיד תמיד אני מתאהב רק בנשים,מתאהב עם כל הלב ועד הסוף ואני בכלל לא יכול לדמיין את עצמי בזוגיות וקשר רציני עם גבר. אבל מינית אני חושב שאני דווקא 60% נמשך לגברים ורק 40% לנשים. אומנם אני יכול להרגיש משיכה מינית חזקה לנשים ואפילו לראות בנשים מסויימות (בעיקר אלה שגם משדרות את זה) אובייקט מיני ולא יותר אבל עדיין בואי נגיד שאם היו מכריכים אותי לבחור ברגע נתון בין גבר לאישה כשאני נמשך לשניהם במידה שווה הייתי כנראה מעדיף ב6 מתוך 10 מקרים את הגבר.
 
למעלה