שלום :) שאלה דחופה מאוד :)

10 נשיקות

New member
שלום :) שאלה דחופה מאוד :)

אני בכלל מפורום אחר... אבל יש לי שאלה חשובה וגם קצת דחופה. השבוע אני מסיימת קורס ספרדית במכון לידידות אמריקה ואנחנו רוצים לעשות מסיבונת עם כל מיני אוכלים שקשורים לתרבות דרום אמריקה. קראתי באינרנט שיש איזו שהיא חנות בשוק הכרמל שמוכרת דברי מזון לקהל דרום אמרקאי. אתם יודעים איפה היא? או איפה אני יכולה למצוא אלפחורס או אמפנדס? תודה רבה :) ושבוע נפלאאאאא
 

מיקה2008

New member
היי יש לי כמה מקומות רצוי שתשאירי לי הודעה...

בקישור שנמצא בחתימה ומחר תקבלי מידע על חנויות/עסקים מוכרים מאכלים ארגנטינאים שאפילו לא נמצאים בקישורים בקומונה שלי כנסי ותצטרפי. איזה רמה את מסיימת?
 

10 נשיקות

New member
תודה :)

השארתי לך הודעה בקומונה ויוה ארגנטינה שלשם אנחנו טסים!!! במרץ אנחנו טסים לארבעה חודשים לבואנוס איירס לחילופי סטודנטים של בעלי. סיימתי עכשיו רמה A והתחלתי B.
 

Rebeccan

New member
אלפחורס בכל סופרמרקט

ובמאפיות מובחרות. אני ממליצה לקנות דווקא במאפיה טובה כי אלפחורס חייב להיות טרי ....... הטעם משתנה עם הזמן. רוצה שוקולד במלית גויאבה ?
 

maozeitan

New member
היו לך מורים ישראלים?

מה לומדים ברמה C? מה למדת ברמה B2? והכי חשוב, ד"ש ליוסף סאלמה.
 

מיקה2008

New member
"למתעניין"

מורים ישראלים במכון ידידות אמריקה מלמדים רק רמה מתחילים!! זה דבר ראשון. היה לי מורה ישראלי אחד ששמו גיא ולא מורים צר לי לאכזב אותך שלימד יחד עם המורה אסתר שהיא מקסיקנית ושפה שלה במיקרה ספרדית. כבר מרמה B אין אף מורה ישראלי!! , למדתי עם מורה ארגנטינאית. אני לא מכירה אף אחד בשם יוסף סאלמה ולא צריך לעניין אותי. תידע לך כלל אם המורים ישראלים היו מלמדים לרמות הבאות לא הייתי לומדת במכון הזה. אני אפילו שואלת מי מלמד כלומר לא תיראה אותי לומדת ספרדית מישראלי לא שיש לי משהו נגד כמו שלך יש ..וזה כולל אותך מעוז אתה ישראלי לא משנה מה רמה שלך. אז תפסיק לחפש "לעקוץ" תשמור את הספרדית שלך לעצמך. אאא בפורום דרום אמריקה של "למטייל" המנהלת לילך מלמדת ספרדית בשיטה שלה כדי לך לברר מה השיטה לא שאותי מעניין אבל אני יודעת שאותך כן ועוד תחפש ותחקור אותה. אתה יכול לחקור אותה בפייסבוק שלה http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=100001509804400
 

maozeitan

New member
אני מעולם לא טענתי שאני יודע ספרדית

והמנטרה הזאת שלך פשוט מעייפת, אני פשוט אמרתי שישראלים בגדול הם עילגים בספרדית דבר שכולל אותי כמובן מכיוון שאני ישראלי וברור שאל לך ללמוד ממני ספרדית משום שזוהי אינה שפת האם שלי וקרוב לוודאי שאני דובר אותה בצורה שגוייה ועילגת גם אחרי כמעט 8 שנים בספרד. מאחל לך שתרכשי במכון לידידות אמריקה ספרדית ברמה גבוהה משלי (דבר שהוא בהחלט בר השגה) אחרי קורס מתקדמים ושסוף סוף נזכה פה לקרוא פוסטים שלך בספרדית תקנית וללא שגיאות.
 

מיקה2008

New member
אתה לא שם לב בכלל מה בדיוק אתה כותב אדון מעוז

אני רוצה שתקשר בין שני המשפטים . "ציטוט" מכותרת הודעה: אני מעולם לא טענתי שאני יודע ספרדית , ---------------------------------------------------------------------------------------------------- ציטוט מהודעה: וקרוב לוודאי שאני דובר אותה בצורה שגוייה ועילגת גם אחרי כמעט 8 שנים בספרד.
 

maozeitan

New member
מאחר והיום התחברת בלי החונך שלך

דבר ש"צבת" לי בלב (ואני כנראה אעביר דיווח למרסלו) אני אעשה לך את זה פשוט אני לא אמרתי לא בפורום ולא בשום מקום שאני יודע ספרדית. אני לא מצפה שתלמדי ממני ספרדית או מכל ישראלי אחר את השפה. בטוח שגם אחרי 8 שנים בספרד אני מדבר על הפנים ספרדית ואם הם לא מבינים אותי פה בעיה שלהם אני את שלי אמרתי. בהצלחה בקורס מתקדמים הלוואי וסוף סוף תדעי מה זה סובחוניטבו.
 

Joy107

New member
אם כבר "צבט"

כבר דברנו על זה.. הפוסל במומו פוסל" וכנראה שגם העברית שלך לא משהו...
 

maozeitan

New member
Te estas quedando conmigo??

lo escribi a proposito y por eso esta entre comillas mira el comentario anterior que escribí arriba ! vaya tela... No soy un terruñero y sé escribir hebreo
 
למעלה