שלום, שאלה בעניין סוכר פחמימות ועוד

מייקל ph

New member
שלום, שאלה בעניין סוכר פחמימות ועוד

אז מאיפה להתחיל? לפני 3 חודשים עשיתי בדיקת דם שהראתה שיש לי כמה בעיות, והדיאטנית אמרה לי דיאטה. המליצו לי על 1600 קלוריות מינימום. למעט בסוכר וכד'. אני 171 ס"מ שקלתי 97. אחרי 3 חודשים (הייתי רעב רק בשבוע הראשון), אני שוקל היום 73 ק"ג (שזה המקסימום של המשקל התקין לפי מדד ה- BMI). אז מה אני רוצה? ככה, רמת הסוכר שלי (גלוקוז) ירדה מ93 ל67, שזה מתחת לתקן (70). מה שהייתי רוצה לדעת, זה מה כמות הסוכר המומלצת פחות או יותר לאדם ביום, וכפי שהבנתי סוכר משיגים ע"י פחמימות וחלבונים, אז בעצם כמה פחמימות לצרוך בערך? כמובן כל זה עם הרצון לשמור על תזונה בלי לעלות במשקל, ואפילו לרדת עוד קצת.
 

tommythecat

New member
תשובה

אין RDA לצריכה יומית של פחמימות (זאת, אגב, בניגוד לחלבונים) ולכן אין מספר מוחלט או יחסי שאפשר לנקוב בו. עוד מידע על תזונה ודיאטות נמצא במאמרי הפורום. יוסי
 

אלי ו.

New member
קודם כל ברכות על הירידה במשקל

הייתי חוזר לרופא להתייעצות בקשר לתוצאות הבדיקות וגם פונה לדיאטנית למעקב או לייעוץ. התוצאה שאמרת נמצאת קצת מתחת לערכי הייחוס אבל אינה בהכרח מראה על בעיה, תפקיד הרופא הוא לומר אם יש או אין סיבה לשינויים.
 

newKiticat

New member
../images/Emo3.gif

קצת תמוה... שכן אני משערת שאת בדיקת הגלוקוז עשית בצום. 93 זה תקין. עד 110 למעשה- זה תקין. לגבי שאלת הפחמימות- אני חושבת שזה פחות עקרוני כמה- ויותר מושפע מאחוז הקלוריות... בכל אופן, יכול להיות שאני טועה- אבל למיטב הבנתי מדובר על מינימום של 100 ג' פחמימות (שזה בסך הכל 450 קלוריות- שזה כלום.)
 

מייקל ph

New member
לגבי הגלוקוז

הרופא אמר לי שבגיל שלי (הייתי כמעט בן 22), 93 זה כבר מעל הנורמה למרות שלא נורא, ואמר שצריך להגיע ל85. ובכלל אמר להמעיט בסוכר בגלל סוגיית המשקל. הוא אמר שלמבוגרים יותר באמת רמת הסוכר התקינה היא כמו שציינת.
 

Pommi

New member
../images/Emo207.gif מישהו יודע כמה קלוריות יש ב

100 גרם של סטייק פילה מבושל? בלי שומן, רק בשר.
 
אני אשמח לדעת איך הצלחת להוריד

24 ק"ג בשלושה חודשים , לפי החישוב שלך זה יוצא בסביבות ה - 8 ק"ג בחודש
אשמח אם תוכל לפרט מה עשית בכדי להגיע להישג שכזה . אני מנסה בכל הכוח ובקושי מגיעה לירידה של 4 ק"ג בחודש .. תודה על העזרה.
 
למעלה